Махате ли си акумулаторите през зимата, отнася се за коли, които са извън гаражи ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Махате ли си акумулаторите през зимата
Collapse
X
-
Ако го свалиш, заключи всички врати ръчно, няма да има проблем.Обаче за касетофона е възможно да ти е активиран кода и след като махнеш акумулатора, после ще ти иска код. Като я купи някъде из документите нямаше ли едно картонче с кода на касетофона?Zlatev написа:а на мен какво ще ми препоръчате нямам аларма... оба4е имам централно.... да го свалям ли и аз или не ?бях чел някъде из форума , че като си свалил някакъв човек акумулатора и му блокнал оригиналния касетофон има ли нещо такова или не съм схваналSpace Star 1.9 DID
Коментар
-
има един код ама той е за ключа май ....Roko написа:Ако го свалиш, заключи всички врати ръчно, няма да има проблем.Обаче за касетофона е възможно да ти е активиран кода и след като махнеш акумулатора, после ще ти иска код. Като я купи някъде из документите нямаше ли едно картонче с кода на касетофона?Zlatev написа:а на мен какво ще ми препоръчате нямам аларма... оба4е имам централно.... да го свалям ли и аз или не ?бях чел някъде из форума , че като си свалил някакъв човек акумулатора и му блокнал оригиналния касетофон има ли нещо такова или не съм схванал
Коментар
-
deadairplane -
акумолатор
И аз не го махам, защото си я карам взеки ден.Пали веднага и никога не ме е оставяло Пунтото на път, е ако не свърши газта и бензина де! А това за кода на ключа е при авариен режим до следващото палене, но незнам някой да му е свършил работа кода на ключа, нещо друго и той си е в ключа/ ТУК Е ВАЖНО КАТО ОСТАВА КОЛАТА СЪС СЛАБ АКУМУЛАТОР или подобно МОЖЕ ДА СЕ БЪГНЕ компютъра ECU и да неможе да запали -да не познае кода от ключа и тогава трябва да се махне - анулира имобилайзера /[/b]Малко превод, за да стане ясно мнението.Модераторски екип fiat-bg.org
Коментар
-
Е въпроса не е към мен но ми се иска да разясня някои неща по въпроса.Та относно съхраняването на акомулаторите винаги е задължително те да са в напълно заредено състояние.А споровете дали да са на топло или студено са на практика безсмислени без познаването на химическите процеси които се извършват в тях и параметрите им при различни температури.И поради тая причина съществуват много заблуждения които ше се опитам да разбия за да няма повече недоразумения и спорове.Колкото е по ниска температурата на съхранение толкова е по голямо вътрешното съпротивление на Ак. и съответно вътрешния саморазряд е по малък.Няма акомулатор без такъв саморазряд дори такъв който току що е направен а и колкото е по старичък толкова е и по голям.Това означава че ако искате да съхраните Ак. по добре е това да става на студено а не на топло.Но вече идва и другия въпрос какво се получава ако искаме да запалим с Ак. на който температурата на електролита е ниска.Ами както обясних преди неговото вътрешно съпротивление е голямо и той няма да може да отдаде масималния си ток.Нищо че е напълно зареден до макс.За това ако няма да се ползва даден акомулатор зимата по дълго време заредете го до край и си го оставете на колата.А ако ви се налага след продължитено такова съхранение внесете го на топло за през ноща и ситринта няма да имате проблеми.Ако имате зарядно може да го дозаредите защото тази операция има двоен ефект.Един път ще добавите енергията която се е изгубила от вътрешния саморазряд, а и при самото зареждане се отделя топлина която по бързо ще го затопли.Ако сте сигурни че Ак. Вие напълно изправен и зареден при много ниски температури може да включите за мако фаровете и след това да запалите двигателя.По този начин пак се променя това за някои непонятно съпротивление на акомулатора но върши добра работа.И на последно място да спомена че гъстотата на електролитите които се ползват при температурите които достигат у нас са напълно достатъчни за да не замръзнат и да има трайни последици.Но няма да обеснявам че става много сложно и едва ли някой го интересува повече от това да няма проблеми сутрин в студовете.deadairplane написа:Що бря я раздуйTornado написа:Това със стоенето на акумулатора на топло е много спорен въпрос.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар