pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Daytime Running Lights-Дневни светлини,вместо къси
Collapse
X
-
Смисъл има... а той е, че късите светлини се натоварват най-много, в града той е 99% и затова ако караш и през деня на къси, които като цяло на теб не ти трябват, а служат за да те виждат по-добре. Тогава както знаете, една крушка си има брой часове живот... и както е например при мен (аз съм с H4) заради изгорели къси, сменям цялата крушка, е много по-разумно да се натоварват през деня дългите и да се щадят късите.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
-
Не бих се занимавал с такива изобретения, по-скоро към би-ксенон се замислям и аз, не знам обаче дали трябва да ми сменят целия фар?Kuku написа:Витал, наще крушки, като са Н4 двойносветещи, как да си направим дей-лайтс през дългите?!Аз пък съм монтирал и би-ксенон с електромагнитен плъзгач, та хептен не се връзва
Нещо през габарита, евентуално заменен с по-силен светодиод или сноп от светодиоди?! 
Коментар
-
Не, фара не се пипа
Само крушката и съответната инсталация с баласти, релета и прочие
ЦЪК, ЦЪК, ЦЪК, ЦЪК, ЦЪК
П.П.Само кажи и правим среща, за да разглеждаш всичко по мойта кола подробно - аз ти гарантирам, че ще останеш предоволен от резултата
Тамън и аз ще сравня с твойта кола някои мои притеснения
Коментар
-
Ето основните идеи на доработката, които според мене си струват:1. Използват се лампите на дългите светлини, които не са ограничени отгоре. По този начин видимостта на автомобила се увеличава многократно.2. Ограничената сила на светене е за да не се заслепяват насрещните коли.3. Намаляването на напрежението на лампите двойно и повече, увеличава неизмеримо живота им. Особенно, лампите със увеличена сила на светене (разните +30, +50%) имат много къс живот, когато работят на номиналното си напрежение. Намаляването на напрежението им ги прави практически вечни.4. Използването на лампите на дългите, запазва ресурса на късите, които са основните светлини на автомобила.5. Не важи за Фиат, но при останалите автомобили предотвратява забравянето на светнати фарове.Недостатъци, аз лично виждам малко. Единственият възможен проблем е, ако не се подбере правилно силата на светене. В този случай, тъй като говорим за дългите светлини, които не са оптически ограничени, заслепяването е гарантирано.Лошото е, обаче че "незаслепяващата" мощност, зависи от околното осветление. Мощност, която не заслепява в слънчев ден, при облачно време ще заслепява здраво. От друда страна, мощност незаслепяваща в мрачен зимен ден, прислънчево време може да не е достатъчна за добро обозначаване на колата.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Не знам колко са ви силни габаритите, но като сложиш малко по-силни и си с хубави рефлектори като моите, с разсейник, ела да видиш разликата, аз трудно я намирам. За по-новите коли съм абсолютно съгласен, с кристалните стъкла си личи какво си включил моментално но при мен разлика няма.Това не означава че някой колега няма да се хване да го направи това, дорабтките винаги са ми били слабостpakumba написа:е как да не можеш да различиш габарити от къси? моментално се познават просто. и аз не виждам смисъл от всичките тези доработки и занимавки, карай си на къси и тва е.GTipo написа:Нещо не мога да схвана идеята на това нещо...Да са включени светлините през деня автоматично с паленето на двг ли?Че то на фиат си се палят, стига да са пуснати. Освен това при палене гаснат за момент, което си е фабрично..Това че при VW го няма...какво ни бърка? Там до колкото знам си е отделен контрол и свири ако си го оставил включен, при загадване на двг. Може и да греша.Намаленото светене може да се получи доста лесно - включваш на габарити и готово. Аз поне така карам. Не знам кой би различил през деня дали си на габарити или на фарове, аз поне не мога, особено на движеща се кола. Особено ако е намалено светенето на фаровете, представете си как ще обясните че не сте на габарити а на фарове. Никак. Ще кажат че не са ви изправни фаровете.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
аз на онези им изчетох цялата тема, и смея да твърдя че това нещо е МНОГО по-добро от карането на къси. има едни снимки на които се вижда къде отива късата светлина, и къде дневната, също така включването се контролира - може и да си ги изключиш когато искаш, както и да ги включиш когато искаш. също така е измислено да можеш да го правиш да свети с различна сила - в зависимост от нуждите, по-силно намалена видимост, по-слабо при ясно време, но зимно. просто е очевадно на техните снимки колко по-добре се виждат дневните светлини от доста далеч, отколкото късите, дори и от по-близо, именно защото се използва насочването на дългия рефлектор, а не на късия. в заключение: колата НЕ губи нито една от нормалните си функции - къси светлини, дълги, светлинен клаксон, габарити. препоръчвам ви да гледате и клипчетата качени в темата.аз със сигурност ще си монтирам такова устройство, няма начин да ме убедите че не е хубаво - нито ще мисля за къси, нито ще се занимавам. и най-хубавото - като ме спрат куките - казвам това е фабрично вградено в колата! те ако искат да ровят да видят дали не е
Коментар
-
ми като ви е кеф, правете се на голфаджии...Аз обаче смятам, че дългите (даже и на 50%) заслепяват прекалено, особено когато почне да се стъмва.А за ресурса на ксенона - една ксенонова крушка обикновенно надживява автомобила - статистика.stenli написа:И аз си поръчах такова устройство много добре го е измислил колегата от фв форума. Мислех да правя нещо подобно, но не е нужно да се преоткрива топлата вода. След като го монтирам с кеф ще си турна ксенонче без да се притеснявам че ресурса му ще се хаби безцелно през деня.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
Реклама
Collapse

П.П.Монтажа става за около 2 часа 
Коментар