еми най много да го повредя и тва е. новия е 133 лв, къде не съм ги дал... за 133 лв работа седмица и 2 дена и третия до полвината.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За слабите фарове да си поговорим? Аз си ги оправих!
Collapse
X
-
Абе то и мойте новите са тайвански TYC, ама са значително по-добре от старите ми Valeo.stef написа:тоя от 133лв е тайвански и ще е по зле и от твояogi28b написа:еми най много да го повредя и тва е. новия е 133 лв, къде не съм ги дал... за 133 лв работа седмица и 2 дена и третия до полвината.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
късметлия , аз взех за уното такива и нямат настройванеKorun написа:Абе то и мойте новите са тайвански TYC, ама са значително по-добре от старите ми Valeo.stef написа:тоя от 133лв е тайвански и ще е по зле и от твояogi28b написа:еми най много да го повредя и тва е. новия е 133 лв, къде не съм ги дал... за 133 лв работа седмица и 2 дена и третия до полвината.
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Не бързай с дърпането- утре ще свалям фарове на тази кола и ще ти напиша подробно как става- задръж до утре вечер- да не счупиш някое захващане само, дет се оправя с нов фар- задръж на полусъединител! :Dogi28b написа:абе как се сваля тоя фар някой, ако ми подскаже... свалил съм двата болта?, разкачил съм буксите, натискат се пружинките навътре, а не се теглят навън, но ми остана тая пъпка дето е зад мигача, ръчках бутах, дърпах, но най-много да я счупя... някой не знае ли лесен начин за откачането имBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
вчера си взех от тоя контактен спрей някакъв, и пръсках всичко до което се докопах. в резултат на това се подобри запалването, фаровете определено светнаха по-силно, с около 10% може би. поне 5% със сигурност имавече няколко вечери докато карам, след паркиране предварително съм набелязал кой фар накъде да иде, и ги врътвам по малко, кой нагоре, кой надолу, кой наляво надясно, и тая вечер след последното врътване ги докарах до състояние в което напълно ме удовлетворяват. остана само демонтажа и миене отвътре, но държа на полусъединител, kimi, давай че ми изтръпна крака
продължавам да търся релето което ги включва. означено е като елемент номер 5 в схемата на фаровете. явно за момента никой никога не го е виждал. и след като мине цялата профилактика, мисля че ще съм доволен от фаровете, а AlBundy ще се окаже напълно прав!
Коментар
-
Слабо си дърпал.Като го направиш един път после ще ги сваляш като отче наш.НИщо не се натиска и нищо не се човърка теглиш с двете ръце и държиш здраво фара да не го изтървеш на земята.ogi28b написа:абе как се сваля тоя фар някой, ако ми подскаже... свалил съм двата болта, разкачил съм буксите, натискат се пружинките навътре, а не се теглят навън, но ми остана тая пъпка дето е зад мигача, ръчках бутах, дърпах, но най-много да я счупя... някой не знае ли лесен начин за откачането им?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Така ги свалих и моите без никакви проблеми но по спомен че сега не ми се слиза до гаража мисля че имаше място да се бръкне и да се стиснат двете крилца на пластмасовия носач и да излезе с него.Той е набит в една носеща планка.Погледни внимателно на лявия фар там е по широко и се вижда всичко.Даже имам един и ако го намеря ще го снимам утре.Може и да е ръждясала малко ябълката в гнездото и от това да ти се опъва. После при монтажа сложи малко гресчица в гнездото за да несе пънкаш друг път.Tornado написа:Слабо си дърпал.Като го направиш един път после ще ги сваляш като отче наш.НИщо не се натиска и нищо не се човърка теглиш с двете ръце и държиш здраво фара да не го изтървеш на земята.ogi28b написа:абе как се сваля тоя фар някой, ако ми подскаже... свалил съм двата болта, разкачил съм буксите, натискат се пружинките навътре, а не се теглят навън, но ми остана тая пъпка дето е зад мигача, ръчках бутах, дърпах, но най-много да я счупя... някой не знае ли лесен начин за откачането им?
Коментар
-
Пластмасовия водач трябва да остане на носещата планка а не да излиза с фара.lov написа:Така ги свалих и моите без никакви проблеми но по спомен че сега не ми се слиза до гаража мисля че имаше място да се бръкне и да се стиснат двете крилца на пластмасовия носач и да излезе с него.Той е набит в една носеща планка.Погледни внимателно на лявия фар там е по широко и се вижда всичко.Даже имам един и ако го намеря ще го снимам утре.Може и да е ръждясала малко ябълката в гнездото и от това да ти се опъва. После при монтажа сложи малко гресчица в гнездото за да несе пънкаш друг път.Tornado написа:Слабо си дърпал.Като го направиш един път после ще ги сваляш като отче наш.НИщо не се натиска и нищо не се човърка теглиш с двете ръце и държиш здраво фара да не го изтървеш на земята.ogi28b написа:абе как се сваля тоя фар някой, ако ми подскаже... свалил съм двата болта, разкачил съм буксите, натискат се пружинките навътре, а не се теглят навън, но ми остана тая пъпка дето е зад мигача, ръчках бутах, дърпах, но най-много да я счупя... някой не знае ли лесен начин за откачането им?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
lov, ако левия наричаш този който наистина е ляв, вервай ми че там няма място хлебарка да влезе... имам един въздухопроводен тръбопровод Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 , а левия като застанеш с/у колата - всъщност десен, да, там има място колкото щеш, та значи тази шарнироваща ябълка, да я наречем, влиза в едно пласмасово гнездо, което е закрепено за ламарината. доколкото можах си пъхах ръката и пробвах да го изкарам цялото, но нали пипам за 1 път и от страх да не счупа нещо, спрях. следващия път като опитвам, мисля да му сипя малко селения турбо дизел, че имам в излишък, имам и малко спирачна течност. интересно ми е обаче каква функция точно изпълнява ябълката, мисля че двата болта стабилизират фара доста здраво, или не чак толкова?
Коментар
-
Извинявай аз не се съобразих че при различните модели филтрите и въздуховодите са с различно разположение.При мен е точно обратното в дяаната страна и крушка на фара не мога да сменя без да махна един маркуч на въздуховод.Но да си дойдем на думата.По принцип тази пластмаса като си сваляш фара би трябвало да остане на мястото си. Но при мен се получи обратем ефект счупиха се ламелите които притискат ябълката която излиза от фара защото пластмасата вече е на годинки и се е опекла. И за това ти препоръчах ако можеш да го свалиш с тоя носач.Съжалявам ама днеска забравих като ходих до вилата да я потърся тая джаджа и да я снимам.Това детайлче вече си разбрал че е с форма на паралелепипед и тези крилца които го задържат на мястото му са на двете срещуположни страни.Като основата е по надлъжния ъгъл.Хващаш и стискаш с пръсти две от срещуположните страни.Където усетиш пружиниране там си.стискаш максимално и трябва да излезе.А на питането ти защо е това закрепване нали болтовете от горе държат. Да ама това тенеке дето е отгоре и с гола ръка можеш да го сгънеш нищо че е оребрено.И наистина по напрената ос на автомобила няма да вибрира но по вертикала освен това нещо няма какво друго да го стабилизира.Да не говорим че там е базата при грубото регулиране на сходимоста на фаровете.Горните два болта като се разхлабят и вътрешнаия край на фаровете може да се премества доста и по този начи става на грубо настройката на успоредност на фаровете по надлъжната ос на автомобила.После се регулира финно с винтовете които са на самия фар.Надявам се с това дълго обяснение да си разбрал за какво става дума.Много е просто това закрепване.Един път да го видиш и ще ти стане ясно как се маха ама то се знае първия път е най трудно.За съжаление издирването на детайла ми приключи с неуспех и за това ти снимах само това което влиза в него. Дано ти е от полза че да дърпаш по смело.ogi28b написа:lov, ако левия наричаш този който наистина е ляв, вервай ми че там няма място хлебарка да влезе... имам един въздухопроводен тръбопровод Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 , а левия като застанеш с/у колата - всъщност десен, да, там има място колкото щеш, та значи тази шарнироваща ябълка, да я наречем, влиза в едно пласмасово гнездо, което е закрепено за ламарината. доколкото можах си пъхах ръката и пробвах да го изкарам цялото, но нали пипам за 1 път и от страх да не счупа нещо, спрях. следващия път като опитвам, мисля да му сипя малко селения турбо дизел, че имам в излишък, имам и малко спирачна течност. интересно ми е обаче каква функция точно изпълнява ябълката, мисля че двата болта стабилизират фара доста здраво, или не чак толкова?
Коментар
-
Профилактиката на фаровете вече е факт, с помощта на всички които взеха отношение по темата, сега мисля да подготвя една по-голяма тема, със снимки, и комбинирано с темата за профилактика на фар с лупа, и да е всичко на едно място и вече да се знае кое как. Само да кажа че постигнах впечатляващи резултати.
Коментар
-
имаме 3 такива Фабии и за 2 години за изгоряли общо 2 крушкиkkp написа:И да допълня за шкодите - едно приятелче има фабиа от магазина и всеки месец ходи до сервиза за да му сменят крушките - горят като за световно! Карам го сам да си ги сменя, но той отказва защото щяла да му отпадне гаранцията на автомобила (и наистина така пише). Та с две думи - не мисля че шкодата може да се ползува за еталон
(а и не мисля че ползуват крушки от 3,50)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар