wwweb написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Червено Типо размазано на пътя за Благовград
Collapse
X
-
Ще отбиваш скороста ама скоростите не влизат.То това да не е лек автомобил да ги изреждаш надолу и нагоре както си искаш.Единственото за което е виновен е ,че е трябвало да метне камиона по най бързия начин или в канавката или дере каквото има наблизо.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Може и така да е, не съм карал камион. Просто знам какво се прави в случай, че нямаш спирачки.Tornado написа:Ще отбиваш скороста ама скоростите не влизат.То това да не е лек автомобил да ги изреждаш надолу и нагоре както си искаш.Единственото за което е виновен е ,че е трябвало да метне камиона по най бързия начин или в канавката или дере каквото има наблизо.wwweb написа:Непонятно ми е, как при отказали спирачки не е започнал да отбива скоростта с предавките от горна към по-ниска.
Коментар
-
Лошото е, че в БГ се допускат да се движат технически неизправни МПС, а ако водача откаже да излезе на пътя с такава кола, следва уволнение. Не може еднозначно да се обвинява водача на камиона. това, че не е отклонил машината в страни може да се дължи на паника, никой не е застрахован срещу нея.
Коментар
-
вина имат всички- шофьора, той по дифоулт си носи вина, собственика на камиона/фирма/ и особенно този, който ремонтира пътя. то смехотворна работа пътя софия варна, който е един от 2та основни пътища на Бг го ремонтират от началлото на пролетта и още не са свършили ремонта. става дума за някакви си 2-3 участтка единия уж 13 км, другите по 1-2 км. та коя нормална страна си ремонтира главен път 6 месеца за 20 км? та и тук е същия случай кой знае от колко години се прави този ремонт- в нормална ситуация се спира отсечка от пътя, пуска се заобиколна и тва е, а не някой циганин с флаг в ръка седи на средата на пътя и сочи кой да мине пръв по стесненото, а на 2 метра от него бачкат валяци и други мангали. а въобще хората са приели стратегия и е доказана- автомагистрала= на по-малко жертви. а тука само селски пътища имаме и те са все в кофти състояние и са все в ремонтLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ами не е верно. Аз лично съм минавал по пътища в Австрия, които бяха точно в това състояние - еднопосочна отсечка 4..5 км която се регулира със сфетофари в двата края.pakumba написа:а не някой циганин с флаг в ръка седи на средата на пътя и сочи кой да мине пръв по стесненото, а на 2 метра от него бачкат валяци и други мангалиFiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Вината следва да бъде и за водача и за фирмата извършваща ремонта.Вина трябва да има и техническия орган който е допуснал машината да се движи за деня и особенно полугодието защото товарните минават преглед два пъти в годината.Вина има и КАТ защото при такива по сериозни ремонти може и те да присъстват на участъка.Трябва да въведат драстични мерки за фирмите които разполагат с техника която извършва и участва в ремонтни дейности.Общо взето станалото не може да се върне отначало и да се избегне а да се мисли занапред.Rokambol написа:Лошото е, че в БГ се допускат да се движат технически неизправни МПС, а ако водача откаже да излезе на пътя с такава кола, следва уволнение. Не може еднозначно да се обвинява водача на камиона. това, че не е отклонил машината в страни може да се дължи на паника, никой не е застрахован срещу нея.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
аз не съм казал, че никога не се е случило, казвам по принцип как се прави. а и тук рядко се срещат светофари, което значи през нощта няма кой да регулира и като е по дълъг участъка се срещате на средата 2-мата. а и се съмнявам, че в австрия тези 4- км се правят 6 месеца? да не говорим за хемус, която поне от 3 години всеки път като мина никога не се е случило да няма ремонт. да не говорим колкои време правиха най-близкия до софия тунел и се караше 30-40 км по планински път с мноооого дупки докато стигнеш до СТОЛИЦАТА. все пак с наще 300 км магистрала за цялата държава едва ли можем да се сравним с немските примерно, но виж по ремонти ги скъсвамеjohnfound написа:Ами не е верно. Аз лично съм минавал по пътища в Австрия, които бяха точно в това състояние - еднопосочна отсечка 4..5 км която се регулира със сфетофари в двата края.pakumba написа:а не някой циганин с флаг в ръка седи на средата на пътя и сочи кой да мине пръв по стесненото, а на 2 метра от него бачкат валяци и други мангали
мисля, че няма нужда въобще от приказки по този въпрос, то е ясно, че е смешна пътната ни обстановка
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Orcinus
Без книжка е бил шофьорът на камиона, предизвикал катастрофата край Градево Шофьорът на камиона, който предизвика жестоката катастрофа вчера около Градево, е бил без шофьорска книжка, без талон и без лиценз за превоз на товари. Това съобщи на пресконференция комисар Константин Титянов, предаде репортер на радио
Коментар
-
[quote:4e302a5753="Paparac"] Без книжка е бил шофьорът на камиона, предизвикал катастрофата край Градево25 септември 2007 | 15:45 | Агенция "Фокус"Благоевград. Шофьорът на камиона, който предизвика жестоката катастрофа вчера около Градево, е бил без шофьорска книжка, без талон и без лиценз за превоз на товари. Това съобщи на пресконференция комисар Константин Титянов, предаде репортер на радио
Коментар
-
Явор Митев
[quote
06b9bfc90="Paparac"] Без книжка е бил шофьорът на камиона, предизвикал катастрофата край Градево Шофьорът на камиона, който предизвика жестоката катастрофа вчера около Градево, е бил без шофьорска книжка, без талон и без лиценз за превоз на товари. Това съобщи на пресконференция комисар Константин Титянов, предаде репортер на радио
Коментар
-
Как да коментираш - къде е закона???След 5 акта и нарушена конструкция такова превозно средство трябва да се спира от движение още на пътя - като в Гърция - свалят се номерата и ... да си плаща глобите и да възвръща оригиналното състояние на возилото. то е ясно че след такива промени за повече товар няма спирачки, които да го задържат на пътя. То бива тунинг, но този УБИВА.
Коментар
-
Виновен!!!Тоя въобще не е трябвало да сяда зад волана, допълнителни прегради........заприличва на катастрофата край Бяла!
п.с.Да не казвам всички а почти всички, превозващи товари са над допустимата товароспособност на автомобила, е да за тях надницата по-голяма правят по малко курсове за да намалят разходите по транспорта и в същото време населението на България!Къде са ДАИ сега да спират всички камиони за пренатоварване, когато беше случая при Бяла спекоха малко и после хоп до там!!!
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Явор Митев -
Дааааа!!! УжасТ направо!!! Преди може да е било червено Типо, но сега е една купчина с желязо.Можело е колега. Можел е да направи много неща, но явно е бил твърде плиткоумен. За мен лично е непонятно, поне клаксона да беше ползвал. В центъра на София се гъзарчат кой колко може да надуе клаксона, но тогава когато наистина трябва да го ползва той не прави нищо.wwweb написа:...Точно преди да се забие, камионът е минал покрай него и е взел завоя изправен на две гуми, заради високата скорост, с която се е движел. Шофьорът през цялото време е ръкомахал на колите да се мръднат от пътя му. Непонятно ми е, как при отказали спирачки не е започнал да отбива скоростта с предавките от горна към по-ниска. И друго ... можел е да забие камиона някъде встрани и съответно да скочи от него, при което със сигурност нямаше да има толкова загинали и ранени.
Наистина стана опасно. И аз понякога съм изпадал в подобни ситуации. За щастие без трагични последици иначе щях и аз да съм в затвора вече, не по моя вина, но това само според мене. Полицията гледа различно на нещата явно.wwweb написа:...Още един случай - жената вчера се прибира от работа и е видяла как някаква луда, на една от оживените благоевградски улици, се е опитвала да скочи под някоя от минаващите коли. При един такъв случай шофьорът автоматично ще го пратят зад решетките. Не знам за Вас, но след подобни случаи вече ме е страх да излизам с колата, защото не знам какво може да ми се случи по НЕ моя вина.
Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
Настояща: VW Polo 1.1i '92
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар