Пичове нали имаше някой тук с алфа 166? Я да сподели малко впечатления от нея! за 2.4JTD двигателя ми е интересно!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой беше с Алфа 166?
Collapse
X
-
И 1 приятел има возил съм се доста добро ускорение до 180 не усещаш как ги прави ,ама разхода за последно го бяха свалили на 9 най-много с неговото каране само на ръчка значи може и по малко
На божурище даде 18.1 ,возията си е перфектна бре добра количка с добро двигателче е.
Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
Re: Кой беше с Алфа 166?
за последно исках да взимам такава ,като във Ванто майсторите ми казаха ,баш този двигател да избягвам !! 1,9JTD е перфектно било !!! По принцип си е тегаво в българия с тия дизели !!И така кусур след кусур отпадна алфата като вариант за автомобил за дълъг път !! отново се връщам към любимите БМВ-таrustson написа:Пичове нали имаше някой тук с алфа 166? Я да сподели малко впечатления от нея! за 2.4JTD двигателя ми е интересно!
фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Re: Кой беше с Алфа 166?
1,9 и 2,4 са абсолютно идентични двигатели, разликата е само 1 цилиндър повече при 2,4.Много ми е интересно кой точно във Ванто ти е казал това, защото според всички - и майстори, и собственици, този мотор е здрав като релса и може да бъде счупен само ако се остави без вода и масло. В немските форуми пише същите неща за този двигател, много от 156 и 166-ците там са на над 400 000 км и си работят като часовници.Единствените проблеми на тези двигатели 1,9 и 2,4 идват от немските части по тях - дебитомери и разни датчици на Бош.А на въпроса - 166 2,4 ЖТД си е чудна кола, комфортна, с удивително нисък разход на гориво - на дълъг път средно ми гори 5,8-6,2, на градско около 7,3-7,8 л/100 км. Все пак при скорост 100 км/ч на шеста двигателя работи на 1600 об/мин. Разхода е нисък, хем съм с гуми 225/40/18, които са доста тежички.tomazo написа:за последно исках да взимам такава ,като във Ванто майсторите ми казаха ,баш този двигател да избягвам !! 1,9JTD е перфектно било !!! По принцип си е тегаво в българия с тия дизели !!И така кусур след кусур отпадна алфата като вариант за автомобил за дълъг път !! отново се връщам към любимите БМВ-таrustson написа:Пичове нали имаше някой тук с алфа 166? Я да сподели малко впечатления от нея! за 2.4JTD двигателя ми е интересно!
Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Двузонов няма при 166, поне до фейслифта 2003 г.Ербези имам 4, подгряване на седалките, електрическо регулиране на предните седалки, тракшън контрол TCS+EBD, музика Босе с 8 високоговорителя и субуфер, чейнджър, навигация, ксенони, ел. огледала с прибиране, сензор за дъжд, - абе всичко без кожа-аз не обичам кожени тапицерии. Имам и нафтова отоплителна печка Вебасто Термо Топ.rustson написа:а какви екстри има по твоята?Тракшън контрол-брой еърбегове-подгряване седалки-ел.пребиране на огледала-двузонов клима-?Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Ама интересува ме кои от тези екстри бяха фабрични .. не тея които после си слагал!pinko написа:Двузонов няма при 166, поне до фейслифта 2003 г.Ербези имам 4, подгряване на седалките, електрическо регулиране на предните седалки, тракшън контрол TCS+EBD, музика Босе с 8 високоговорителя и субуфер, чейнджър, навигация, ксенони, ел. огледала с прибиране, сензор за дъжд, - абе всичко без кожа-аз не обичам кожени тапицерии. Имам и нафтова отоплителна печка Вебасто Термо Топ.rustson написа:а какви екстри има по твоята?Тракшън контрол-брой еърбегове-подгряване седалки-ел.пребиране на огледала-двузонов клима-?Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

Коментар
-
Всичко без нафтовата печка е фабрично, но и тя е слагана при дилъра на Алфа, от ккойто е купена.А, и ксеноните са слагани при Мехо Кух, но по принцип има 166 и с фабрични ксенони.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Какво си и смянял и какви пари ти излезе? Примерно една смяна на консумативи колко ти излиза!?pinko написа:Всичко без нафтовата печка е фабрично, но и тя е слагана при дилъра на Алфа, от ккойто е купена.А, и ксеноните са слагани при Мехо Кух, но по принцип има 166 и с фабрични ксенони.Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

Коментар
-
Нормалната смяна на консумативи - всички ремъци, ролки, всички филтри, масла (включително и на скоростите), демпферна шайба на коляновия вал, нагревателни свещи - 780 лева с труда.За смяна са още предните долни носачи - по около 200 лева единия и задните долни носачи - по 450 лева единия.Скъпото при тая кола е окачването - задното е около 1600 лева само частите, предното - около 1000.rustson написа:Какво си и смянял и какви пари ти излезе? Примерно една смяна на консумативи колко ти излиза!?pinko написа:Всичко без нафтовата печка е фабрично, но и тя е слагана при дилъра на Алфа, от ккойто е купена.А, и ксеноните са слагани при Мехо Кух, но по принцип има 166 и с фабрични ксенони.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Е защо е толкова скъпо само на този модел ли се слага? Няма ли други алфи/ланчи с такова окачване?pinko написа:Нормалната смяна на консумативи - всички ремъци, ролки, всички филтри, масла (включително и на скоростите), демпферна шайба на коляновия вал, нагревателни свещи - 780 лева с труда.За смяна са още предните долни носачи - по около 200 лева единия и задните долни носачи - по 450 лева единия.Скъпото при тая кола е окачването - задното е около 1600 лева само частите, предното - около 1000.rustson написа:Какво си и смянял и какви пари ти излезе? Примерно една смяна на консумативи колко ти излиза!?pinko написа:Всичко без нафтовата печка е фабрично, но и тя е слагана при дилъра на Алфа, от ккойто е купена.А, и ксеноните са слагани при Мехо Кух, но по принцип има 166 и с фабрични ксенони.Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

Коментар
-
не знам точно кой майстор ,но сега минах покрай итал сервиз имаше баш 3 алфи 2,4 накичени !!!Явно потдръжката на тая кола е по-особена !А и факта че са толкова ниски цените в германия именно на тоя двигател говори сам по себе си !!!Иначе заради една муцуна и едни екстри не си заслужава да си късаш нервите !фиатче Браво 2.0
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар