Възможно ли е втората въздушна възглавница да е допълнителна екстра и за това във въпросната кола от снимката да я няма???
Другия въпрос е, защо няма?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли "PuntoHGT" само с един AirBag???
Collapse
X
-
Ако успееш да се докопаш до VIN номера няма ли да пише с колко е. Пък малко странно ако е удряно пича да си смени таблото с обикновено и да си смени само неговия AIRBAG. В такъв случай по вероятно е да нямаше нито един. Но знае ли човек............. Аз по - скоро си мисля че не е HGT.Kuku написа:В Германия
Punto SX 1.1 55
Коментар
-
Двигателят е доста голям за колата така че доста трябва да се озориш да и вземеш душицата...тя тая кола е направена да я караш на високи обороти.пари да имаш за бензин иначе колата си е екстраDiStefano написа:Punto HGT - total
Punto 1.2 16v Sporting - total
Punto 1.2 - alive
Toyota celica t23
Коментар
-
Стефчо, работата е там, че на едно "PuntoHGT" за продажба в България, може да са му взели душата, но не е ясно какво още са му взели
Докато на същото "PuntoHGT" в Германия, дори да е без душа, поне му личи всичко останало, а и все си мисля, че 70’000км. на кола в Германия са по-истински от 70’000км. на кола в България
Да не говорим, че ти сам виждаш, как една кола за лично ползване излиза толкова, колко и на търговците тук им излиза за продаване, а в тяхната цена има и печалба
Коментар
-
В Германия немците карат по магистралата колкото може колата....така че дали е дизел дали бензин все 200км/ч....еднакво се поддържат само дето дизела обикновено е навъртял двойно или тройно километри..как ще разбереш коя е издухана???късмет си еPunto HGT - total
Punto 1.2 16v Sporting - total
Punto 1.2 - alive
Toyota celica t23
Коментар
-
дам така е ... съгласен съмосвен кола от този калибър се ползва там за градскадемек километрите трябва да са по-малко... не знам ... HGT трябва да се види серийно с колко Еърбега излизащото съм почти сигурен че другите 2 се плащат допълнителноKuku написа:Стефчо, работата е там, че на едно "PuntoHGT" за продажба в България, може да са му взели душата, но не е ясно какво още са му взели
Докато на същото "PuntoHGT" в Германия, дори да е без душа, поне му личи всичко останало, а и все си мисля, че 70’000км. на кола в Германия са по-истински от 70’000км. на кола в България
Да не говорим, че ти сам виждаш, как една кола за лично ползване излиза толкова, колко и на търговците тук им излиза за продаване, а в тяхната цена има и печалба
Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti
Коментар
-
това според мен пак е отличен вариант 1,2 16Vhttp://www.mobile.de/SIDs0kc7zbDs3dr...1111262081055&Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар