хммм "Водачът трябва да избира скоростта такава, че при възникване на опасност на пътя да спре"като написах 20 имах предвид горе написаното,заблудени майки с колички(най редовно),деца на по 5-6-7 години пуснати да си играят навън без надзор,разни цървули мислещи,че всяка улица по която се движат е главна !!!мисля,че с тази скорост трябва да се кара,за да няма нарочно направени птпиначе е вярно,че ако решиш може и да се самоубиеш с 20км/ч
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отнемане на книжка...
Collapse
X
-
Индиректно - да. Липсата на безнаказанност на чичковците с парите ги карат да се вдижат с такава скорост. Аз 240 през живота си не съм вдигал (както и повечето пишещи във форума предполагам). А за депутатите (и техните близки - дали по родство или по портфейл) тази скорост е ежедневие. А те дават пример на младежите ...Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
това някой от нашия свят ли го е казал, или е глас в главата ти?колкото до спазването на законите - нема смисъл да го коментираме - не мисля че е нормално нормален път извънградски път да има ограничение 40 км, само защото са сложили пешеходна пътека (ората са измислили подлези надлези) или наблизо некой е решил да направи капанче, което буквално се превръща в капанче за шофьорите, минаващи от там и подащи във взора куките спряли удобно току след знака.и друго - има ли някой от "праведните" който никога не е нарушавал правилника?п.п. тука е тъпо да давате примери, с некой който се е размазал с 200, щото въобще не става за това въпросImmortal написа:...и си без точки, защото си предотвратил ПТП-та ?!?!?..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Този тунел е построен на свлачище, а настилката е с обратен на завоя наклон. Ограничението е АБСОЛЮТНО адекватно! Под автотунела има и ЖП такъв. Резонанса е опасна работа, ако ме разбираш. В момента се укрепва целия склон и в скоро време ще бъде отворена и втората тръба.kkp написа:Околовръстното на Дупница - при тунела - ограничение 30!!! И това на международен път Е79
Коментар
-
До преди 2-3 години това не беше проблем, а сега стана проблем - не вярвам. Знам какво е резонанс, но ако този тунел е толко крехък, че над 30 става опасен - как трябва да наречем хората взели решението тунела да не бъде затворен, а просто да се намали скоростта?Просто в последните години ни притискат много от ЕС заради големия брой ПТП (повечето дължащи се на липса на пътища) и наще взимат мерки - намаляват скоростта
Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
Не беше проблем, защото втората тръба беше запълнена с пясък и подходящо дренирана. В момента (от около година), тръбата е отпушена и се работи за пускането и в експлоатация. За това е ограничението.kkp написа:До преди 2-3 години това не беше проблем, а сега стана проблем - не вярвам. Знам какво е резонанс, но ако този тунел е толко крехък, че над 30 става опасен - как трябва да наречем хората взели решението тунела да не бъде затворен, а просто да се намали скоростта?Просто в последните години ни притискат много от ЕС заради големия брой ПТП (повечето дължащи се на липса на пътища) и наще взимат мерки - намаляват скоростта
Коментар
-
Което означава САМО едно: Някой/и ПЪЛЕН ТЪПАНАР не е мислил какво прави!Rokambol написа:Този тунел е построен на свлачище, а настилката е с обратен на завоя наклон. Ограничението е АБСОЛЮТНО адекватно! Под автотунела има и ЖП такъв. Резонанса е опасна работа, ако ме разбираш. В момента се укрепва целия склон и в скоро време ще бъде отворена и втората тръба.kkp написа:Околовръстното на Дупница - при тунела - ограничение 30!!! И това на международен път Е79
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Безумие, безумие безумие!Rokambol написа:Не беше проблем, защото втората тръба беше запълнена с пясък и подходящо дренирана. В момента (от около година), тръбата е отпушена и се работи за пускането и в експлоатация. За това е ограничението.kkp написа:До преди 2-3 години това не беше проблем, а сега стана проблем - не вярвам. Знам какво е резонанс, но ако този тунел е толко крехък, че над 30 става опасен - как трябва да наречем хората взели решението тунела да не бъде затворен, а просто да се намали скоростта?Просто в последните години ни притискат много от ЕС заради големия брой ПТП (повечето дължащи се на липса на пътища) и наще взимат мерки - намаляват скоростта
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
малко в страни от темата - намерете малко статискика за ПТПтата в западните страни, в сравнение с с тези в българия (съотнесени на глава от населението) и ще останете доста учудени
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Това може и да е вярно, но не съвсем. Когато е строен тунела, преди около 30г. техниката не е била на сегашното ниво, и след пускането на тунелите, само няколко месеца по-късно се получило напукване на стените на долния (този над реката). Същия е бил "затапен" и зарязан чак до сега. Ситуацията с влаковия също беше критична, близо 5 г. влака минаваше с 20-30км през него, но успяха да го стабилизират. В момента някаква турска фирма дърпа конците и вече веднъж отложиха пусковия му срок. Sorry за спама.kiro_of_the_day написа:Което означава САМО едно: Някой/и ПАЛЕН ТЪПАНАР не е мислил какво прави!
Коментар
-
Колега, по една случайност служебно ми е известна историята на тунела (и двете тръби) от самото начало - до днес. Историята е пример за некомпетентност, липса на наказуемост, присвояване на средства и какво ли още не! Но това е... живеем в България...п.п. И нивото на радзвитие на техниката няма нищо общо в случая.Rokambol написа:Това може и да е вярно, но не съвсем. Когато е строен тунела, преди около 30г. техниката не е била на сегашното ниво, и след пускането на тунелите, само няколко месеца по-късно се получило напукване на стените на долния (този над реката). Същия е бил "затапен" и зарязан чак до сега. Ситуацията с влаковия също беше критична, близо 5 г. влака минаваше с 20-30км през него, но успяха да го стабилизират. В момента някаква турска фирма дърпа конците и вече веднъж отложиха пусковия му срок. Sorry за спама.kiro_of_the_day написа:Което означава САМО едно: Някой/и ПАЛЕН ТЪПАНАР не е мислил какво прави!
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Хората имат небостъргачи от много повече от 30 години ... или може би за небостъргач техниката не е от значение а за един толко мижав тунел като този в Дупница е от невероярно значение? Какво ще кажеш за виадуктите на двете магистрали? Или и те са нищо в сравнение с тунела? Караш ме да се смея
Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
Напълно възможно е. Хич не се учудвам. Аз се осланям на информацията, която официално се е подавала на населението.kiro_of_the_day написа:Колега, по една случайност служебно ми е известна историята на тунела (и двете тръби) от самото начало - до днес. Историята е пример за некомпетентност, липса на наказуемост, присвояване на средства и какво ли още не! Но това е... живеем в България...п.п. И нивото на радзвитие на техниката няма нищо общо в случая.
Да, но както пишеш - хората, не тъмните балкански субекти.kkp написа:Хората имат небостъргачи от много повече от 30 години ... или може би за небостъргач техниката не е от значение а за един толко мижав тунел като този в Дупница е от невероярно значение? Какво ще кажеш за виадуктите на двете магистрали? Или и те са нищо в сравнение с тунела? Караш ме да се смея
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар