От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт
Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Утре ФИАТКАТА влиза в операционната
Collapse
X
-
Късметлий сте вие в Ямбол с hit-ko.Ние останалите да му мислим.Само пишмян майстори!
(Иска ми се да напиша нещо по-грубо,ама ще се въздържа.)
Типо 1.4i.e. ex again
Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
-
Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната
К’во едни сегменти и отново на пътя! Нали я видях как върви!Immortal написа:От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт
Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната
Бате преди малко изкарах типото от пълен ремонт на мотор,амортисьори,карета,дискове,накладки и т.н.,правех едни сметки щот не бях много добре с финансите,сега като правя сметките ми излизат мойте сметки които ги правих за финанси умножени по 2Immortal написа:От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт
Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната
с тези "майстори" където ги имаш е нормалноGrisha написа:Бате преди малко изкарах типото от пълен ремонт на мотор,амортисьори,карета,дискове,накладки и т.н.,правех едни сметки щот не бях много добре с финансите,сега като правя сметките ми излизат мойте сметки които ги правих за финанси умножени по 2Immortal написа:От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт
Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.
Коментар
-
И какво ви пречи да си транспортирате автомобила до Ямбол за ремонт.Аз съм решил,че следващото му посещение ще бъде точно там.iee написа:Късметлий сте вие в Ямбол с hit-ko.Ние останалите да му мислим.Само пишмян майстори!
(Иска ми се да напиша нещо по-грубо,ама ще се въздържа.)Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната
Ти ли знаеш по добре или аз какви са ми майсторите и колко пари закакво съм далpugsy написа:с тези "майстори" където ги имаш е нормалноGrisha написа:Бате преди малко изкарах типото от пълен ремонт на мотор,амортисьори,карета,дискове,накладки и т.н.,правех едни сметки щот не бях много добре с финансите,сега като правя сметките ми излизат мойте сметки които ги правих за финанси умножени по 2Immortal написа:От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт
Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.

ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната
знаи си бе,ама другия път (ДАНО ДА НЯМА ТАКЪВ) им кажи,че при основен ремонт се сменят бутала и се шлайфат цилиндриGrisha написа:Ти ли знаеш по добре или аз какви са ми майсторите и колко пари закакво съм далpugsy написа:с тези "майстори" където ги имаш е нормалноGrisha написа:Бате преди малко изкарах типото от пълен ремонт на мотор,амортисьори,карета,дискове,накладки и т.н.,правех едни сметки щот не бях много добре с финансите,сега като правя сметките ми излизат мойте сметки които ги правих за финанси умножени по 2Immortal написа:От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт
Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.


и може да им покажа как се слага глава,а не 1 седмица да я контат
много додбре знаеш за какво "говоря" така че
за пари не съм и споменал но по твойте думи не си дал малко,а и бая неща си направил ти,а не "майсторите"
Коментар
-
Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната
Бате много добре знам,че при основен ремонт се сменят бутала и се шлайфат цилиндри,аз им казвах какво да правят,буталата просто бяха перфектни,като нови,както цилиндрите нямаха никакво ръбче,а и ти ли щеше да ми извадиш още 300лв за бутала и т.н..... Със смяна на амортисьори,каре,дискове,накладки,датчик за радиатор,главата я прави майстор,колянов вал,биелни основни лагери,сегменти,гарнитури,семеринги,ангренажен ремък,масло селения 10В40,маслен филтър,болт на колянов вал,пароструйка на блок,глава,маслена помпа,картер,масло на скорости,с работата стъпи около 1000лв(даже 1000 без малко),защото излезнаха един куп други работиpugsy написа:знаи си бе,ама другия път (ДАНО ДА НЯМА ТАКЪВ) им кажи,че при основен ремонт се сменят бутала и се шлайфат цилиндриGrisha написа:Ти ли знаеш по добре или аз какви са ми майсторите и колко пари закакво съм далpugsy написа:с тези "майстори" където ги имаш е нормалноGrisha написа:Бате преди малко изкарах типото от пълен ремонт на мотор,амортисьори,карета,дискове,накладки и т.н.,правех едни сметки щот не бях много добре с финансите,сега като правя сметките ми излизат мойте сметки които ги правих за финанси умножени по 2Immortal написа:От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт
Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.


и може да им покажа как се слага глава,а не 1 седмица да я контат
много додбре знаеш за какво "говоря" така че
за пари не съм и споменал но по твойте думи не си дал малко,а и бая неща си направил ти,а не "майсторите"
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната
няма значение бе знаеш за кво "говоря" дай да не спамим в на човека тематаИменно!Grisha написа:Бате много добре знам,че при основен ремонт се сменят бутала и се шлайфат цилиндри,аз им казвах какво да правят,буталата просто бяха перфектни,като нови,както цилиндрите нямаха никакво ръбче,а и ти ли щеше да ми извадиш още 300лв за бутала и т.н..... Със смяна на амортисьори,каре,дискове,накладки,датчик за радиатор,главата я прави майстор,колянов вал,биелни основни лагери,сегменти,гарнитури,семеринги,ангренажен ремък,масло селения 10В40,маслен филтър,болт на колянов вал,пароструйка на блок,глава,маслена помпа,картер,масло на скорости,с работата стъпи около 1000лв(даже 1000 без малко),защото излезнаха един куп други работиpugsy написа:знаи си бе,ама другия път (ДАНО ДА НЯМА ТАКЪВ) им кажи,че при основен ремонт се сменят бутала и се шлайфат цилиндриGrisha написа:Ти ли знаеш по добре или аз какви са ми майсторите и колко пари закакво съм далpugsy написа:с тези "майстори" където ги имаш е нормалноGrisha написа:Бате преди малко изкарах типото от пълен ремонт на мотор,амортисьори,карета,дискове,накладки и т.н.,правех едни сметки щот не бях много добре с финансите,сега като правя сметките ми излизат мойте сметки които ги правих за финанси умножени по 2Immortal написа:От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт
Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.


и може да им покажа как се слага глава,а не 1 седмица да я контат
много додбре знаеш за какво "говоря" така че
за пари не съм и споменал но по твойте думи не си дал малко,а и бая неща си направил ти,а не "майсторите"
kiro_of_the_day
Коментар
-
Re: Утре ФИАТКАТА влиза в операционната
Не бе пиша информативно да си знае горе долу колко се минава по тънката лайсна за тия ремонти,ако си имах пари щех да си отида на майстор както си трябва и да ми я направи за 4-5дни ама тогава нямаше да бъде 1000pugsy написа:няма значение бе знаеш за кво "говоря" дай да не спамим в на човека тематаGrisha написа:Бате много добре знам,че при основен ремонт се сменят бутала и се шлайфат цилиндри,аз им казвах какво да правят,буталата просто бяха перфектни,като нови,както цилиндрите нямаха никакво ръбче,а и ти ли щеше да ми извадиш още 300лв за бутала и т.н..... Със смяна на амортисьори,каре,дискове,накладки,датчик за радиатор,главата я прави майстор,колянов вал,биелни основни лагери,сегменти,гарнитури,семеринги,ангренажен ремък,масло селения 10В40,маслен филтър,болт на колянов вал,пароструйка на блок,глава,маслена помпа,картер,масло на скорости,с работата стъпи около 1000лв(даже 1000 без малко),защото излезнаха един куп други работиpugsy написа:знаи си бе,ама другия път (ДАНО ДА НЯМА ТАКЪВ) им кажи,че при основен ремонт се сменят бутала и се шлайфат цилиндриGrisha написа:Ти ли знаеш по добре или аз какви са ми майсторите и колко пари закакво съм далpugsy написа:с тези "майстори" където ги имаш е нормалноGrisha написа:Бате преди малко изкарах типото от пълен ремонт на мотор,амортисьори,карета,дискове,накладки и т.н.,правех едни сметки щот не бях много добре с финансите,сега като правя сметките ми излизат мойте сметки които ги правих за финанси умножени по 2Immortal написа:От утре сутринта Темпрата ляга под ножа на проф.hit-ko - сърдечен хирируг...Стискайте палци да не излязат много болежките, че после и мен ще ме заболи. Може да получа финансов инсулт
Да видим ще стане ли от баба Темпра млада Темпричка...По-сериозно - влизам за основен ремонт - все още не знам какво точно ще се прави. Каквото има да се прави, ще се прави...Ще ви държа в течение за резултатите, знам че има и други заинтересовани.


и може да им покажа как се слага глава,а не 1 седмица да я контат
много додбре знаеш за какво "говоря" така че
за пари не съм и споменал но по твойте думи не си дал малко,а и бая неща си направил ти,а не "майсторите"
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Малко междинна информация:Оказа се че износването на цилиндрите е минимално, дори няма нужда от смяна на сегменти.Сериозната загуба на мощност се оказа от прекалено износен разпределителен вал (единия от двата). Освен това единият цилиндър леко е пропускал вода (поради леко крива глава). Така че за правене е следното:-смяна на разпределителен вал;-шлайфане на глава-напасване на клапани и смяна на гумички;-нова гарнитура на главата;-смяна съединител;-смяна агренажен ремък и ролки;-смяна термостат и датчик за вентилатора;-ремонт или смяна на стъпковия мотор;-евентуално ако останат пари - ще сменя и кабелите и свещите с четири-електродни.По последни данни утре май ще съм готов, най-късно в събота.За парите - още незнам. Като се разплатя - ще пиша пак.@Нино - Тя сега върви, ама не знаеш как вървеше преди... Сега е куц кон, на старт Опелчето (60 к.с.) ме дърпа...
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар