Blue написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тест на крушки !
Collapse
X
-
Ехаа, приятелю, оттогава вече смених две къси "леви" крушки. Мога пари да изкарам с това. Идваш, водиш пациента и до едно кафе време си с новите крушки. Дори днес вечерта, паля късите и ... айде - дясната след 3-4 сек. изгоря и тя. След тези постоянни мои смени на крушки си направих си извода че от температурната разлика се е разпоила връзката между цокъла и фолфрамовата жичка.Вероятно продават много некачественни крушки у нас. Няма логика да ми горят толкова често ту леви, ту десни и то само "къси".Stoyan_68 написа:Мамка му и майта лява изгоря!!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Ако някой не знае къде е на кучето г..@ ще му покажа левия си фар! Stilo, ти как ги сменяш тия крушки-махаш ли кутията на акумулатора или как? Гледам в един друг форум първо свалят лявата гума, после подкалника и бъркат отдолу за да стигнат до конектораStilo написа:Баси, снощи забелязах че крушката на късите Н7/55W, дато я смених преди 3-4 седмици е изгоряла...Тези за 4-5 лева явно не са стока. Ще си купя по-скъпа та дано изкара поне един сезон. а мястото зад левия фар е...мъка.
То ангренажа се сменя по-лесно бе!Направа да падладеиш! Успях само да сваля капака на акумулатора и капачката на фара и то се стъмни! Баси!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар