Да ви имам проблемите с тия къси светлини.... Специални поздрави на колегата L&R!!! Качавам се, паля и светлините за каране през деня сами се включват. Както на 1 декември, така и на 1 март, и на 1 май, и на 1 юли пак ще се включат сами. Последните 2 седмици карах чужди коли и толкова съм свикнал на дневните светлини, че чуждите коли ги карам без каквито и да е светлини. Веднъж замалко да ме спрат за светлини, но бяха спрели вече двама, и мен ме пропуснаха. После пуснах късите. Няква баничарка беше. Опел. Има малко ръжда по нея, как да я оправя, какво ще кажете? Чувал съм че за опел не е нормално
[/url]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задължителното каране на къси светлини приключва на 01.03 :)
Collapse
X
-
На мен тези светлини през деня много ми пречат дори да е мъгливо на габарити но не и на къси, така наистина може би колите се виждат повече и ни заслепяват но пешеходци и колоездачи на фона на насрешните светлини почти не се виждат, а те са по уязвими на пътя от ламарините на някоя кола, освен това на фарове се увеличава разхода на гориво особено в тия задръствания, тези които викат че нямали електромери и понятие си нямат колко повече енергия трябва за да се върти генератор с товар и колко по лесно е без този товар.Аз карам само на габарити никога на къси на светло, ако е за по лесно различаване и те вършат перфектна работа и не заслепяват тия срещу теб.Досега няколко пъти полицай са ми се заяждали за фаровете ама винаги им затварям устите като им покажа правилника- пише светлини или къси, нека ми докажат че габаритите не са светлини и в крайна сметка на никой не му стискаше да ми напише акт за фаровеhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
На мен ми е станало вече навик, докато запаля и ги щраквам интуитивно, така че и аз продължавам с фарове
"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Явор Митев
Ейййй......едно време, когато карането на фарове в светлата част на деня беше забранено, де що гъзета имаше, караха на фарове........а сега, когато карането на фарове е регламентирано с някакъв закон, вероятно е проява на висша гъзария, да не се кара на такива......лапешки истории, електромера на колата превъртя чак.......Страшен проблем е карането на фарове.......вимавайте, ЕОН не спи и гледа.....
Коментар
-
Мисля, че темата направо си е за анкета "Кой ще кара на фарове след 1ви март" Аз лично съм за поне габарити ще пускам символично. А да ви запитам колеги вашите фиати като изкл. контакта не ви ли изгасят фаровете от там някаде бях чел, че пускането на фаровете преди запалване възбужда акумолатора така, че на мен лично никаде не ми бърка да ги изкл. Въпрос на избор.Fiat punto 1,1
Fiat bravo 1,6 16v
Fiat bravo 2,0 20v
Honda civic 1,5
BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...
Коментар
-
Имаше доста обширна тема със спорове по въпроса дали е безопасно да се пали при включени фарове...KrAs написа:... някаде бях чел, че пускането на фаровете преди запалване възбужда акумолатора така, че на мен лично никаде не ми бърка да ги изкл. Въпрос на избор.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Аз лично и на двете коли няма да ползвам фаровете през деня из града, а само на дълъг път защото колите ми се движат исключително и само на къси разстояния и включените фарове на позволяват да се зареди добре акумулатора - на чисто нови акумулатори имах проблеми тази зима - ама то не може: запалени фарове, вентилатор на парното и др., а като запалиш минаваш 2-3 километра и гасиш - как да се зареди акумулатора...Някъде бях чел че тока за едно нормално палене се зарежда в акумулатора за около 20 минути работа на свигателя. Моите коли се карат по няколко пъти на ден за по не повече от 10-15 минути, като е възножно и през това врем да има палене и гасене.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Аз съм на същото мнение и да вземат да си променят правилника защото в града няма смисъл от тях само актове докарват.Yavor написа:Аз лично и на двете коли няма да ползвам фаровете през деня из града, а само на дълъг път защото колите ми се движат исключително и само на къси разстояния и включените фарове на позволяват да се зареди добре акумулатора - на чисто нови акумулатори имах проблеми тази зима - ама то не може: запалени фарове, вентилатор на парното и др., а като запалиш минаваш 2-3 километра и гасиш - как да се зареди акумулатора...Някъде бях чел че тока за едно нормално палене се зарежда в акумулатора за около 20 минути работа на свигателя. Моите коли се карат по няколко пъти на ден за по не повече от 10-15 минути, като е възножно и през това врем да има палене и гасене.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Колега, аз си нямам понятие колко по-лесно се върти генератор без товар, затова ако може да разясниш, и да обобщиш как този товар - късите светлини, влияе на месечната ми сметка към Лукойл?infineon написа:тези които викат че нямали електромери и понятие си нямат колко повече енергия трябва за да се върти генератор с товар и колко по лесно е без този товар.
Коментар
-
Генератора се състои от ротор и статор. Ремъка върти ротора и той създава променливо магнитно поле, което индуктира променливо напрежение в намотките. Това напрежение се изправя от диодите и се регулира, за да е едно и също при различни обороти на въртене. Сега : като включиш консуматор/товар/, протича ток. Колкото по-голям консуматор, толкова по-голям ток. Тук се появява така наречената реакция на котвата, или чисто механично съпротивление върху ремъка, предизвикано от от собственото магнитно поле създадено около котвата/намотката/ от протичането на тока.Това магнитно поле е обратно на основното и го затормозява. И през шайбата, ремъка, другата шайба та до двигателя. Не може да създаваш електричество без да похарчиш бензин, нафта, пара и т.н. Друг е въпроса, че за двигател 44 кВт не е проблем да го натовариш с около 150-200 Вт допълнително. Той и без друго си е натоварен през цялото време с бобините. Ай със здраве! И другия път ше се изпитваме. :Dogi28b написа:Колега, аз си нямам понятие колко по-лесно се върти генератор без товар, затова ако може да разясниш, и да обобщиш как този товар - късите светлини, влияе на месечната ми сметка към Лукойл?infineon написа:тези които викат че нямали електромери и понятие си нямат колко повече енергия трябва за да се върти генератор с товар и колко по лесно е без този товар.PUNTO 1,2 8V 2001
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар