значи при включване като трябва да буутне или поне така си мисля, изписва detecting IDE drives и там зацикля. прави го тоя номер понякога и оправията е разклащане
и веднага си зарежда по-натам. по принцип съм го пренасял насам натам, попътувал е в колата в багажника и си мисля, че може от това да е. когато зацикли и се чува едно слабо цъкане, като го разклатя и се чува завъртане и зареждане на харда. аз съм се насочил към него, но не съм абсолютно убеден, може ли да е проблема с дъното. компа е чист отвътре. p
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хардуерен въпрос
Collapse
X
-
Re: Хардуерен въпрос
Главните букви много малки станалиpakumba написа:Значи при включване като трябва да буутне или поне така си мисля, изписва detecting IDE drives и там зацикля. Прави го тоя номер понякога и оправията е разклащане
и веднага си зарежда по-натам. По принцип съм го пренасял насам натам, попътувал е в колата в багажника и си мисля, че може от това да е. Когато зацикли и се чува едно слабо цъкане, като го разклатя и се чува завъртане и зареждане на харда. Аз съм се насочил към него, но не съм абсолютно убеден, може ли да е проблема с дъното. Компа е чист отвътре. p
Номерът е при пътуване да му слагаш възглавнички :D :D :D А щом се оправя с клатене, я вземи да пробваш да го хвърлиш през прозореца
-
IDE (лентовите) и захранващите кабелите провери ли ?||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Re: Хардуерен въпрос
мале като ти чета "бъзците" си те представям какъв хобот си.doofiat написа:Главните букви много малки станалиpakumba написа:значи при включване като трябва да буутне или поне така си мисля, изписва detecting IDE drives и там зацикля. прави го тоя номер понякога и оправията е разклащане
и веднага си зарежда по-натам. по принцип съм го пренасял насам натам, попътувал е в колата в багажника и си мисля, че може от това да е. когато зацикли и се чува едно слабо цъкане, като го разклатя и се чува завъртане и зареждане на харда. аз съм се насочил към него, но не съм абсолютно убеден, може ли да е проблема с дъното. компа е чист отвътре. p
Номерът е при пътуване да му слагаш възглавнички :D :D :D А щом се оправя с клатене, я вземи да пробваш да го хвърлиш през прозореца
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Не мога да си обесня защо мислиш , че се "оказва проблем"Punto SX написа:Често Хард диска и СД-то са свързани с един лентов кабел към дъното и понякога се оказва проблем. Ако не помогнат съветите на предните колеги купи си още един кабел по около 3-4 лв са и ги отдели.
ако бяха 2 харда би могло да е проблем , ако зарежда 1во единия и на него няма операционна система или нещо е повреден (Master & Slave) , но и това се оправя , на осукан кабел най в края на кабела е Master , или се нагласят джъмперите на харддисковете , обаче за харддиск и СиДи ....
.Иначе решението е , откачане и закачане на IDE кабела , мерене с мултицет дали не е прекъснат някаде самият кабел , виж дали няма някакво нарушаване на захранващия кабел за дъното и тези към другите устройства ( на четворния куплунг дава +5 и +12 волта напрежение в краищата , средните две са маса ) . И ако продължава да прави този проблем , го премести от IDE 1 на IDE 2 ( респективно IDE 0 на IDE 1 ).
Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
Сложи харда сам на първо иде, джъмпера да ти е на single master.Ако има възможност го сложи да не детектва харда всеки път - на юзерска настройка в биоса.Ако си го сложил в комбинация - master - slave, провери джъмперите, правилно ли са сложени, добре ли окъсяват.Купи си нов кабел, евтини са. Да проверяваш 40 пинов кабел с мултицет..
80 пинов..айде няма нужда.Провери си конектора за захранването, на евтините захранвания понякога са леко по-малки и "откачат".
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Незнам как го проверяваш така за 1 минути ама явно си бРъз! :DНяма смисъл с оглед това, че един такъв кабел струва 1-2 лв. Пробваш с друг и това е !CCB написа:Става точно за 1 минутаGTipo написа:. Да проверяваш 40 пинов кабел с мултицет..
80 пинов..айде няма нужда.
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар