Анкетата в ситроен-форума я пуснах аз. От любопитство. Та я ми кажете, common rail с какво масло го карате? На моята е 5w40 на Тотал. Но нещо много се надъхах /с чужда помощ естествено/ да го сменя със селения. Кое е подходящо и ориентировъчно колко му е литъра? На мен ми е нужно 5л.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
SELENIA
Collapse
X
-
За common rail , задължително SELENIA WR DIESEL http://www.flrussia.com/oleje/auto_s_wr.htmНе съм ходил наскоро по магазини, но преди увеличението на акциза беше май около 16 лв литъра, сега колко е не знам.moni74 написа:Анкетата в ситроен-форума я пуснах аз. От любопитство. Та я ми кажете, common rail с какво масло го карате? На моята е 5w40 на Тотал. Но нещо много се надъхах /с чужда помощ естествено/ да го сменя със селения. Кое е подходящо и ориентировъчно колко му е литъра? На мен ми е нужно 5л.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Може да звъннеш на Стамболийски 9200181 аз от там се снабдявам със Селения Голд.лAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Грешка! Второто е минерално.maiden написа:ЪЪЪъъъъ, как така полусинтетиката ще е по-скъпа от пълната ?GTipo написа:Преди малко ходих в магазина. Селения голд е 11лв литъра. Селения синтетично е 9лв литъра.Между другото второто са го кръстили VS Vision.Отстъпки също дават за наши хора - много съм доволен!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
- това ми хареса. Но не пише на колко се сменя:SELENIA WR DIESELSynthetic-based lubricant, designed to meet the lubrication requirements of the high performance new generation diesel engines. The product is specifically studied to greatly reduce friction, providing high performance at the most extreme temperatures.SAE 5W-40, ACEA B3-B4, API CF, MB 229.1, VW 502.00/505.00
Коментар
-
Мони, в момента съм с MOBIL 1, 5W-50, напълно синтетично масло.Карам всеки ден 7км х 2 от къщи до работата и обратно... вечерния преход е почти 70-75 % каране на полусъединител с чести, през 50-100 м спирания и потегляния, почти едва на крайните точки от това ежедневно пътуване колата достига работната температура.В книжката на колата ми пише , че трябва да го сменям на 10 хил.км., ти, при този режим на колко би го сменил? Аз мисля , да го карам не-повече от 7000-7500 км.Въпреки, че е напълно синтетично на това масло, на тези километри и този режим ТОТАЛНО ще му бъде "разказана играта".ПП... поради инвестиции в други дълготрайни материални активи, настоящият автомобил не се очаква да бъде сменен в близко бъдеще!moni74 написа:
- това ми хареса. Но не пише на колко се сменя:SELENIA WR DIESELSynthetic-based lubricant, designed to meet the lubrication requirements of the high performance new generation diesel engines. The product is specifically studied to greatly reduce friction, providing high performance at the most extreme temperatures.SAE 5W-40, ACEA B3-B4, API CF, MB 229.1, VW 502.00/505.00
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Какво да ти кажа - Тойотата я карам с полусинтетика 10w40 вече 250 000км, 9г. Сменям го на 8000-10000км. Започнах с Арал, после Кастрол, последно с Q8. Ситроена му сложих Тотал 5w40, но искам да опитам и Селения. Преди това карах Рено 19 дизел, с Елф 10w40. Преди него Рено Еспас бензин - Арал 10w40. Преди него Фиат Уно ТД - Шел.Винаги сменях на 8000-10000км. Но четох за HDI че сменят пълната синтетика на 20000км. Ще карам още Ситроена, пък ще видя. Вече съмнаправил 7000км за два месеца.
Коментар
-
Е, при този пробег, който сигурно е повечето извънсофийско, да, но при моя "ХАРД" режим нищо не става и не издържа.Доскоро, щото имах тестове за масло, това е една специална филтърна хартия /Бях ги взел от КАППА, вносителите на маслата UNILL/ с която се прави тест на степента на годност на маслото в експлоатация мерех почти всички всяко.Повярвай ми няма масло освен "АРАЛ" и "Валволин", което не съм карал.Почти всяко след 7000 км индикира " за смяна". Метода се казва "метод на маслената капка" и е сравнително точен! От 93г карам само дизелови коли. Да, на common rail моторите дават по-дълъг пробег, но все пак не забравяй, че това е с горивото в "БЕЛИТЕ" държави.... щото качеството на маслото в експлоатация, определено си зависи и от качеството на горивото. На служебната " Октавия 1.9TDI" за България, Румъния, Македония, Сърбия и др."бели" държави дават 7500 км смяна, а за останалите 15000, като маслото е CASTROL GTD 5W-40!!! Не знам, но ако ти е "мила" колата сменяй го по-често!moni74 написа:Какво да ти кажа - Тойотата я карам с полусинтетика 10w40 вече 250 000км, 9г. Сменям го на 8000-10000км. Започнах с Арал, после Кастрол, последно с Q8. Ситроена му сложих Тотал 5w40, но искам да опитам и Селения. Преди това карах Рено 19 дизел, с Елф 10w40. Преди него Рено Еспас бензин - Арал 10w40. Преди него Фиат Уно ТД - Шел.Винаги сменях на 8000-10000км. Но четох за HDI че сменят пълната синтетика на 20000км. Ще карам още Ситроена, пък ще видя. Вече съмнаправил 7000км за два месеца.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Аз не знам дали ти казах, но аз съм със такова мАсълце, взех го от "Александър Ауто" на цена 34 лв. за 2л. Наско от Райска градина ми каза, въпреки допустимите 20 000 км. да си го сменя на 10 000 за по-сигурно!moni74 написа:Анкетата в ситроен-форума я пуснах аз. От любопитство. Та я ми кажете, common rail с какво масло го карате? На моята е 5w40 на Тотал. Но нещо много се надъхах /с чужда помощ естествено/ да го сменя със селения. Кое е подходящо и ориентировъчно колко му е литъра? На мен ми е нужно 5л.Fiat Ulysse 2.2 HDI 16V
FORD носи нещастие в семейството!
Коментар
Реклама
Collapse


Нинооо
Коментар