На някои случвало ли му се е да го спрат,щото кара със запалени халогени?онзи ден ме спряха за тая работа,и че и пръскалките и те ми светят?питам полицая:"бе нали ги продават свободно бе,що ги не забранят,а тои..."ми продават ги..за пари""
и това ако са закони?знам че нямаш право да изменяш колата,ама малко тунинг не и пречи!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Халогени през деня?
Collapse
X
-
по въпроса за халогените прочети член 74 от закона за движение по пътищата!а за тия пръскалки ако решат да се заяждат могат с пълно право да ти спрат автомобила от движение!!!( може да звучи смешно но е така!)доводът ще бъде нерегламентирана промяна конструкцията на автомобила щото въпроса не е само в подмяната на самите пръскалки ами някъде си преправял( рязал, съединявал ) ел. исталацията.....
-
:D съгласен съм че е така,аз и за това не се заяждам с органите на "реда"(за пръскалките) :Didm написа:по въпроса за халогените прочети член 74 от закона за движение по пътищата!а за тия пръскалки ако решат да се заяждат могат с пълно право да ти спрат автомобила от движение!!!( може да звучи смешно но е така!)доводът ще бъде нерегламентирана промяна конструкцията на автомобила щото въпроса не е само в подмяната на самите пръскалки ами някъде си преправял( рязал, съединявал ) ел. исталацията.....FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
FIAT MAREA1.6 16V
Коментар
-
Фаровете за мъгла са забранени за използване при нормална видимост. Те са само за мъгла и силно влошена видимост (силен дъжд или сняг) когато светлината им не може да проникне много напред и да заслепява другите водачи.Проблема със светещите пръскалки е в друго - цвета и мястото на всички светлини на автомобилите е строго регламентиран и сините пръскалки определено не са в списъка. Същото важи и за червени габарити отпред например. Правилото е просто - отпред бяло, отзад червено. Мигачите са жълти или оранжеви (те мигат и са лесно отличими). Целта е, дори и да не виждаш самата кола, по цвета на светлините да можеш да разбереш накъде се движи.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
А за халогените... тук преди време се вихреше една тема и колегите с халогени роптаеха, че светели на 5м пред колата и по какъв такъв начин можели да пречат... тогава нямах позиция по въпроса, докато преди няколко дена не ми се случи една случка и разбрах, че т’ва със забраната на халогените си е много правилно... А именно - пътувам от Хладилника към Ст.град покрай Зоологическата градина и там има едно малко качване с легнал полицай (заради някакъв изход горе) и аз съм от долната страна (качвам се), и изведнъж насреща ми някакъв като ме светна от горе с халогенките... направо 3-4 секунди нищо не виждах... заковах на място и мигам и не виждам нищо... и си помислих - както е тясно там, тъмно, понякога разни пешеходци/велосипедисти минават... просто го размазваш в подобна ситуация и няма да разбереш дори докато не чуеш удара. Така че колеги, знам че халогенките са си хубаво нещо за дупките, с които е осеяна София, но понякога са доста опасни...Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Аз съм защитник на халогените.Описаната ситуация от теб се случва едно към едно с фаровете, дори те заслепяват два пъти повече.Sandeto написа:А именно - пътувам от Хладилника към Ст.град покрай Зоологическата градина и там има едно малко качване с легнал полицай (заради някакъв изход горе) и аз съм от долната страна (качвам се)...
Коментар
-
Не съм съгласен за фаровете с теб. В случая съм 100% убеден, че ме светна с халогените... Просто късите светлини не биха ме ослепили по този начин.doofiat написа:Аз съм защитник на халогените.Описаната ситуация от теб се случва едно към едно с фаровете, дори те заслепяват два пъти повече.Sandeto написа:А именно - пътувам от Хладилника към Ст.град покрай Зоологическата градина и там има едно малко качване с легнал полицай (заради някакъв изход горе) и аз съм от долната страна (качвам се)...Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Как!? Ми регулиране му казват хората.... То и с къси светлини мога да заслепя насрещния водач, особенно, ако светят така, че да свалят и летящи чинии.everton написа:няма такова нещо - халогени, има фарове за мъгла. и тези фарове трябва да се използват само по предназначение и ако ли не, да се пишат актове. уж светят близко, а вечер заслепяват, как стават тези работи ?Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
значи има и халогенен фар, и фарове за мъгала.халогенния фар е бял, трябва да е вързан така че да светва когато пускаш дълги светлини, защото когато караш на дълги светлини означава че си извън града или няма коли срещу теб.фара за мъгла трябва да е вързан към късите светлини(той е жълт на цвят), защото се пуска когато има мъгла а в мъгла се кара на къси светлини.това е истината, а това че всеки пуска квот иска или има е друг въпрос.everton написа:няма такова нещо - халогени, има фарове за мъгла. и тези фарове трябва да се използват само по предназначение и ако ли не, да се пишат актове. уж светят близко, а вечер заслепяват, как стават тези работи ?уно 1.5i.e. имах,
типо 1.6.i.e. имах,
дедра2.0i.e. метанката, но вече бивша
Коментар
-
Я ми обяснете, как така (разглеждам фаровете за мъгла на Фиат Брава/Браво/Мареа) една халогенна крушка (същата е както тази на късите) с два-три пъти по-малък рефектор ще свети повече от тази крушка на късите?!everton написа:няма такова нещо - халогени, има фарове за мъгла. и тези фарове трябва да се използват само по предназначение и ако ли не, да се пишат актове. уж светят близко, а вечер заслепяват, как стават тези работи ?
Коментар
-
халогенна е крушката колега, а не фара. халогенна крушка е всяка такава без въздух в цокала. казва се така защото е пълна с газ халоген /дано не греша/. когато се кара на фарове за мъгла през деня не е гъзария, а селения, а когато се кара нощем - идиотия, поне според мен.joni_go написа:значи има и халогенен фар, и фарове за мъгала.халогенния фар е бял, трябва да е вързан така че да светва когато пускаш дълги светлини, защото когато караш на дълги светлини означава че си извън града или няма коли срещу теб.фара за мъгла трябва да е вързан към късите светлини(той е жълт на цвят), защото се пуска когато има мъгла а в мъгла се кара на къси светлини.това е истината, а това че всеки пуска квот иска или има е друг въпрос.
Коментар
-
и на двата фара крушките са по 55/60 вата . рефлектора на фара е направен така, че да разсейва светлината пред автомобила, а фаровете за мъгла концентрират снопа светлина за да пробива мъглата и да се вижда по - напред. и когато реглажа им се прецака и караш вечер - сещаш ли се.doofiat написа:Я ми обяснете, как така (разглеждам фаровете за мъгла на Фиат Брава/Браво/Мареа) една халогенна крушка (същата е както тази на късите) с два-три пъти по-малък рефектор ще свети повече от тази крушка на късите?!
Коментар
-
Не свети повече, свети допълнително. Ти не караш само на халогени, караш на къси + халогени. Така пред мен има не две лампи, има четири.И моля стига с глупостите, че халогените/фаровете за мъгла или там както им казвате, светят на 2, 3 или 5 метра пред колата. Та вие не виждате изобщо на 2 метра пред колата асвалта, нито пък на 5, изобщо да не повдигаме въпроса, че дори няма да реагирате, ако нещо ви излезе дори на 10 м пред колата... т.е. ще реагирате, но след като сте минали през него. Така че дори да виждате някаква файда за себе си, много повече пречите на останалите хораdoofiat написа:Я ми обяснете, как така (разглеждам фаровете за мъгла на Фиат Брава/Браво/Мареа) една халогенна крушка (същата е както тази на късите) с два-три пъти по-малък рефектор ще свети повече от тази крушка на късите?!
Също така, това го пише и в закона, но явно глобата е твърде ниска
Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар