Преди време стана въпрос за това чии горива отговарят на ЕВРО 4.На сайта на Лукойл открих, че техните горива отговарят на ЕВРО 4[quote:af7962be72]Из http://www.lukoil.bg/Горивата произвеждани от ,,ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чии горива отговарят на стандарт ЕВРО 4?
Collapse
X
-
Шел въобще не пишат нищо за ЕВРО 4 (те сигурно не са и чували за него
) и от това си правя извода, че горивата им не отговарят дори и Ви пауър не отговаря или поне не са записали.Из www.shell.bgПетрол също неотговаря според сайта си http://www.petrol.bg/?p=products на ЕВРО 4Предполагам, че съвместния вариант Лукойл-Петрол бензиностанции също неотговарят
Коментар
-
Ха-ха-ха СМЕШНИЦИ!!!!!
http://www.shell.com/home/Framework?...roduction.html
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Да. Имам приятел, който работи в Лукойл транс (сега може да е с друго име). Това са автоцистерните за горива на Лукойл. За Софийския регион например, горивата се транспортират със ЖП цистерни до базата в Ихтиман, а оттам с камиони до бензиностанциите на Лукойл, Петрол, ОМВ, Шел и някои по-малки. Говоря за обикновен 92, 95 и дизел. Проблема е, че не е сигурно какво гориво е имало в цистерната предишния път. Да не говорим за мушиките при товаро-разтоварните дейности. Тъй че Евро 4 да ама до кранчето на рафинерията. ЕКО пък вкарват всичко от Гърция, ама и там какво става не е ясно.Nino написа:Спор няма, но докато отиде до бензиностанциите едва ли отговаря на ЕВРО 1.Яко кръщаване става по пътя!
За да заредиш гориво умряло от студ!
И после:
Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Определено са им добри горивата на ЕКО.По-точни са ми впечетленията от бензиностанцията на Вакарел.Колкото пъти съм заредил не съм имал проблеми.И не виждам абсолютно никаква разлика с OMV-SPRINT /ALPIN/,май разликата я има само в главите ни и в рекламите им!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Не знам кои имат и кои - не, ама два месеца и половина, откакто си взех Марейката 1,6 16V съм направил 4000 километра само с 95 обикновен от Шел и ми прави 6-6,5 разход, както си е по заводските данни. Веднъж имах неблагоразумието да заредя от Петрол, и то щото са под блока ми, и не можах чак да го засека колко бързо свърши. Става дума за Велико Търново, разбира се, другаде може да е друго положението...Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Да, ама не.Няма никакво ЕВРО 4 и дори се съмнявам, че има някакви добавки. Въобще тая нафта на Шел е само рекламен трик и нищо друго.perlsite написа:Shell V-Power Diesel - все ми се струва, че би трябвало поне това да е с Euro 4...Колега, за Петрол това е нормално. По-добре го заобикаляй :Dsugarboy написа:Не знам кои имат и кои - не, ама два месеца и половина, откакто си взех Марейката 1,6 16V съм направил 4000 километра само с 95 обикновен от Шел и ми прави 6-6,5 разход, както си е по заводските данни. Веднъж имах неблагоразумието да заредя от Петрол, и то щото са под блока ми, и не можах чак да го засека колко бързо свърши. Става дума за Велико Търново, разбира се, другаде може да е друго положението
Коментар
-
На базата на какво го казваш? Днес сипах около половин резервоар... и да ти кажа не усещам разлика спрямо Алпин (поне не е по-лошо с него). Ясно е, че вървежа на автомобила не значи ЕВРО Х... но на първо четене ми се струва добро гориво.doofiat написа:Да, ама не.Няма никакво ЕВРО 4 и дори се съмнявам, че има някакви добавки. Въобще тая нафта на Шел е само рекламен трик и нищо друго.perlsite написа:Shell V-Power Diesel - все ми се струва, че би трябвало поне това да е с Euro 4...Не знам какви са им разбиранията за "съвременни екологични стандарти"...Какъв е екологичният ефект от Shell V-Power Diesel?Горивото Shell V-Power Diesel е създадено в съответствие със съвременните екологични стандарти. Освен това, намалявайки отлаганията в двигателя, Shell V-Power Diesel най-вероятно ще намали вредните емисиите от автомобила Ви в сравнение с обикновения дизел.FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Има ли значение дали горивото отговаря на ЕВРО 4, ако на колицата ви е изтърбушен катализатора?!?!?Аз все си мисля, че тези стандарти са за вредните емисии от ауспуха. Ако ще и ЕВРО 10 да сложите в резервоара, като няма необходимото качество на горивния процес (говоря за правилно смесване, момент на запалване, сила на искрата и други такива неща), и няма катализатор - изправен и отговарящ на съответния стандарт - кел файда от ЕВРО нам си кви горива?!? По-скоро начинът на организиране на горивния процес и конструкцията изобщо на двигателя имат много по-голямо значение...
Коментар
-
Не е така. Едно гориво, което не е обработено по подходящ начин (например не е премахната сярата), ще доведе до много повече вредни емисии, без значение от наличието на катализатор при самото изгаряне.От друга страна, евростандарта включва един куп граници и изисквания от температурата на възпламеняваме, през температурата на замръзване, та се стигне до количеството вода, сяра, "чужди" включвания и т.н. Колкото по-висок е стандарта, толкова тези граници са по-тесни (очаквани) и толкова респективно горивото е по-качествено.При старите стандарти тези граници са много по-широки и едва ли не горивото може да бъде всякакъв бълбоч.Много хора екологичния проблем го прескачат с усмивка и си казват - нека горивото да е възможно най-евтино, а пък майната му на екологията, НО когато попаднеш в задръстване (каквито са непрекъснато в София) и започнеш да се задушаваш, тровиш (а някой ден ще се стига и до припадане) ще се замислиш дали всъщност това не е от огромно значение не само за екологията като абстрактна дума но и за твоето здраве, и самият себе си.FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар