Знаете ли мислих си не е ли редно да поевтинеят стоките внасяни от европа, вклучително и авточастите. Би трябвало да е така?! Да речем цената на продукта "хикс" е образуваана от цената и на едро от производителя+транспорт+мита+печалба на препродавача(дистрибутора)=краина цена.А сега като няма мита за стоки от ЕС, трябва да отпадне митото от образуването на краината цена и тя да поевтинее
Какво мислите вие по въпроса
И веднъж под крилото на ЕС трябва да покрием техните изисквания за защита на потребителя , което е едно от малкото хубави неща свързани с приемането ни в ЕС. Което ме навежда на миселта че ще е редно да има контролен орган които да следи корегирането и образуването на цените, както и качеството на предлаганите стоки и услуги в БГ вече
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще поевтинеят ли авточастите след влизането ни в ЕС?
Collapse
X
-
Re: Ще поевтинеят ли авточастите след влизането ни в ЕС?
По-скоро - не!То и до сега всичко което се внасяше от Евросъюза си беше без мито! В цяла Европа се предлагат стоки на едни и същи производители, качеството е различно, цената - също, въпрос на избор! Работата е там, че от производителя стоките излизат на еднакви цени за всички търговци, а крайната им цена зависи от стандарта на страната в която се продават! При нас конкуренцията на пазара е много голяма и цените ни са едни от най-ниските, разнообразието огромно! Стока на един и същи производител в Италия например е почти два пъти по-скъпа от БГ! Така, че - забравете за ниските цени!Bratchedda написа:Знаете ли мислих си не е ли редно да поевтинеят стоките внасяни от европа, вклучително и авточастите. Би трябвало да е така?! Да речем цената на продукта "хикс" е образуваана от цената и на едро от производителя+транспорт+мита+печалба на препродавача(дистрибутора)=краина цена.А сега като няма мита за стоки от ЕС, трябва да отпадне митото от образуването на краината цена и тя да поевтинее
Какво мислите вие по въпроса
И веднъж под крилото на ЕС трябва да покрием техните изисквания за защита на потребителя , което е едно от малкото хубави неща свързани с приемането ни в ЕС. Което ме навежда на миселта че ще е редно да има контролен орган които да следи корегирането и образуването на цените, както и качеството на предлаганите стоки и услуги в БГ вече 
Коментар
-
Re: Ще поевтинеят ли авточастите след влизането ни в ЕС?
Значи по нашите цени излиза, че сме най- богатата държава в европа ...hit-ko написа:По-скоро - не!То и до сега всичко което се внасяше от Евросъюза си беше без мито! В цяла Европа се предлагат стоки на едни и същи производители, качеството е различно, цената - също, въпрос на избор! Работата е там, че от производителя стоките излизат на еднакви цени за всички търговци, а крайната им цена зависи от стандарта на страната в която се продават! При нас конкуренцията на пазара е много голяма и цените ни са едни от най-ниските, разнообразието огромно! Стока на един и същи производител в Италия например е почти два пъти по-скъпа от БГ! Така, че - забравете за ниските цени!Bratchedda написа:Знаете ли мислих си не е ли редно да поевтинеят стоките внасяни от европа, вклучително и авточастите. Би трябвало да е така?! Да речем цената на продукта "хикс" е образуваана от цената и на едро от производителя+транспорт+мита+печалба на препродавача(дистрибутора)=краина цена.А сега като няма мита за стоки от ЕС, трябва да отпадне митото от образуването на краината цена и тя да поевтинее
Какво мислите вие по въпроса
И веднъж под крилото на ЕС трябва да покрием техните изисквания за защита на потребителя , което е едно от малкото хубави неща свързани с приемането ни в ЕС. Което ме навежда на миселта че ще е редно да има контролен орган които да следи корегирането и образуването на цените, както и качеството на предлаганите стоки и услуги в БГ вече 
Коментар
-
Наи-богата едвали.... Можеби наи-тъпа , щом ни работат и си мулчиме :D Всъщност писах темата , защото сравнявах цени на италиански коли в Германия, Италия и Авсрия. Ами познаите , там са по евтини от принас , а стандарта и качестото им едвали е по лошо и дори поръчка от мгаин в ЕС предлагат ако купиш много части предлагат доста добри цени кате имам предвид че правят намаления. А тука ни ги продават на някакви безумни цени, че чак като попиташ за отстъпка за по голям покупка се мръщят. А да не говориме ч някои части ги няма тука въобще и треа да чакаш пак поръчка и я доиде, я не. Та по добре си поръчи от Европа и хем намаление хем сичко има

Hot!!!
Коментар
-
Малко не съм съгласен с твърдението ти за цените специално в Италия.Не знам къде си гледал, но на 27-ми се върнах от Милано и Бергамо.Втрещен съм!!!Bratchedda написа:Наи-богата едвали.... Можеби наи-тъпа , щом ни работат и си мулчиме :D Всъщност писах темата , защото сравнявах цени на италиански коли в Германия, Италия и Авсрия. Ами познаите , там са по евтини от принас , а стандарта и качестото им едвали е по лошо и дори поръчка от мгаин в ЕС предлагат ако купиш много части предлагат доста добри цени кате имам предвид че правят намаления. А тука ни ги продават на някакви безумни цени, че чак като попиташ за отстъпка за по голям покупка се мръщят. А да не говориме ч някои части ги няма тука въобще и треа да чакаш пак поръчка и я доиде, я не. Та по добре си поръчи от Европа и хем намаление хем сичко има
Браво/Брава вече почти ги няма, а Пунто-II като моето под 5000 евро е немислимо.Говоря за НЕУДРЯНА кола, която плащаш и се качваш да караш.Което ме навежда на мисълта, че да имаме тези цени тук 99% е удряно, лашкано и незнам какво си!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Прав сиNino написа:Малко не съм съгласен с твърдението ти за цените специално в Италия.Не знам къде си гледал, но на 27-ми се върнах от Милано и Бергамо.Втрещен съм!!!
Браво/Брава вече почти ги няма, а Пунто-II като моето под 5000 евро е немислимо.Говоря за НЕУДРЯНА кола, която плащаш и се качваш да караш.Което ме навежда на мисълта, че да имаме тези цени тук 99% е удряно, лашкано и незнам какво си!

Работата е там че те не карат стари бангии като нас
Защото като остарее колицата трябва да се ремонтира, а те предпочитат да я сменят с някоя нова на иплащане. Аз за това си взех бая скъпа стара кола от Германия!!! Защото знам че не е удряна или препарирана по какъвто и да е начин, направо човека (2-ри собственик) си го свалих от нея за съответната сума. И наеш че каквито и проблеми ще имаш за напред 80% сам си си ги направил
А в Австрия скъпи са части само за Японските и то доста. И пак да спомена че когато ти трябва нещо за колта и влезнеш тука в нкои магазин и чуеш "нямаме го трябва да се поръча..." и получаваш обрив. Там поне няма няма
П.С. Аз не говоря за коли , а за части

Hot!!!
Коментар
-
Абсолютно правилно си постъпил.Като гледам мобиле.де имат доста интересни оферти на шоурумни коли, по на 0 - км,произведени 2006г, но на цени 2/3 от същия модел тук.Е 6-7000лв са си пари и си заслужава човек да отиде дотам.Имам пред вид примерно нов СУЗУКИ ИГНИС - цена тук 13 800 евро, там от шоурум 10000 евро.Предполагам, че и при другите е така. А бе ще гледаме!Bratchedda написа:Прав си
Работата е там че те не карат стари бангии като нас
Защото като остарее колицата трябва да се ремонтира, а те предпочитат да я сменят с някоя нова на иплащане. Аз за това си взех бая скъпа стара кола от Германия!!! Защото знам че не е удряна или препарирана по какъвто и да е начин, направо човека (2-ри собственик) си го свалих от нея за съответната сума. И наеш че каквито и проблеми ще имаш за напред 80% сам си си ги направил
А в Австрия скъпи са части само за Японските и то доста. И пак да спомена че когато ти трябва нещо за колта и влезнеш тука в нкои магазин и чуеш "нямаме го трябва да се поръча..." и получаваш обрив. Там поне няма няма
П.С. Аз не говоря за коли , а за части

SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
гаранцията важи ли?Nino написа:Абсолютно правилно си постъпил.Като гледам мобиле.де имат доста интересни оферти на шоурумни коли, по на 0 - км,произведени 2006г, но на цени 2/3 от същия модел тук.Е 6-7000лв са си пари и си заслужава човек да отиде дотам.Имам пред вид примерно нов СУЗУКИ ИГНИС - цена тук 13 800 евро, там от шоурум 10000 евро.Предполагам, че и при другите е така. А бе ще гледаме!
Коментар
-
Е Nino това обяснява защо в последно време в БГ има все повече Браво/Брава - доколкото си спомням моделите са произвеждани до 2001г.!Nino написа:Малко не съм съгласен с твърдението ти за цените специално в Италия.Не знам къде си гледал, но на 27-ми се върнах от Милано и Бергамо.Втрещен съм!!!Bratchedda написа:Наи-богата едвали.... Можеби наи-тъпа , щом ни работат и си мулчиме :D Всъщност писах темата , защото сравнявах цени на италиански коли в Германия, Италия и Авсрия. Ами познаите , там са по евтини от при нас , а стандарта и качестото им едвали е по лошо
Браво/Брава вече почти ги няма, а Пунто-II като моето под 5000 евро е немислимо.Говоря за НЕУДРЯНА кола, която плащаш и се качваш да караш.Което ме навежда на мисълта, че да имаме тези цени тук 99% е удряно, лашкано и незнам какво си!

А за цените - поглеждайки си документите се втрещих като видях, че Италсервиз е купил колата ми от частно лице, работещо в общината /това го разбрах по името на продавача и търсачката на Google/ на гр. Асти Италия за сумата от 200 Евро!!! Не бъркам с цифрата
!!! Същата тази колица аз си я купих от Италсервиз за 5200 лева
!!! Коментара смятам, че е излишен!!! Това не означава, че съм недоволен от 10-годишната си Fiat-ка, напротив дори - поне засега!!! :D
Коментар
-
А бе и Италианците са си малко данъчни рамбовци... лъжат си на поразия! Така, че не се лъжете по това, според мен реалните цени са доста по-високи.sev написа:в документите на моята пишеше 350обаче не се подвеждайпонякога сумите наистина са такивано не винагиSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар