chaveto написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко бързи са тези с шкодите и дачиите? ...или за самочувствието на водача
Collapse
X
-
Браво за наблюденията ти..От миналата година карам камион Даф гондола,като километрите са около 20х.км.на месец основно лятото.Винаги на отиване 200-те камиона на фирмата сме празни и вървят на ограничител с 89-90км/ч.Основно на Ришкия проход застигаш някоя кола,гледам го в неговото огледало за обратно виждане или през задния му прозорец или си бърка в носа или държи с едната ръка телефона и говори.Върви някъде с 80-85км/ч и ни да го задминеш,защото си ограничен на 90 км/ч,нито да караш зад него,защото и заради най-малката дупка или лайно на пътя навлиза в насрещното без да му пука,че идва кола или камион насреща.Винаги съм се чудил на такива индивиди не си ли прави и елементарна сметка,че челния удър,ще е с много по-големи последствия от преминаването през смачканото животно на пътя например! Започвам да го изпреварвам и като гондолата се изравни с него започва да дава газ до около 90км.ч,умишлено да не можеш да го изпревариш.Това не е еднократно,накрая се принуждаваш,колкото и да не ти се иска да му свириш с тромбите и да го натискаш надясно за да се прибереш в платното.Като го изпревариш и поддържаш скоростта си от 90км.ч,той не си поддържа неговата от 80-85км.ч преди да си го застигнал,а спира да си бърка в носа и да говори по телефона,а се навира плътно зад камиона и почва да святка с фаровете ...демек как можа да ме изпревариш,аз ще ти кажа на теб при първа възможност! Много пъти повярвайте след упорита гонитба зад гондолата в порядъка на 50-60км път горе долу колкото е целия проход ми е идвало да набия рязко спирачките и да се вреже в камиона,но съм запазвал самообладание.Незнам,но от година на година наистина положението става трагично.Турските тирове и румънските на Хаин Боаз,карат насреща тиПочти винаги едното им колело е в насрещната лента,като прибавим колко им стърчат стойките на огледалата съответно колко стърчат моите правиш резки маневри при появата на всеки тир.Но за жалост не са само те така,ами и леките коли,най вече румънските,но и почти всяка българска.Не искам вече да карам камион в България,но няма друг изход.Оня ден гледам един с една гондола сложил надпис.. /Карането на камион не е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ,па бая се зачудих дали всъщност не е....EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
-
Случаят, който описваш, е неприятен - да изпреварваш и изпреварваното МПС да увеличи скоростта, като знае, че е длъжен да не го прави. За съжаление не осъзнава колко е опасно това, но при евентуално ПТП с "натискане" от твоя страна - ще те обвинят теб, че не си го изпреварил правилно, защото другото няма как да докажеш. От друга страна - набиването на спирачки понякога е добро лечение за определени индивиди и ако те удари отзад - вината ще си е изцяло негова.
И все пак, фактите са факти: веднага, щом прочета как някой камион си кара с 89-90 на ограничител, у мен възниква въпросът "Как така камион, който трябва да се движи с 80 (да не казвам и 70
), настига МПС, което се движи с 85 и се оплаква, че това МПС му пречи?"
Ей на тоз фундаментален въпрос ако ми отговориш аргументирано, ще промени моите разбирания и отрицателно мнение за огромна част от "тираджиите". Кажи ми ти точно по кое квадратче от таблицата си управляваш "гондолата"?
Според това, което си написал, приличаш на всички онези, които мислят, че автомагистралите са пътища без ограничение и лявата лента е тяхна собственост. Като се движат в нея и настигнат някой, който изпреварва и се движи със 140, започват едно безумно светкане и свирене, защото как така ще му пречиш да се движи със 180...
Излиза, че ти си в нарушение още много преди да си си помислил, че на пътя може да има някой, движещ се с 85, но казваш, че същия този си бъркал в носа и си държал телефона, а като го изпреварваш, давал газ. И това ти пречи.
Коментар
-
Проблема на пътя идва от това, че идиотите не са 1 или 2-ма... те даже не са няколко хиляди, вероятно те са повече от половината от водачите... Ако към тях добавим и полуидиотите, кретените, малоумниците, некадърниците и жените, ще получим... картинката, която имаме в момента. Е, сигурно има и някои изключения, но това е само в потвърждение на правилото...Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
За пешеходците- никой засега не може да ги задължи да пресичат със светлоотразителни жилетки. Въпреки, че би било хубаво тъмните дрехи да имат светлоотразителни елементи. А и колкото да не ни се иска- никога пешеходеца не е виновен, но това е друга тема.S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоПропускаш, съботяните и сухите, а и любимата ми категория пешеходци в черни дрехиFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
По спомен, защото когато я взех я качвах на кантар и мисля беше 1630кг с половин резервоар.D. Stanev написа: Преглед на мнениетоЧаве, шкодата от подписа, супърба какви килограми е?
А положението е направо олеле от идиоти. Това е от сутринта, не бях пускал камерата 2 седмици и днес реших да я пусна.
https://youtu.be/umhW-GpQouI
Първия направо си тръгна срещу нас, казвам срещу нас защото на задницата имах едно А8 което беше и по към осовата. А втората част на клипа не си личи много добре, но към мен идваше електрожен. Някъв ..... вече ги има доста с качествен ксенон на фаровете, ксенон на фаровете за мъгла и допълнителни лед дневни светлини от възможно най гадния тип които стават и за фарове.
Звука нарочно съм го махнал, защото им сипвах с големия черпак.Последна редакция от chaveto; 21.11.2018, 22:59.
Коментар
-
Всеки който е сядал зад волана може да разкаже за такива случки, но с мен имаше една от която сигурно имам някой бял косъм повече. Преди време работех в банка и от време навреме карах инкасо до Плевен, който не е правил това нищо не знае за треперенето за 2-3 милиона зад гърба му. Та карах една Лада 2107 /такива бяха тогава времената/ имах право на син буркан и задължително полицай с пистолет и калашник с по 2 пълнителя, аз бях без оръжие /предлагаха ми, но не ми се занимаваше с глупости, както се казва във вица "мушката много убива"/. Та случвало ми се е да ми се лепне някой за бронята и се чудиш дали полицая да не зареди патрон в цефта /на единия колега така му се наложи и за малко да стане патакламата/. Та един път след тенекиения хан преди Брестовец ми се лепна един с Москвич от последните модели. С колкото аз карам с толкова и той. По нагорнището точно преди Брестовец си дадох сметка, че ако му чукна спирачка и след това ряз напред той неможе да ме стигне, предупредих полицая за маневрата, но явно не ме беше разбрал и след като чукнах спирачката той едва не извади предния джам с глава. Оня отзад наби рязко спирачка, а аз с един зъб надолу и газ до ламарината. Слава богу повече не го видях в огледалата.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Станев, 1440кг с почти пълен резервоар. Като може да има грешка с 20кг надолу/нагоре заради кантара защото е 60Т. За предното число нещо съм се заблудил с друг автомобил.
А лепенето на задната броня е доста неприятно и най лошото е, че притеснява предния. Да не говорим за видимостта и за това, че от най малкото нещо може да ти влезе в багажника.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар