Mоето Браво 90 коня(по-урязаната версия на този двигател) на купе 1205 кг. и върви прилично, дори натоварен с 4 души и багаж. Типото е 1280 кг. и може да се очаква, че ще е почти идентично. Вярно, не дърпа като дизел, няма как и да стане. Затова пък има 120 коня турбо версия, която вече в ниските ще дърпа доволно, също така 1.3 95 коня и 1.6 дизелчетата не са лоши изобщо. Предимството на 95 коня версията е, че данъкът ти е нисък, двигателя е елементарен и тихичък, обслужването е евтино. Те повечето хора затова си купуват Фиат, да им е евтино и да карат кола с доволно оборудване и качество, а не някакъв сериозен вървеж или лукс. Ерата на 1.9/2.0 multijet с 170+ коня отмина, регулациите са сериозни, а Фиат търси евтин краен продукт, затова сериозен вървеж няма как да се очаква.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ето ме и мен с новото Типо
Collapse
X
-
Много ли е? Я виж на някоя 150 коня кола колко е данъка, пък било то нова или стара. Под 74kw пак получаваш почти двойно по-малко на кВ. Едно чисто ново Типо сега има по-висок данък отколкото след промените, които ще станат.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
Моето мнение е ,че Типото е съвсем прилична кола, но аз лично бих го пропуснал даречем след 2/3 години когато реша да разкарам Бравото и причината е че списъка с мотори за тая кола е много къс и много не адекватен. Абсурдно е в днешни дни най-мощния ти двг да е 120 кс. Значи можеш да правиш 500 на ток и с още 15 други мотори с мощност от 60 до 200 коня ама Типо не, щото то е за бедните ,а те искат икономия и нисък данък. Еми и аз съм беден ама искам като дам газ, да не ми се налага да си гледам в краката дали съм оцелил точния педал. Голф нов можеш да вземеш и 80 коня и 300 коня. Всички го могат ама Фиат не
Коментар
-
Е то и Астрата е Фиат, ама идеята ми е друга......другите производители ти дават право на избор, а при нас се минава към АлфаS_BANKOV написа: Преглед на мнениетоМи вземи си алфа, то си е фиат
Коментар
-
Е, колега, всички автомобили в ниския, че дори и среден клас вече са с малки двигатели. Ако искаш нещо с малко повече кубици ( над 1,6 ) и примерно над 120 коня, цената започва от около 40 хил. лева, като това е долната граница. То май базов Голф почва от 40 хил. лева, ако не бъркам. Според мен не регулациите, а ожесточената конкуренция в ниския клас води до все по-малките двигатели. Почти всеки производител вече има модел в ниския клас. Остава само Мерцедес, БМВ, Волво и Ауди да изкарат бюджетен автомобил и картинката ще е пълна. Иначе, Типо-то бие всички като дизайн, но и то с дизел 120 коня изобщо не е евтино. Гледам, че тестово комби на 17 600 км. се продава за 36 600 лева. Чисто ново предполагам е над 40 хил.banski starec написа: Преглед на мнениетоМоето мнение е ,че Типото е съвсем прилична кола, но аз лично бих го пропуснал даречем след 2/3 години когато реша да разкарам Бравото и причината е че списъка с мотори за тая кола е много къс и много не адекватен. Абсурдно е в днешни дни най-мощния ти двг да е 120 кс. Значи можеш да правиш 500 на ток и с още 15 други мотори с мощност от 60 до 200 коня ама Типо не, щото то е за бедните ,а те искат икономия и нисък данък. Еми и аз съм беден ама искам като дам газ, да не ми се налага да си гледам в краката дали съм оцелил точния педал. Голф нов можеш да вземеш и 80 коня и 300 коня. Всички го могат ама Фиат не
Коментар
-
Пишеш за Кросланд Х. Това е наследникът на Мерива В, макар и с по-компактни размери и с 150 кг. по-леко купе. И аз се впечатлих от рекламата, ноdonnna написа: Преглед на мнениетоС тези цени направо те отказват от дизела, мен в това число...
БТВ - гледам онзи ден реклама на Опел - някакъв СУВ беше - под 30 000 пари
- конкуренцията е жестока!!!
когато започнах да си го "конфигурирам", се оказа че за да си купя този модел с дизелов ДВГ и с оборудването на сегашната ми Мерива В, трябва
да се броят едни 40 000 лв...Пък вече за 40 000 лв., кръгозорът си е доста по-голям.
ПС: Най-евтин е вариантът Енджой с 1.2 ДВГ бензин и 80 к.с. за 29 000 лв. Явно него имат предвид в рекламата, но съм убеден, че с този ДВГ , макар и на 1300 кг. собствена маса, ще си е мъка и разход.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Повечето производители като Форд/Хюндай/Опел и т.н. каквото рекламират като базова цена, бройте едно 10к отгоре за да си вземете нещо читаво, иначе взимате двигател от типа 1.0л. в добрия случай, което за мен е пълна пародия. Поне в тази насока Фиат Типо за тази ниска базова цена предлага 1.4 двигател, което е приемливо като кубици, а не поредната еднодневка, както се случва с EcoBoost на Ford, изпищяха хората, защото двигателите издишаха ...Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
Май не ме разбра съвсем правилно. Аз не търся и не искам голям двигател (карам 1.4),а мощен или по точно адекватно мощен за купето си.Всъщност всички които си изброил имат модели в ниския клас А клас, Първа серия, А1 и там е работата че ако ти се дават повечко пари можеш да вземеш А45АМГ примерно пак си е нисък клас и е сравнително евтина спрямо горните класове, но е бърза.Nasko написа: Преглед на мнениетоЕ, колега, всички автомобили в ниския, че дори и среден клас вече са с малки двигатели. Ако искаш нещо с малко повече кубици ( над 1,6 ) и примерно над 120 коня, цената започва от около 40 хил. лева, като това е долната граница. То май базов Голф почва от 40 хил. лева, ако не бъркам. Според мен не регулациите, а ожесточената конкуренция в ниския клас води до все по-малките двигатели. Почти всеки производител вече има модел в ниския клас. Остава само Мерцедес, БМВ, Волво и Ауди да изкарат бюджетен автомобил и картинката ще е пълна. Иначе, Типо-то бие всички като дизайн, но и то с дизел 120 коня изобщо не е евтино. Гледам, че тестово комби на 17 600 км. се продава за 36 600 лева. Чисто ново предполагам е над 40 хил.
Коментар
-
Нямах предвид теб специално. Идеята ми е, че колите в ниския клас всички са с малки двигатели. Ако искаш дори и малко повече коне, започваш от около 40 хил. лева. Иначе, А класа и А1 не знам колко струват като нови, но според мен са по-скоро мини автомобили, а не толкова от т. нар. "нисък" клас. Няма как да ги сравним с Пежо 301, Ситроен С4 Елис, Дачия, Типо и т.н. Гореизброените са автомобили с нормални габарити и лично аз не мога да ги сравня с А1 примерно. Иначе, А45 AMG не ми се вижда изобщо нисък клас, нито като цена, нито изобщо като автомобил. Не ми се занимава да проверявам колко струва като нова, но си мисля, че за нейната цена може да се вземе доста добър екземпляр, пак нов, от почти всички марки. Предполагам, че е по-евтина от С класа или БМВ 7-ма серия, но това вече са супер луксозни автомобили.banski starec написа: Преглед на мнениетоМай не ме разбра съвсем правилно. Аз не търся и не искам голям двигател (карам 1.4),а мощен или по точно адекватно мощен за купето си.Всъщност всички които си изброил имат модели в ниския клас А клас, Първа серия, А1 и там е работата че ако ти се дават повечко пари можеш да вземеш А45АМГ примерно пак си е нисък клас и е сравнително евтина спрямо горните класове, но е бърза.
Коментар
-
Наско въпроса е принципен. Фиат 500 с 1.2 60 и нещо коня струва около 22/23 хил. лв., същата ама със скорпиони по нея и със 1.4 струва 3 пъти повече... Ти като ги видиш двете една до друга намираш ли разлика в класа им или не (според мен няма).Старото Типо пак е било нисък клас ама е могло да си избереш м/у 75 и 150 коня за колкото ти стигат парите, а при новото нямаш избор....... и за това рано или късно се минава към Алфа , както каза колегата по горе!
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар