slonikon написа:
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнението
								
							
						
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Българското образование
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  Не, приятелю, обратното е: Абсолютно не съществува система, която да заработи нормално, ако не налееш достатъчно средства в нея. Например (не за теб, а за хората с нетехнически професии) една сложна система - автомобилът, няма да заработи нормално, ако в нея не се налеят гориво, масла, спирачна течност и пр. Все едно, като я свалят от конвейра да кажат: "Ми то тя не работи, що да наливаме още средства в нея. Достатъчно е, че се охарчихме за производството ѝ." Или като ти свърши горивото посред път - да си тръгнеш пеша, вместо "да наливаш пари в една неработеща система". Не, приятелю, обратното е: Абсолютно не съществува система, която да заработи нормално, ако не налееш достатъчно средства в нея. Например (не за теб, а за хората с нетехнически професии) една сложна система - автомобилът, няма да заработи нормално, ако в нея не се налеят гориво, масла, спирачна течност и пр. Все едно, като я свалят от конвейра да кажат: "Ми то тя не работи, що да наливаме още средства в нея. Достатъчно е, че се охарчихме за производството ѝ." Или като ти свърши горивото посред път - да си тръгнеш пеша, вместо "да наливаш пари в една неработеща система". 
 
 Те така и с образователната система.браво 1,6/90 - 09 г.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Вярно говоришslonikon написа: Преглед на мнението Не, приятелю, обратното е: Абсолютно не съществува система, която да заработи нормално, ако не налееш достатъчно средства в нея. Например (не за теб, а за хората с нетехнически професии) една сложна система - автомобилът, няма да заработи нормално, ако в нея не се налеят гориво, масла, спирачна течност и пр. Все едно, като я свалят от конвейра да кажат: "Ми то тя не работи, що да наливаме още средства в нея. Достатъчно е, че се охарчихме за производството ѝ." Или като ти свърши горивото посред път - да си тръгнеш пеша, вместо "да наливаш пари в една неработеща система". Не, приятелю, обратното е: Абсолютно не съществува система, която да заработи нормално, ако не налееш достатъчно средства в нея. Например (не за теб, а за хората с нетехнически професии) една сложна система - автомобилът, няма да заработи нормално, ако в нея не се налеят гориво, масла, спирачна течност и пр. Все едно, като я свалят от конвейра да кажат: "Ми то тя не работи, що да наливаме още средства в нея. Достатъчно е, че се охарчихме за производството ѝ." Или като ти свърши горивото посред път - да си тръгнеш пеша, вместо "да наливаш пари в една неработеща система". 
 
 Те така и с образователната система. ама примера ти ни е точен. Ако автомобила е развален и с пукнат резервоар, колкото и да наливаш гориво - няма да се движи. За това първо ще вложиш средства - ама за да го оправиш и после сипвай гориво ама примера ти ни е точен. Ако автомобила е развален и с пукнат резервоар, колкото и да наливаш гориво - няма да се движи. За това първо ще вложиш средства - ама за да го оправиш и после сипвай гориво Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Примерът ми е точен. В публичната ни образователна система има само един проблем, и той е липсата на авторитет на преподавателя пред разните простаци. Материалната база е напълно достатъчна - има подходящи сгради и съвременно оборудване за провеждане на учебния процес. Така че от техническа гледна точка процесът трябва да върви.браво 1,6/90 - 09 г.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 За университетите това не е вярно. Влез в лабораторията на ВИАС и ще ти се иска да се застреляшslonikon написа: Преглед на мнениетоПримерът ми е точен. В публичната ни образователна система има само един проблем, и той е липсата на авторитет на преподавателя пред разните простаци. Материалната база е напълно достатъчна - има подходящи сгради и съвременно оборудване за провеждане на учебния процес. Така че от техническа гледна точка процесът трябва да върви. ФИАТ- Пътят е само формалност ФИАТ- Пътят е само формалност
 ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
 -----------------------------------------------------
 FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Младене, нали цялата тема се извъртя до Ботев, Левски, Вазов и образователната система като цяло? Като вдигнеш заплатите на учителите, какво променяш? Нито децата ще станат по-учени, нито учителите по-съвестни. Колегата го е написал ясно, напуснал е три пъти по-добре платена работа, за да бъде УЧИТЕЛ. Заплащането е важно, безспорно, но не е най-важното!slonikon написа: Преглед на мнениетоПримерът ми е точен. В публичната ни образователна система има само един проблем, и той е липсата на авторитет на преподавателя пред разните простаци. Материалната база е напълно достатъчна - има подходящи сгради и съвременно оборудване за провеждане на учебния процес. Така че от техническа гледна точка процесът трябва да върви.207 тиква автомат
 новокромаджия 2.4 печка
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Абе заеби ти тая работа.pplk написа: Преглед на мнениетоМ Колегата го е написал ясно, напуснал е три пъти по-добре платена работа, за да бъде УЧИТЕЛ. Заплащането е важно, безспорно, но не е най-важното!
 Колегата сигурно има други доходи или чичо-владика.
 Аз пък напуснах образованието, точно заради заплащането. Отидох на 3-пъти по-платена работа тогава.
 Иначе студентите още ми липсват.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Глей ся, хората са различни и проявяването на разбиране е висша форма на добродетел. Аз също напуснах БАН заради ниското заплащане, но няма заплащане, което може да ме накара да работя за някого. Та, не всичко е пари.Immortal написа: Преглед на мнениетоАбе заеби ти тая работа.
 Колегата сигурно има други доходи или чичо-владика.
 Аз пък напуснах образованието, точно заради заплащането. Отидох на 3-пъти по-платена работа тогава.
 Иначе студентите още ми липсват.207 тиква автомат
 новокромаджия 2.4 печка
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ами естествено, че вярвам. Що всичко живо се е юрнало да става програмист, например? Милионери няма да станат.
 Пък и да ти кажа съвсем честно, вчера го видях с очите си. Един пичага от върха на средната класа направо смълча група пубери, като ги ориентира каква му е заплатата. Затова се включих в темата. Довчера само го предполагах това, изхождайки от гореописаните съображения, ама нямах експериментално потвърждение, че да го публикувам. Знаеш, в БАН ни е важна тая част. браво 1,6/90 - 09 г. браво 1,6/90 - 09 г.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Викаш, вместо програмисти, да станат учители за по-висок стандарт и образованието ще цъфне? Баси, аз си мислех, че съм "либерал", ама ти утрепа всичкия ми либерализъм с лопата.slonikon написа: Преглед на мнениетоАми естествено, че вярвам. Що всичко живо се е юрнало да става програмист, например? Милионери няма да станат. 207 тиква автомат 207 тиква автомат
 новокромаджия 2.4 печка
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	





Коментар