dfxc753 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За трагедията в гр.Бяла
Collapse
X
-
това не е оправдание ! хората работещи в тази сфера ,би трябвало да са избирани с конкурс ,с ценз ,с образование и т.н. % е прекалено малък за да бъдеме оптимисти !! от 20000 полицаи катаджи и т.н. не трябва и 20 мухльовци да има ,а сега е точно обратното !Без да се обиждаш колега ,но това е самата истина ,покрай сухото гори и мокрото !фиатче Браво 2.0
-
Лека пръст на загиналите и Бог да ги прости!Изцяло споделям мнението на колегата johnfound.А относно опитността на шофьора: а вие колеги, опитни ли сте? Кой може да определи кога един водач е станал опитен? Познавам хора, които карат от много години, карат всеки ден, и пак карат като мадами...Законът е определил кой е опитен - който има свидетелство за правоуправление. Едно време слагаха и едни знаци на шофьорите със стаж под 2 години, но сега това го няма. А и това не важеше за категории С и по-големи. Друг е въпроса как се вземат сега книжките, и как сме ги вземали едно време. но за това нямат вина шофьорите, а инструктурите и изобщо системата.Няма такова понятие "опитен шофьор". Има "правоспособен" и "неправоспособен".И само за сведение на колегата team: за да караш "TIR" не е нужна категория D, а категория С+Е. Обърни си книжката, отзад ги пише
Не защитавам никой в случая, но смятам че може всеки да се случи на мястото на "виновния" шофьор. Колеги, не съдете строго, утре може да сте вие.
Коментар
Реклама
Collapse

Да попиташ може да бъде моментен срам, но да не попиташ и да останеш невеж, е доживотен срам.


Коментар