moko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Внимавайте с Антифриза и течността за чистачките
Collapse
X
-
Някой провеждал ли е изследване ? Или всичко е "приказки на маса"Защото такива неща слушам всеки ден.Пример:Коп..ле пре..а ми се двигателя, този (Шел/Мобил/Кастрол/....) много скапан,за нищо не става, няма да си сложа повече такова масло.А истината разбира се е съвсем различна - нехайство, неподържана кола и т.н.Например гори му масло, ама няма кой да долее. Или нон-стоп ръчка в 6000 оборота.Знам и други подобни, а съм сигурен, че всеки е чувал подобни изказвания безброй пъти.Второ - темата е неточна. Заглавието включва "Внимавайте с антифриза и течността за чистачките", докато в самата статия изобщо не става дума за антифриз. Да, решили са, че по-някакво стечение на обстоятелствата (може би да си пийнеш от пръскалките) може да се окаже опасна течността и затова да има забрана за метилов алкохол. Обаче за антифриза ... ? Съмнявам се, че алкохола, в какъвто и да е вид, е толкова агресивен към метала, че чак да корозира. Че и толкова бързо.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
-
веднъж карах с този антифриз и се наложи да сменям гарнитура на главата,по главата се бяха образували малки язвички,в блока имаше поне един литър кафява тиня наложи се да промивам охладителната система ,сега съм с антифриз на приста и от около месец си ми стоисин на цвят,сега се сетих че мотокса се беше обезцветил.антифриза го бях взел от метро,и се възмущавам от политиката да се прекара клиента и никакъв качествен контрол.типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
trace прочети темата от-до и ще разбереш, че колегата moko е специалист в лаборатория за изследване на тези неща и в никакъв случай това не са празни приказки - най-вече за антифризаtrace написа:Някой провеждал ли е изследване ? Или всичко е "приказки на маса"Защото такива неща слушам всеки ден.Пример:Второ - темата е неточна. Заглавието включва "Внимавайте с антифриза и течността за чистачките", докато в самата статия изобщо не става дума за антифриз. Да, решили са, че по-някакво стечение на обстоятелствата (може би да си пийнеш от пръскалките) може да се окаже опасна течността и затова да има забрана за метилов алкохол.Обаче за антифриза ... ? Съмнявам се, че алкохола, в какъвто и да е вид, е толкова агресивен към метала, че чак да корозира. Че и толкова бързо.moko написа:Колега, мотора ти няма да замръзне, ако това имаш в предвид. Само че ще бъде корозирал от вътре до немай къде си. А проблемите ти могат да започнат от това.Със здравеtrace написа:Че к’во му на Мотокса :D Карам 2-ри месец и няма проблеми :P
! Това за алкохола е вярно, ама не се знае какво /добавки, етиленгликол и т.н./ има в този антифриз, че да води до такива мизерии по металните повърхности
? Дано не си изпатиш и да пс..ваш после, защото не си ни послушал!Вярно, че самата статия касае само течността за чистачките, но ...
Коментар
-
Бравото ми е вкарано от Италия, в казанчето беше точно както казваш "кафява тиня",лично аз съм го чистил. В такъв случай дали е от Мотокс-а ? п.с. Да не си помислите, че имам нещо общо с фирмата която го прави.Искрено се надявам да не сте прави и да няма проблеми.Все пак ще следя до колкото е възможно за евентуални проблеми и ако има такиваще пиша.п.с.с. Това малко ми прилича на темата - "Не сипвайте бензин/дизел от еди къде си".Карам всеки ден и не откривам абсолютно никаква разлика между гориватана големите вериги бензиностанций (зареждам както ми падне на Шел, ОМВ и Темпо). Обаче е пълно с теми - "Бензина на Шел не струва" и тем подобни.dan4o написа:веднъж карах с този антифриз и се наложи да сменям гарнитура на главата,по главата се бяха образували малки язвички,в блока имаше поне един литър кафява тиня наложи се да промивам охладителната система ,сега съм с антифриз на приста и от около месец си ми стоисин на цвят,сега се сетих че мотокса се беше обезцветил.антифриза го бях взел от метро,и се възмущавам от политиката да се прекара клиента и никакъв качествен контрол.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
trace написа:п.с.с. Това малко ми прилича на темата - "Не сипвайте бензин/дизел от еди къде си".Карам всеки ден и не откривам абсолютно никаква разлика между гориватана големите вериги бензиностанций (зареждам както ми падне на Шел, ОМВ и Темпо). Обаче е пълно с теми - "Бензина на Шел не струва" и тем подобни.
Пожелавам ти да не откриваш още дълго време разлика... да не караш десетки километри на 1200-1300 оборота, щото колата не може да вдигне повече от полузамръзнала нафта в горивопроводите, да си отвориш багажника и бензина в тубата да не е като мастика на кристалчета, да не ти прекъсва и сеца /защото си заредил миналия ден някаква "адска смес", която дори няма мирис на нафта /установявайки го като се мъчиш два дни да източиш същата смес от резервоара/!
Всичко това пожелавам да не ти се случва!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Аааа, аз съм си на бензин
И върви на пушка. 1200-1500 само когато я запаля и е студено навън, на празни обороти
)))))Иначе току виж се запушили дюзи
А разни незнайни бензиностанции ги пропускам, то е ясно.Преди време имах един Нисан и ходех да зареждам на Суходол на еднабензиностанция - беше по-евтино с около 15-20 стотинки. Резултата е ясен - колата не върви, гореше много повече и спрях да ходя там.
Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар