Flow написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
1)Къде съм аз ли, точно залепен до него, при положение, че съм със 100куб.см по малко като обем на мотора, че съм без турбо, че съм по малко коне, че съм по малко нютони и единствения ми + да е това, че съм по лек с около 150кг.2)Заповядай в София с нафталините и ще видим кой кого, зад компа е най лесно, има ли смисъл да спорим повече?punto HGT
-
1. Аз не съм посочил нито един автомобил на стойност над 35 000^ в моите постове, за разлика от теб.2. Една сесия на един Тайм Атак с предимно италиански коли не значи нищо.Разбирам, че нямаш доводи и вече почваш да се заяждаш в типичния за теб стил.BO написа:От тогава от когато всеки може да си позволи да си купи такъв автомобил, а не да цитираме автомобили за по стотици хиляди левове. Капиш?Ама друго не може да измислиш като заяждане в обратна посока. Кофти а? Когато цифрите говорят, че най-бърз през онази сесия на пистата е бил дизел, не може друго да кажеш. Е, може де, ама измъчено и без основа.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Там в шопето е лесно колега, равна поляна, жълти павета, нови булевардиdidich написа:1)Къде съм аз ли, точно залепен до него, при положение, че съм със 100куб.см по малко като обем на мотора, че съм без турбо, че съм по малко коне, че съм по малко нютони и единствения ми + да е това, че съм по лек с около 150кг.2)Заповядай в София с нафталините и ще видим кой кого, зад компа е най лесно, има ли смисъл да спорим повече?Flow написа:1) Колега didich, никаква, ама никаква база за сравнение няма в дадения от теб пример. Къде е дизеловата Астра 1.9/150, къде си ти - било на бензин, било на газ.2) Много се съмнявам, че колегата със стилото ще ти гледа отдалечаването - просто много ти се иска да е така, но 100% съм сигурен, че мен няма дори и да успееш да ме видиш. Да не ти казвам, че и с/у мареята нямаш шанс.
. Както казва един мой приятел "По надолнището всички вър’ят, айдеее - търкалят се таралясниците". А там по надолното, знаеш ли че на тебе не само тези (-) 100 куб см. но и тези (-) 150 кг. не ти помагат, да не говорим за Nm-те. А какво ще кажеш за баирите на Ихтиман? Вчера се върнах от София и много добре се познават събратята ти, камо ли пък тези на газ, направили редичка у дясно и кретат ли кретат - само да минем тунела, а после завъртят вентилаторите надолу, няма кой кат тях. Забележи, говоря за нашите автомобили, тези които ние тук във форума караме, защото има едни други "железа", те са друго измерение - нали?И както писа един колега по-горе, да вземеш да поспреш с това пунто, стига си ни пунтирал, знаем се
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Аз мойта кола не я изтъквам, само го дадох като пример, защото ми се е случвало на практика, ама вие естествено за мойта кола ще се хванете, ок, сега твърдиш, че като дойде баир и вече трябва да слагам на 2-ра така ли, ми пак си в грешка, качвам си баира без проблем.Сега ще ти дам и друг пример, служебния нафталин е рено 1,6HDI /кара се само с алпин дизел от ОМВ/ без товар, само аз и колегата, 2 пъти се наложи каране по магистралата, на връщане към София по баирите тая кола нямаше душа да вдигне повече от 3000 оборота на 5-та, тЪ трябваше 4-та да и ръгнеш, че да може да поддържа 100-110км/ч, че иначе почват тировете да ни отминават, айде мерси
punto HGT
Коментар
-
Госине. ...това че си карал дръгел с известен или неизвестен проблем не те прави компетентен по всички въпроси. Ела да видиш на пета преди 2300 как от зор чак съединителя притръсква :D. Ей много ги разбираш дизелите. Карал си. :Ddidich написа:Аз мойта кола не я изтъквам, само го дадох като пример, защото ми се е случвало на практика, ама вие естествено за мойта кола ще се хванете, ок, сега твърдиш, че като дойде баир и вече трябва да слагам на 2-ра така ли, ми пак си в грешка, качвам си баира без проблем.Сега ще ти дам и друг пример, служебния нафталин е рено 1,6HDI /кара се само с алпин дизел от ОМВ/ без товар, само аз и колегата, 2 пъти се наложи каране по магистралата, на връщане към София по баирите тая кола нямаше душа да вдигне повече от 3000 оборота на 5-та, тЪ трябваше 4-та да и ръгнеш, че да може да поддържа 100-110км/ч, че иначе почват тировете да ни отминават, айде мерси
Коментар
-
Да, бе той прекалява...Я виж Стефанаки, сравни дизел и бенз, ама Генчя мълчи като бито куче. После му казаха, че БМВ с 400коня, горяло 7/100 и изплува на момента.Еххх, чак се чудя на себе си що се ядосвам. Ама винаги съм се дразнил на такива, дет отговарят само когато им е изгодно.П.П. Емзо, добре, че сдаде власта, че щеше да мериш с двоен аршин...ми се струваemzo написа:Прекаляваш вече ....didich написа:С това стило от подписа и невероятните 255 нютона дето са ти дали от завода единственото нещо, което ще видиш ако застанеш до мен е как задния ми номер се отдалечава, даже няма да те мъча на бензин, а ще ти обърна огледалата на газevgeni85 написа:Ела да ти скъсам гъзягата с тоя нафталин па ако искаш и ракия и налей на твоя газеник да литне повече.


ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
към колегата,който е толкова ентусиазиран,че чак дава тука някакви умрели примери за 1,6 хди и с някакъв си проблем,мога да го посъветвам малко да учи,чете ,а не неговия личен автомобил да ходи по сервизи,знайни и незнайни и тук като най-некомпетентен и неграмотен в тази насока да взема отношение по една тема ,която е дискусирана(без да обиждам).дизеловия мотор е винаги една идея напред,а ще става 2,3 и т.н.бензиновия мотор не може да се развива с това темпо като дизеловия,друг е въпроса кое е по-евтино като консумативи,поддръжка и т.н.
Коментар
-
Мен ли наричаш било куче? За разлика от теб аз съм имал БМВ 3000 кубика 204 коня и ясно написах колко гори и за горенето си какво предлага. Въртящия момент и мощността на дизела са НЕСРАВНИМИ срещу бензиновия. Дава повече мощност същевременно за по малък разход. Какво повече да се обсъжда бензин срещу дизел. Може да няма болиди молиди бИгачки ама те какво дават кажи ми бре госин компетенция по всички въпроси. 500 600 коня при разход 30 40 50 и нагоре литра скъп 100 октаново бензин. Какво ще ми сравнявашKay_ написа:Да, бе той прекалява...Я виж Стефанаки, сравни дизел и бенз, ама Генчя мълчи като бито куче. После му казаха, че БМВ с 400коня, горяло 7/100 и изплува на момента.Еххх, чак се чудя на себе си що се ядосвам. Ама винаги съм се дразнил на такива, дет отговарят само когато им е изгодно.П.П. Емзо, добре, че сдаде власта, че щеше да мериш с двоен аршин...ми се струваemzo написа:Прекаляваш вече ....didich написа:С това стило от подписа и невероятните 255 нютона дето са ти дали от завода единственото нещо, което ще видиш ако застанеш до мен е как задния ми номер се отдалечава, даже няма да те мъча на бензин, а ще ти обърна огледалата на газevgeni85 написа:Ела да ти скъсам гъзягата с тоя нафталин па ако искаш и ракия и налей на твоя газеник да литне повече.



Коментар
-
Кажи колко гори в града тва БМВ? Ама истинско градско със задръствания, а не да ми минаваш от диния до др край на Габрово с 30 на 5/6та?Едит: Стафанаки направи сравнение с дизел - бензин/метан. Е как един ЖТД-ист не даде коментар за това. Аз ти казах, тотален фанатик си на тая тема. Колкото хора с дизели съм питал, всички казват, че градско отиват на почти 10 с тия големи мотори, само твоето БМВ е горя 5. Напрво му слагай чаршаф от горе и може и да почне да връща нафта.Какво бъдеще е дизел? Като ти казах, че последните години все турбо бензин е кола на годината, що не го коментира това?.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
От единия до другия край на Габрово са повече от 30 километра. Колко гори ли. На думан каране над 8 не съм го вдигал. Ама какво ще ти отговарям на теб? Купи си и виж. Ама как....то дизел. ...лоша кола. Как беше....моето най убаУ.Kay_ написа:Кажи колко гори в града тва БМВ? Ама истинско градско със задръствания, а не да ми минаваш от диния до др край на Габрово с 30 на 5/6та?
Коментар
-
НИкъде не съм казал, че бензина е много хубав и да плюя по дизел. Имам много коментари в които казвам,ч е харесвам дизеловите коли.П.П. Не искам да обиждам никой, само се ядосвам когато някой почне на Евгени85 да обяснява с надсмешка към бензиновите коли. Предполагам и Дидич-а е останал провокиран от това. Със здраве и хубава вечер на всички.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Аз не съм фен на никоя марка коли. Имал съм германски френски италиански и всякакви бензинови и дизелови. Просто от опита който имам съм разбрал че за икономията която дава дизела спрямо мощността и динамиката за мен няма бензинов двигател който да промени това. Пак казвам. Личен опит с много много колиПослепис. .. единствената кола която бих карал с кеф на бензин но само е почивните дни е BMW E46 M3 или E60 M5
Коментар
-
Не мисля че съм предубеден. Просто съм доволен и поддържам тезите си. А с дидич обикновено всички наши постове завършват със
Мога да бъда благодарен че до сега не съм имал проблеми със никоя кола било то бензинова или дизел с изключение на 330ката но така я купих с изпушила гарнитура за без пари и си я оправих. За ежедневно каране 50/50 градско извънградско поне по 150 км на ден за мен дизела е по добрия вариант. Имаш запас от мощност която използваш за изпреварване и някоя не предвидена ситуация. За мен 2 лева на 100 километра горница не са от значение за това което получавам. Ако някога имам възможност финансова ще карам 10 цилиндров бензин M-power поне 507 коня. Сигурно защото съм предубеден.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар