krasio_79bs написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стачки против новата цена на винетката
Collapse
X
-
Сериозна цифра е като цифра, само че тия камиони не висят в гаража и само да чакат да им наливат пари. Тия камиони носят приходи на фирмата, а тя определя цените си въз основа на всичките си разходи + печалба. Не знам фирма, която да има 50 камиона и да е на загуба и да не може да изкара пари за разходите си като фирма.Ти гледаш цифрите и да, големи са, само че не за една фирма цифрите са само цифри, важно е какво е под чертата и какво пише в баланса. Всичко останало е да се впечатляваме от нулите отзад. А моята Дачия в двора ми какво общо има? Тя не е купена за бизнес и следователно няма абсолютно нищо общо с винетките, които плащат компаниите за камионите си. Как ги надрънка такива, не знам. Вземи мисли малко!Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
-
Бившата държавна "СО МАТ", сега поделение на Вили Бетц има регистрирани в България 700 броя камиони.Пловдивската ПИМК (PIMK) притежава 700 камиона и над 1100 ремаркета от различни видове."Биомет" има над 200 камиона."Петко Ангелов БГ" - 410 камиона.От по-малките веднага се сещам за една фирма с хубав ТИР-комплекс край Килифарево - "Румяна Хинкова". След справка в нета - има 78 камиона.Еуроспийд - 130 камиона, Дискордиа (Discordia) - над 100 камиона...И това са само фирмите, които се сещам на първо време, щото съм им запомнил камионите по пътищата.pplk написа:Аз и тая с 50 не знам коя е :D
Коментар
-
Парите за български винетки на нашите ТИР-ове са им най-малкия проблем.Като знам какви са цените за ЕДНО минаване по магистралата от сръбската до словенската граница през Хърватия за ТИР...Затова и не протестират. Щото това за един ТИР са ДРЕБНИ СТОТИНКИ.Колко мислите, че са пътните такси на един камион от София до Париж, да речем? Не съм ги смятал, но не са по-малко от 500 ЕВРО в едната посока. И това само за един курс. Само таксата за ферибота Оряхово-Бекет за ТИР е 49 ЕВРО в едната посока. Таксата за преминаване на ТИР през Дунав мост 2 (Видин-Калафат) е 72 лева на посока. На Дунав мост 1 (Русе-Гюргево) е също толкова.1500 лв за винетка - за ЦЯЛА ГОДИНА - бълха ги ухапала.
Коментар
-
eleСя да те светна ,че винетката няма нищо общо с това дали правиш бизнес или не. Винетката е заплащане да се движиш по републиканската пътна мрежа. Плащаш я без значение дали въртиш бизнес или не. За бизнеса си плащаш данъци на държавата.Я си помисли колко е винетката за Дачията ти и за един таксиметров автомобил. Различна ли им е цената? Чувстваш ли се ощетена? Плащаш си колкото ония дето върти бизнес.Тя не е купена за бизнес и следователно няма абсолютно нищо общо с винетките, които плащат компаниите за камионите си.
Коментар
-
И аз да те светна, че говорехме за камиони и за бизнеса, който не протестира. Ако искаш да говориш за винетките и колите, кажи! Ама манджа с грозде аре да не правиш.krasio_79bs написа:eleСя да те светна ,че винетката няма нищо общо с това дали правиш бизнес или не. Винетката е заплащане да се движиш по републиканската пътна мрежа. Плащаш я без значение дали въртиш бизнес или не. За бизнеса си плащаш данъци на държавата.Я си помисли колко е винетката за Дачията ти и за един таксиметров автомобил. Различна ли им е цената? Чувстваш ли се ощетена? Плащаш си колкото ония дето върти бизнес.Тя не е купена за бизнес и следователно няма абсолютно нищо общо с винетките, които плащат компаниите за камионите си.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Обясни на мен глупавият,какво общо има внетката за ползване на пътищата с правенето на бизнес. Обясни ми как купуването на винетка в началото на годината гарантира печалба от даден бизнес. Има по малки камиони,които работят само в града и не плащат винетка. Те дали правят бизнес?Колкото и да не ви се иска да признаете,най-справедливият вариант е тол такса. Ползваш-плащаш и обратното.Справедлив е и за транспортните фирми,справедлив е и за личните ни автомобили. На някои не им харесва ,защото карали по 50-70 000 на година и щяло да им е скъпо. Ами има хора които карат по 10 000 на година. Те защо трябва да плащат колкото другите?
Коментар
-
Кой ме знае тук кой не,но да кажа,от 1993 г съм професионален шофер на автобуси и камиони.,като само от 2010 до 2014г карах линейка,което си е микробус.На въпроса ти в Бургас фирма Севан на арменеца дето държи износа на зърно в страната има в момента 80 чисто нови влекача ДАФ ЦФ 85 430к.с с полски гондоли Вилтон.Другата година влекачите с гондолите ще станат 200.Заплатите на шоферите са около 1700-2300лв.Фирма "ФорумТранс" на Жеко и сина му Ицо,която доскоро возеше зърното на арменеца преди да купи Дафо-вете има около 100 по-стари влекача с гондоли предимно Даф,Скания,Ивеко и Волво.Фирма "АВТОТРЕЙД на Йовчо има около 50 влекача с гондоли предимно Волво Ф16,в това число и около 20-тина кариерни четириосни самосвали Ивеко.Една от най-големите фирми доскоро в България пак с гондоли базираща се в Карнобат-Формула2 имаше около 300-400 влекача с гондоли.Да не говоря за автобусните фирми-Ивкони,Етап и т.н.В момента лично аз понеже се спомена някъде за БУГАТИ ВЕЙРОН работя за точно човека,който единствен притежава този уникален автомобил в България.Фирмата има около 200 камиона и дай Боже още толкова да купи и да му се утроят парите,които има.Никога не е забавял плащане на работниците си включително и мен,осигурявате на реалната заплата,плюс още една допълнителна осигуровка здравеопазване и пенсия.Така че за мен са останали още честни работодатели в България.pplk написа:Аз и тая с 50 не знам коя е :DEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Отговора ми е риторичен. В случая броя на камионите няма абсолютно никакво значение-1,2 или 500, що се касае до поскъпването на винетката. Според колегата-за един камион приемливо, за 50-повече от Дачия. Чуденката беше, колко са необходимите камиони, за да покрият един Вайрон? И се почна скандала! :Ditan75 написа:......pplk написа:Аз и тая с 50 не знам коя е :D207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Де да знам, ти я подхвана темата така, после като фурнаджийска лошата се обръщаш ни лук ял, ни лук мирисал. Прочети си предишните мнение, преди да напишеш пак нещо за камионите и винетките. Пък за тол таксата няма да коментирам 1 стинка да е на километър, пак повече ще плащаш от винетката, ако караш 10 000 км. Да не мислиш, че ще го направят по-евтино?krasio_79bs написа:Обясни на мен глупавият,какво общо има внетката за ползване на пътищата с правенето на бизнес. Обясни ми как купуването на винетка в началото на годината гарантира печалба от даден бизнес. Има по малки камиони,които работят само в града и не плащат винетка. Те дали правят бизнес?...Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Естествено, че са включени, ти какво очакваш? Един камион или 50 камиона, поскъпването в проценти е еднакво. Аз не разбирам какво точно се опитваш да докажеш? Искаш хубави пътища, но не искаш да платиш нещо за да ги имаш, така ли? От къде ще дойдат парите? Таз държава се напълни с мрънкалници - ревете за 30 лв увеличение, голяма драма, голямо чудо. Обаче ако утре някой огранизира протест срещу идиотията в съдебната система няма да излезеш, нали?krasio_79bs написа:Предполагам стана ясно ,че парите за винетки не са им никак малко,дори и включени в цената на транспорта.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Не рева ,а протестирам! Протестирам поради факта ,че след въвеждането на винетна система няма положителна промяна в състоянията на пътищата.Съответно и не намирам причина да давам повече пари без значение дали са 2 лева или 200.Не ми е ясно защо се хващате в процентно отношение. Да може да са еднакви проценти,но едно е да платиш в началото на годината 400 лева и съвсем друго е да са 50 000лв. Нищо не се опитвам да докажа. Питам има ли някой обяснение каква е причината транспортният бранш ,който е най-засегнат от увеличението да си мълчи?Не искам да не плащам за пътища ,а искам да си плащам справедливо за качествени такива.Драмата не е в 30 лева. Драмата е ,че не получаваме обещаното за тях. Драма е когато си потрошиш автомобила и нервите ,защото нямаме пътища.Драмата е когато има такива като теб ,които не осъзнават ,че тези пари за някои хора не са малко. За някои автомобила не за удоволствие ,а необходимост. На паркинга ни е пълно с така наречените неделни шофьори,които си ползват колите само за да си занесат багажа на вилата. За тези хора и сегашната цена е висока.Но ти това не можеш да го осъзнаеш поради материалното си състояние.Ще бъда доволен ,когато изчезнат причините да пускаме теми като тази-http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...343484#1343484
Коментар
-
krasio_79bs, азправя към 10-11 000 км на година и виждам, че има промяна в положението на пътищата. Вземи попътувай малко. Та за промяната.... направиха ни селския път. Правят Хемус между Варна и Шумен. Оправиха Тракия при Пловдив - последно като пътувах останах изненадана. Да продължавам ли? Глупаво е да искаме всичко да се промени за 1 година, просто няма как да стане.А за процентното не си прав. Не мислиш като бизнесмен. За теб всичко е цифри. Да, и за бизнеса е цифри, само че се гледа по друг начин на нещата. Хванал си се за 400 и за 50 000 лева - ай да направим сметката, не е много точна, ама хваща общата картинка. Да кажем, че имаш 1 камион. Този камион да кажем ти носи 50 000 лева приходи на година. Ти имаш разходи на фирмата да кажем 40 000. Т.е. имаш 10 000 печалба (това включва и заплатата ти като шеф, това е чистата печалба на фирмата, не каквото влиза в джоба ти). Сега ми кажи как 400 лева ще те съборят! Ще те събори това, че имаш 9600 печалба вместо 10 000 ли? Като имножиш това по 50, 60 и т.н. камиони, смятай. В този случай няма да е много точна сметката, защото вероятно разходите ще се оптимизират по различни причини и печалбата ти ще е по-висока. Уточнение - това са абсолютно груби сметки само за илюстративни цели. Всички прилики и разлики с реални фирми са напълно случайни
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Служителите на НАП да си съберат 12- те милиарда лева несъбрани публични задължения, а не да си чешат ташаците и на всеки три месеца да взимат двойна заплата! 12 000 000 000 лева!!! 700 000 000 лева са само несъбраните наложени глоби от съдебната система!Lane Staley написа:От къде ще дойдат парите?krasio_79bs написа:Предполагам стана ясно ,че парите за винетки не са им никак малко,дори и включени в цената на транспорта.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар