КАТ води статистика само за ПТП-тата с пострадали хора или сериозни материални щети.Катастрофите, при които и двете коли са в движение и няма пострадали хора, не се отчитат от КАТ.Това е налично - това давам.Все пак е показателно - тенденцията (трендът - айде, да съм модерен) е надолу.П.П. И не, не става дума само за загинали. Загинали и ранени.Като тука е даден броя ПТП ,а не броя пострадали хора. Щото то може ако един автобус се обърне, пострадалите да са 40 само с 1 ПТП.Броят събития намалява след включването на фаровете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До къде я докарахме ---??
Collapse
X
-
От 01-01-2014 до 31-12-2014 - 7015 ПТПОт 01-01-2013 до 31-12-2013 - 7488 ПТПОт 01-01-2012 до 31-12-2012 - 6858 ПТПОт 01-01-2011 до 31-12-2011 - 6640 ПТПОт 01-01-2010 до 31-12-2010 - 6610 ПТПОт 01/01/09 до 31/12/09год - 7068 ПТП От 01/01/08 до 31/12/08 год. - 8045 ПТППТПтата не са пряко зависими с броя на жертвите - говорим за катастрофи като цяло........Не виждам никаква връзка с задължаването да се кара на фарове, с общото намаляне на ПТП след това, което видно от статистиката на КАТ го няма......след 2012 включително.....Immortal написа:Като тука е даден броя ПТП ,а не броя пострадали хора. Щото то може ако един автобус се обърне, пострадалите да са 40 само с 1 ПТП.Броят събития намалява след включването на фаровете.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Трябва да се отчете и че куцо, кьораво и сакато взима книжки. Около мен сумати народ станаха шофьори. Говоря за възрастни хора, отделно почти всеки 18-годишен.И колко коли се вкарват всяка година...Като цяло се кара с по-ниска скорост извънградско и по магистралите. Вероятно комбинация от икономия на гориво, страх от КАТ, пък и чувство за самосъхранение.Затегна се контрола за слагането на колани. Обновиха автопарка с коли с поне базови системи за безопастност.
Коментар
-
Ники, това дето ти си дал са данни за ВСИЧКИ ПТП-та.Карането през деня и в сумрачните часове преди изгрев и след залез на фарове няма отношение към карането през нощта, което винаги се е извършвало на фарове.Има статистика на ПТП-тата, разделена по време на денонощието, и точно нея съм дал на предната страница в графиките.Най-значително намаляване има в ПТП-тата през сумрачно време - когато слънцето вече е залязло зад хоризонта, но все още е достатъчно светло според някои, за да не светват фаровете си. Там намаляването на ПТП-тата е над 30%. (от средно 320-350 до средно 200-230).През деня също има намаляване броя на ПТП-тата с около 10-15% - от 5400 на 4800 (грубо).Общия брой не се променя като цяло, щото явно има увеличение на ПТП-тата през нощта, което няма как да се дължи на карането целодневно и целогодишно на фарове.ФЕРАРИСТ написа:От 01-01-2014 до 31-12-2014 - 7015 ПТПОт 01-01-2013 до 31-12-2013 - 7488 ПТПОт 01-01-2012 до 31-12-2012 - 6858 ПТПОт 01-01-2011 до 31-12-2011 - 6640 ПТПОт 01-01-2010 до 31-12-2010 - 6610 ПТПОт 01/01/09 до 31/12/09год - 7068 ПТП От 01/01/08 до 31/12/08 год. - 8045 ПТППТПтата не са пряко зависими с броя на жертвите - говорим за катастрофи като цяло........Не виждам никаква връзка с задължаването да се кара на фарове, с общото намаляне на ПТП след това, което видно от статистиката на КАТ го няма......след 2012 включително.....Immortal написа:Като тука е даден броя ПТП ,а не броя пострадали хора. Щото то може ако един автобус се обърне, пострадалите да са 40 само с 1 ПТП.Броят събития намалява след включването на фаровете.
Коментар
-
-
Де да знаеш... Някой беше писал тук за изгорели рефлектори и пр. Съвсем не без основание, според мен.Immortal написа:Общия брой не се променя като цяло, щото явно има увеличение на ПТП-тата през нощта, което няма как да се дължи на карането целодневно и целогодишно на фарове.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар