Преди да се актуализират наказанията, трябва първо в следната последователност:1. Да се осигурят адекватни пътища;2. Да се актуализират ограниченията за скорост;3. Да се заменят 99% от знаците Стоп;4. Да се осигурят парко места, ако ще да са платени.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До къде я докарахме ---??
Collapse
X
-
Приятелю, стига са поставял акцента върху задълженията на шофьорите. В цяла Европа си карат с номера като нашите черни навремето, а тук 10 пъти ни принудиха да плащаме за смяна и да се редим на опашки. Навсякъде номерата са на собственика, а не на автомобила, което елиминира 90% от умишлено допуснатите схеми за измама тук. И най-накрая примерно в УК като ти изтече книжката я пращаш по пощата с декларация че искаш да получиш нова и те ти връщат нова пак по пощата. Така че ади у лево и стига си ни налагал само глобите и задълженията на белите държави без правата и улесненията, капиш?
Коментар
-
Отделно от това - не си длъжен да си носиш книжката в теб. Ако те спрат за проверка, трябва да се легитимираш по какъвто и да е начин - следва проверка в регистрите им и виждат дали има книжка, дали имаш неплатени глоби, дали имаш застраховка и т.н.А у нас - доказването на застраховка ГО става ЗАДЪЛЖИТЕЛНО по ВСИЧКИ от следните начини:-наличие на стикер - ако нямаш - глоба-наличие на картонче (зелено) - ако нямаш - глоба-наличие на самата полица - ако нямаш - глоба-наличие на квитанции за платени вноски (ако е на разсрочено плащане) - ако нямаш - глоба.И не става по най-лесния и сигурен начин - проверка в регистрите на гаранционния фонд по регистрационния номер на колата (без ти да имаш каквито и било задължения да показваш каквото и да било). Е?ГТП:-стикер за преминат ГТП-малко картонче за преминат ГТП-голям картон за преминат ГТППрава:-шофьорска книжка-отчетен талон - при това - той е документ с невярно съдържание!!!! (В него пише, че имаш 39 контролни точки, без значение колко точки реално имаш).(и нищо, че е обикновена нискокачествена хартия - издаването му струва 1 лев ПЛЮС 3 лева банкова такса). При пътуване в някои държави - малък и голям талон на МПС, щото някой умник е объркал евродирективата и в малкия талон не са вписани всички необходими данни.Някой да понесе отговорност за това ?!?На майка им п@тката... че не се въздържах и се ядосах!Да не говорим, че всичко това е противозаконно по смисъла на Закона за електронното правителство - държавен орган няма право да ти иска да представиш документ, ако в електронните регистри наличието му може да бъде проверено. Дори не е нужно да има интернет и таблет в патрулката. Един разговор по радиото им с диспечер може да даде отговор на всички въпроси.wwalker написа:И най-накрая примерно в УК като ти изтече книжката я пращаш по пощата с декларация че искаш да получиш нова и те ти връщат нова пак по пощата. Така че ади у лево и стига си ни налагал само глобите и задълженията на белите държави без правата и улесненията, капиш?
Коментар
-
Пресен пример от Сливен, случи се в събота. Спирам на пешеходна пътека, женицата доста се зачуди какво става, но тръгна да пресича! В този момент един пич прелита отляво без дори да намали, а отзад друг пич с Астра светка и свири ... Кога ли ще сляза със сопата ... П.П. А да не говорим за всички и навсякъде, икономисващи от мигач!I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Така както сте я подкарали, да питам, някой знае ли след въвеждането на правилото да се кара на фарове нон стоп - намаляха ли ПТП-тата?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Това с фаровете беше най голямата идиотия, особенно през летния сезон, ама нали сме чорбаджии, крушки за фаровете и акумулаторите са ни без пари на аванта от богатата ни държава.Коцев, по напред някъде беше написал, че всеки трябва да мине пак на изприт през КАТ - файдата е никаква, защото говедото като се качи в джипа и мигачите пак са му за украса, файдата е никаква.punto HGT
Коментар
-
Да.През 2006 въведоха каране на фарове през зимата, а през 2012 - целогодишно.По-долу е статистиката на брой ПТП с пострадали хора (загинали или ранени).Данните са от сайта на КАТ. Данните за 2013 са съотнесени към броя на 2012, тъй като са дадени броя ПТП с пострадали хора или причинени щети.Видно е, че броят ПТП е намалял видимо след въвеждане на карането на фарове. Значително е намалението на броя ПТП при сумрак, когато иначе огромна част от идиотите на пътя решаваха да не си светкат фаровете, че от Енергото ще им дойде голяма сметка.kiro_of_the_day написа:Така както сте я подкарали, да питам, някой знае ли след въвеждането на правилото да се кара на фарове нон стоп - намаляха ли ПТП-тата?
Коментар
-
За това с фаровете не може да се направи пряк извод, щото жертвите са относително нещо, не е казано че при всяко ПТП има жертви.....Щото в подкрепа на обратното твърдение мога да кажа че Ок - жертвите намаляха, но ПТП-тата се увеличиха, което статистически също е така.......А по пътя на логиката когато при повече ПТП жертвите са по малко, със сигурност тва с фаровете няма нищо общо, а има намесени други фактори.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse







Коментар