coolboby написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Избор на комби дизел след 2003 год.
Collapse
X
-
Брех, тебе не те бях чувал доста време
Даже ако те видя не съм сигурен дали ще те позная
За частите не е толкова страшно , има ги и китайски и са с 10-15% по-скъпи от на Мара примерно. Утре съм в Стара Загора да го видя. Ти с такива коли ли се занимаваш, че да свиркам
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
-
И аз не мога да се позная вечеveselin10 написа:Брех, тебе не те бях чувал доста времеcoolboby написа:Веско, направи справка предварително за части за Нисана.Не искам да те плаша, Примерата не е лош автомобил.Ако има нужда от нещо ако избереш Нисан-а, свиркай.
Поздрави,
Даже ако те видя не съм сигурен дали ще те позная
За частите не е толкова страшно , има ги и китайски и са с 10-15% по-скъпи от на Мара примерно. Утре съм в Стара Загора да го видя. Ти с такива коли ли се занимаваш, че да свиркам 
Аз само чета, без да пиша.Жив съм!
Провери пак частите
Коментар
-
. Какво разбираш под по новите.Имам служебна Мултипла с оригинален метан.Купена е декември 2008г.в Италия от партньора ни там.Досега не е имала никакъв проблем с метана но не гори никак малко,рядко пада под 6кг.на 100 км.и това в левова равностоиност се равнява на дезеловата ми служебна кола.За вървенето е жив труп,голяма мъка е, по горе има колега които е Търновчанин и знае какъв е пътят през Арбанаси.Мултито трудно го минава с двама души и включена клима на втора скорост.Голям маслояд е още от бебенце,но така и е заложено и ако си вкараш и малото в разхода се получава хубава сума за пробега които прави.Ако е Мултипла да е след 2006 новият феис и емблема и да е дизел.За Волвото съм твърдо против,голяма беля са.Фокуси комби сме имали 5 броя(все още имаме един който се движи само в околноста)два от които са разбити в невероятни катастрофи без никакви последствия за шофьора ,но са страшно не удобни като салон и седалки.Мултито ни е 4 местно като има в средата хладилници,така е поръчана и закупена от дилъра.Отдалечих се от темата на колегата,но имам много хиляди изминати километри с автомобилите които хвалите,а те не са нищо особенно.Всеки има право сам да избере какъв автомобил да кара и аз изказах моето мнение.M5kov написа:Тези новите успешно се връзват с АлфаОБД. Майсторите просто не им се занимава, щот е по-лесно да вземат 200 лв. за нова газова, иначе системата е супер проста.До колкото съм чел в Мултипла темата, новите имат малко по-прецизно смесообразуване и разхода е маалко по-малък, но пак не е като на купешките. По-високия разход го отдавам на по-добрия вървеж спрямо купешките. Още едно предимство - обръщат на метан почти веднага след палене, без да е нужно да загрява мотора.Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
Защо ми еб★★аш темата? Тази не е за това. Питай си, спори си, ама на саме. Аз на m5kov мненията ги чета и до сега глупости от него не съм прочел. Ай наздраве, утре ще драсна , наздравичката!milen11 написа:. Какво разбираш под по новите.Имам служебна Мултипла с оригинален метан.Купена е декември 2008г.в Италия от партньора ни там.Досега не е имала никакъв проблем с метана но не гори никак малко,рядко пада под 6кг.на 100 км.и това в левова равностоиност се равнява на дезеловата ми служебна кола.За вървенето е жив труп,голяма мъка е, по горе има колега които е Търновчанин и знае какъв е пътят през Арбанаси.Мултито трудно го минава с двама души и включена клима на втора скорост.Голям маслояд е още от бебенце,но така и е заложено и ако си вкараш и малото в разхода се получава хубава сума за пробега които прави.Ако е Мултипла да е след 2006 новият феис и емблема и да е дизел.За Волвото съм твърдо против,голяма беля са.Фокуси комби сме имали 5 броя(все още имаме един който се движи само в околноста)два от които са разбити в невероятни катастрофи без никакви последствия за шофьора ,но са страшно не удобни като салон и седалки.Мултито ни е 4 местно като има в средата хладилници,така е поръчана и закупена от дилъра.Отдалечих се от темата на колегата,но имам много хиляди изминати километри с автомобилите които хвалите,а те не са нищо особенно.Всеки има право сам да избере какъв автомобил да кара и аз изказах моето мнение.M5kov написа:Тези новите успешно се връзват с АлфаОБД. Майсторите просто не им се занимава, щот е по-лесно да вземат 200 лв. за нова газова, иначе системата е супер проста.До колкото съм чел в Мултипла темата, новите имат малко по-прецизно смесообразуване и разхода е маалко по-малък, но пак не е като на купешките. По-високия разход го отдавам на по-добрия вървеж спрямо купешките. Още едно предимство - обръщат на метан почти веднага след палене, без да е нужно да загрява мотора.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Не съм още. Оная в Стара Загора не ми харесаха скоростите и по-принцип се отказах от автомат. Много лоши гуми 17" и никаква отстъпка в цената. Днес ще гледам една дизелова тук. Японския мотор 2,2 .Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Ако си се примирил за дизел, гледай направо Stilo, комбитата са с доволно голям багажник, широки са и на визия го докарват :/За цените няма какво да кажа, за 3500-4000 ще намериш перфектна кола.Аз мислех, че си върл привърженик на бензинките, никога не бих ти предложил Стило 1.6
Ето едно дето май минавам всеки ден покрай него, ако искаш мога да го видя:http://www.cars.bg/c1319896
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Предполагам ,че става дума за HONDA ACCORD или греша...veselin10 написа:Не съм още. Оная в Стара Загора не ми харесаха скоростите и по-принцип се отказах от автомат. Много лоши гуми 17" и никаква отстъпка в цената. Днес ще гледам една дизелова тук. Японския мотор 2,2 .Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Nissan Primera... сега се загледах в една Croma в Благоевград, ама ми е малко над бюджета...по дяволите...П.П. Моля Модераторския екип да смени името на темата на нещо от рода "Избор на комби дизел след 2003" примерно, защото сегашното вече не е актуално, а темата ми е от полза. Благодаря!Xaus написа:.....Предполагам ,че става дума за HONDA ACCORD или греша...Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Кромите са теснички, няма да ти върши работа за целия катун покрай 2 деца.Айде размисли за тоя Нисан де
Тези сладурчета гледал ли си ги>http://www.cars.bg/c1238134Страхотен дизайн отвсякъде, но багажника е по-малък от на типичното комби.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Алфите и Либрите са тесни комбита. Споделям го от личен опит. А и с две деца, както се разбра от контекста. ......аз не бих инвестирал в нещо такова."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
А нещо такова: http://www.cars.bg/c1321569Комшията има, бая голям кораб ми се струва откъм багажникFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
С риск да ме нападнете, но погледни тези: http://www.mobile.bg/11441564311743441Аз съм с 3-та серия, но следващото поколение 2006+Очарован съм от този автомобил като качество на материали, пътно поведение и тн.Искам да ти кажа, че на това БМВ, частите са по-евтини на който и да е Нисан, повярвай ми.А и след 2003-4 година всички дизели без значение Нисан, Рено, БМВ, Пежо, Ситроен, Опел и тн. отностно обслужване и поддръжка са далеч от Фиатите, които карахме.Само за справка ще ти кажа, че аз на моето БМВ смених биалетка Lemforder на цена от ~32лв (редовна ~50лв.)Масло BMW Longlife 5w-30 цена с отстъпка 14лв литър. Филтри в порядъка от 40 до 60-70лв.Може да си направиш справка на останали марки колко ще ти струва обслужването и самата поддръжка.Разход на гориво няма да коментирам, защото е смешен.Първоначално бях скиптично настроен относно БМВ и никога не съм ги харесвал и продължавам да не съм луд фен на марката, но след като се замислих за кола с подобна цена какво мога да си купя и везните наклониха към БМВ поред причини.Няма да изреждам нататък.Веско, пак ти казвам, ако имаш нужда от нещо, свиркай
Успех!Поздрави,
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар