Предлагам темета да се преименува на нещо от сорта "Бургаски неволи", тъй като тук пишещите 99% са бургазлии, не че има нещо лошо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тема за българските абсурди.
Collapse
X
-
Кога беше водния цикъл в Габрово, що не се оплаква. То и там беше една сага почти 2 годиниNikMar написа:Предлагам темета да се преименува на нещо от сорта "Бургаски неволи", тъй като тук пишещите 99% са бургазлии, не че има нещо лошо.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Мини вечер към 17.30-18.00 по околовръстното и като стигнеш на кръговото за Меден рудник ще видиш колона от поне 30 автомобила. Преди да се направи едната лента от кръговото за бус лента там се задържаха не повече от 4-5 коли. И друго ми е странно. Като идваш от Меден рудник посока кръговото бус лентата към края е пунктирана, за да може да се включиш посока Созопол, а като идваш от центъра - бус лентата е непрекъсната дори в самото кръгово. Нещо не мога да схвана идеята ама хич.stilo_new написа:Отнемане на две ленти. Много едностранчиво определяш нещата. А, че се създават бус ленти и бързи автобуси. Последните никъде ги няма в България. Точно, целта е все повече хора да слязат от колите си и да използват градският транспорт.Аз подкрепям и идеята в централна градска част, да не може да се ходи с автомобили. Само Гр. транспорт, велосипед и пеша. Така е в много европейски градове. Не виждам защо толкова отричате тези хубави неща, които се правят.То и за синята зона всички мрънкаха, но видяхме как изчезна хаоса с паркирането в централната част.ntodorov написа:Как ще обясниш, че с отнемането на 2 ленти няма да има задръствания бе друже.И кога минаваш 2-3 пъти по-бързо Трапезица. В сравнение с кога ?Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Как тогава ще коментираш проектите за облекчаване на трафика с надлеза над Товарна гара, Крайезерна, вътрешната магистрала в Манхатън ?Пък, ако някой цели да се слезе от автомобилите ( аз съм твърдо ЗА) си има поне 1000 начина за това. Що се касае за синя зона - никога не съм ропталсрещу нея. Спирам си, като пич, пращам си СМС и съм спокоен. Разбери. Не ме интересува, кой е кметът и коя е управляващата партия, аз роптая срещу последнитепромени. Те обезсмислиха много иновации и ни връщат в изходна позиция, особено в Манхатън, когато комплекса сутрин се изнася към изходите и вечер се трупа по входовете му. Ето и кмета каза, че заради блатата, езерата и морето нямаме алтернатива за разширяване на булеварди и улици. Така е. Прав е, ноооо...Защо по дяволите ги стесняваме сега ? И пак казвам. Имахме си страхотна транспортна схема дублирана с автобусите на Комфорт-а. По-горе ти писах моите маршрути. Често съм ползвал линиите на Комфорт-а. Сега за да отида в района на Краси79( например) ще трябва да сменям 3 автобуса, докато преди отивах с 1, а разстоянието е 11 км. Ами не ми е алтернатива. Какво пречеше линиита на Комфорт да бяха подменени с автобуси на Бургас-бус - тогава ни жълти ленти, ни ГПС, ни допълнителни светофари, ни мавзолеи за спирки, а като добавя и алтернативните пътища, които ще се изграждат ( въпреки, че се даде зелена светлина на интегрирания транспорт) - пей сърце. Щеше да ме четеш само в хвалбите.ПС: Аз спирам за пореден път на тази тема, но се инициирам всеки ден.stilo_new написа:Отнемане на две ленти. Много едностранчиво определяш нещата. А, че се създават бус ленти и бързи автобуси. Последните никъде ги няма в България. Точно, целта е все повече хора да слязат от колите си и да използват градският транспорт.Аз подкрепям и идеята в централна градска част, да не може да се ходи с автомобили. Само Гр. транспорт, велосипед и пеша. Така е в много европейски градове. Не виждам защо толкова отричате тези хубави неща, които се правят.То и за синята зона всички мрънкаха, но видяхме как изчезна хаоса с паркирането в централната част.ntodorov написа:Как ще обясниш, че с отнемането на 2 ленти няма да има задръствания бе друже.И кога минаваш 2-3 пъти по-бързо Трапезица. В сравнение с кога ?A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Ами разликата е. че от центъра към Мр, автобуса си зявива надясно и не се пресича с друго автомобилно направление, а при случая от Мр към центъра , автобуса и бус лентата завиват наляво, през кръговото и се пресича с автомобилното направление на завиващите надясно за Созопол. От там идва разликата.spark написа:И друго ми е странно. Като идваш от Меден рудник посока кръговото бус лентата към края е пунктирана, за да може да се включиш посока Созопол, а като идваш от центъра - бус лентата е непрекъсната дори в самото кръгово. Нещо не мога да схвана идеята ама хич.
Коментар
-
Ти обаче участваш в този проект, ако ли не ти - някой твой много близък. Yellow_Flash_Colorz_PDT_29stilo_new написа:Ами разликата е. че от центъра към Мр, автобуса си зявива надясно и не се пресича с друго автомобилно направление, а при случая от Мр към центъра , автобуса и бус лентата завиват наляво, през кръговото и се пресича с автомобилното направление на завиващите надясно за Созопол. От там идва разликата.spark написа:И друго ми е странно. Като идваш от Меден рудник посока кръговото бус лентата към края е пунктирана, за да може да се включиш посока Созопол, а като идваш от центъра - бус лентата е непрекъсната дори в самото кръгово. Нещо не мога да схвана идеята ама хич.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Как да се оплаче, то при нас всичко се направи по германски образецKay_ написа:Кога беше водния цикъл в Габрово, що не се оплаква. То и там беше една сага почти 2 годиниNikMar написа:Предлагам темета да се преименува на нещо от сорта "Бургаски неволи", тъй като тук пишещите 99% са бургазлии, не че има нещо лошо.
Коментар
-
https://www.facebook.com/samir.babayev.samiraldos/videos/918322031619814/Hristian_Aleksiev написа:Как да се оплаче, то при нас всичко се направи по германски образецKay_ написа:Кога беше водния цикъл в Габрово, що не се оплаква. То и там беше една сага почти 2 годиниNikMar написа:Предлагам темета да се преименува на нещо от сорта "Бургаски неволи", тъй като тук пишещите 99% са бургазлии, не че има нещо лошо.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
mnpenchev
Изобщо не отива на добре работата в Бургас, ако на някой му харесват тези глупости които се случват в момента, се надявам да се събуди до края на годината, но тогава ще е късно. Надявах се че този кмет и тази управа ще са малко по-съвестни за бъдещето на града но уви. Това, че според Кмета града нямал на къде да се развива може да ги приказва на бабите пенсионерки пред блока. Отварям картата и виждам, че града може да се развива на всякъде освен на изток понеже там има море. Между Славейков и Лозово има място за цял град, след Изгрев до Сарафово за още един, да не говорим за М.Р. Но защо да го развиваме града като можем да си прибираме комисионните за разрешителни за строене в зелените площи и детски площадки вътре в града и да стесним улиците с по 2 платна за да има място за кооперации без паркоместа и без гаражи. На новата централна спирка за интегриран градски транспорт няма къде да си оставиш колата за 5 минути за да посрешнеш или изпратиш някой с багажа, което я обезмисля на 50%. Надлеза над жп-линиите до Кроношпан е замразен от поне 5 месеца, а лятото идва. На Александровска и сменят плочките през 3 години, но жабарника до съда не мърда от векове.А проектанта на микро кръговото на трапезица го призовавам публично да си скъса диплома или там каквото има и да си я навре там където слънце не огрява. По-голяма глупост от тази едва ли има по света.
Коментар
-
Аз досега никога не съм попадал в задръстване в Бургас.Да видим като дойде пак лятото и дойда в града как ще е.Тогава ще се види към по-добро ли е или към по-лошо организацията на движението.А иначе - намаляване на колите в центъра се постига МНОГО лесно с две мерки:-въвеждане на платено влизане в центъра (както в Лондон);-въвеждане на платено паркиране в центъра (както в повечето градове, вкл.Ямбол).Гарантирам ви, че центъра ще се изпразни от коли.
Коментар
-
Какво му е по специалното на кръговото, че получава толкова внимание?До колкото виждам, преди е било умряло кръстовище, а сега е кръгово движение с надлез. Или бъркамmnpenchev написа:Изобщо не отива на добре работата в Бургас, ако на някой му харесват тези глупости които се случват в момента, се надявам да се събуди до края на годината, но тогава ще е късно. Надявах се че този кмет и тази управа ще са малко по-съвестни за бъдещето на града но уви. Това, че според Кмета града нямал на къде да се развива може да ги приказва на бабите пенсионерки пред блока. Отварям картата и виждам, че града може да се развива на всякъде освен на изток понеже там има море. Между Славейков и Лозово има място за цял град, след Изгрев до Сарафово за още един, да не говорим за М.Р. Но защо да го развиваме града като можем да си прибираме комисионните за разрешителни за строене в зелените площи и детски площадки вътре в града и да стесним улиците с по 2 платна за да има място за кооперации без паркоместа и без гаражи. На новата централна спирка за интегриран градски транспорт няма къде да си оставиш колата за 5 минути за да посрешнеш или изпратиш някой с багажа, което я обезмисля на 50%. Надлеза над жп-линиите до Кроношпан е замразен от поне 5 месеца, а лятото идва. На Александровска и сменят плочките през 3 години, но жабарника до съда не мърда от векове.А проектанта на микро кръговото на трапезица го призовавам публично да си скъса диплома или там каквото има и да си я навре там където слънце не огрява. По-голяма глупост от тази едва ли има по света.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Колега mnpenchev, май забравяш, че освен морето има езера, солници, блата, защитени зони и т.н. Града може да се развива единствено към Ветрен, покрай пътя за Тракия. От Изгрев към Сарафово викаш?!?! Гробище,езеро, солници, блата, защитена местност, самолетна писта, Аерогара. Това има там само. Къде го видя тива място за развитие ума ми не го побира.
Коментар
-
Надлеза е за пешеходци. Но кръговото е направено много добре, защото всички завиващи надясно , от всички направления си имат отделни ленти и изобщо не са налага да се влиза в кръговото.Аз знам защо има мрънкащи. Понеже другите кръгови са широки и някои хора са свикнали да се набухват в тях със 100км/ч, а на това няма как да стане. Разбврете, градът не е магистрала, трябва да се кара според ограниченията.Kay_ написа:Какво му е по специалното на кръговото, че получава толкова внимание?До колкото виждам, преди е било умряло кръстовище, а сега е кръгово движение с надлез. Или бъркам
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар