Хора, моля ви, спрете да мислите с телевизорите си. По-интелигентни сте от това.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тема за българските абсурди.
Collapse
X
-
Явно бъркаш претенциите ни? Вие чакате в името на новото кръгово. При нас има чакане в имане на новото нищо.Щото нямаше и при нас недоволни, когато чакахме новото кръгово. То дойде, разтовари ни, но до...следващия проект. Когато чакахме в името на нещо - претенции нямахме.ПС: Ето и ние сме чакали в името на нашето кръгово, към което нямаме и грам забележка, но тогава знаехме за какво. Две години по-късно се оказва, че сме чакали за нищо, защото новия проект затри идеята на предходния проект. http://www.burgasinfo.com/news/view/2/34756И прочети коментара отдолу. Това беше мнението на всички.pplk написа:http://btvnovinite.bg/article/bulgar...-v-sofiya.htmlntodorov написа:Ами трайте си тогава и си чакайте в задръстванията, като нямате кристални топки.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Абе, хора всякакви има....https://www.youtube.com/watch?v=l9zYTxwiyAMДраго, предполагам за тия "будни" граждани говореше по-рано
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
https://youtu.be/O3KDjMm4AlsЗаповядай колега. Виж, огледай се за катастрофи, НЛО и всем подобни и ако намериш причина за тапата различна от светофара ( след 1.59) на новата транспортна схема сподели.За съжаление регистъра не е снимал в дясно от мен ( в началото на клипа) където беше първата и близо километрична тапа, но предполагам, че всеки може да прецени каква е тя.. В клипа ще видите, как тя се заформя, а към 8.30 часа, когато излизах със служебната кола ( нямам регистър там ) вече в обратна посока чаках около 45-50 минути...Ей така - в чакане на нищото.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Сега сигурно Нейчо ще каже, че е удар под кръста, но вижте тези две снимки. Това е Булевардът до нас. Ремонтиран по същият този проект. Перфектен асфалт, Велоалеи от двете страни, зони за пешеходци, няма безразборно паркирали коли, както беше . Жалко, че нямам снимка от преди, да видите огромната разлика.Тук няма отделена бус лента и трафика е общ, защото има само по две ленти в посока. Където има отделна бус лента, има минимум още две ленти в посока за автомобилите. Както е и на Цариградско в София (пак го давам за пример) Не мисля, че трафика от М. Рудник е по-голям от този на Цариградско. :D Искам да попитам от това на снимките ли се оплакват някои бургазлии?
Коментар
-
За красоти ли си говорим, или за ефективност. За първото - спор няма. Писал съм го неведнъж, но за последното - ти прецени от моя видеоклип.ПС: На места обаче важи и приказката: отвън цъфтеж отвътре смърдеш . Добре, че е на места. Иначе на хубавото - лошо може ли да се каже.Сега сигурно Нейчо ще каже, че е удар под кръста, но вижте тези две снимки. Това е Булевардът до нас. Ремонтиран по същият този проект. Перфектен асфалт, Велоалеи от двете страни, зони за пешеходци, няма безразборно паркирали коли, както беше . Жалко, че нямам снимка от преди, да видите огромната разлика. Тук няма отделена бус лента и трафика е общ, защото има само по две ленти в посока. Където има отделна бус лента, има минимум още две ленти в посока за автомобилите. Както е и на Цариградско в София (пак го давам за пример) Не мисля, че трафика от М. Рудник е по-голям от този на Цариградско. Very Happy Искам да попитам от това на снимките ли се оплакват някои бургазлии? WinkA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Колега, ще ти кажа няколко неща и се надявам да ме разбереш и да не реагираш емоционално.Първият светофар, сниман на клипа е там от 100 години, и изобщо няма връзка в новата транспортна схема. Където е задръстването след вторият светофар, няма бус лента. Да те попитам, щом мислиш, че новият светофар прави задръстване, този трафик нали после отива към първият светофар от клипа, а както знаем, той е там от много отдавна и няма отношение към проекта.Трето, аз те помолих за клип от вас до кръговото на метро, да се видят и Новото кръгово на Трапезица и бус лентите.И четвърто и най-важното. Въпросният светофар, както и всички по трасето на BRT , ще се управляват от новият Център за контрол на трафика, като ще се следят не само автобусите, но и къде се събират коли и ще се дава предимство на това направление и всичко това от контролна зала.ntodorov написа:https://youtu.be/O3KDjMm4AlsЗаповядай колега. Виж, огледай се за катастрофи, НЛО и всем подобни и ако намериш причина за тапата различна от светофара ( след 1.59) на новата транспортна схема сподели.За съжаление регистъра не е снимал в ляво от мен ( в началото на клипа) където беше първата и близо километрична тапа, но предполагам, че всеки може да прецени каква е тя.. В клипа ще видите, как тя се заформя, а към 8.30 часа, когато излизах със служебната кола ( нямам регистър там ) вече в обратна посока чаках около 45-50 минути...Ей така - в чакане на нищото.
Така, че сигурно ще намалеят подобни гледки.
Коментар
-
Трафик в реално време:Бургас https://www.google.bg/maps/@42.4967701,27.450526,13z/data=!5m1!1e1Варна - https://www.google.bg/maps/@43.2189558,27.8812741,13z/data=!5m1!1e1Пловдив - https://www.google.bg/maps/@42.1441792,24.7058549,13z/data=!5m1!1e1София - https://www.google.bg/maps/@42.6870193,23.3195613,13z/data=!5m1!1e1Долу на скалата, може да се човърка и да излиза по часове в изминали дни.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
mnpenchev
@stilo_new - Колега, понеже сте много запознат с новите тенденции в Бургас, можете ли да ни осветлите колко ще е бърза бързата бус линия, понеже има ограничение на скоростта в града, автобусите с 80 ли ще карат ?Още нещо, понеже тесраста Ви от 16 блок ме върна в детството ми, тези "велоалеи" (огромната разлика) ги имаше от преди 40 години, но тогава кмета не ги беше разчертал за едни милиони и си бяха просто асфалтирани пътища по които си карахме колелетата и лагерните колички. Нормално ли е според Вас да се усвоят едни милиони левове - Вие ще кажете колко, за да се "изградят" такива "велоалеи" из цял Бургас ?Към останалите колеги - можете ли по спомен да кажете колко колоездачи видяхте по велоалите извън Морската градина за последната седмица, месец, въобще ако се сещате ?Аз лично за последните 5 месеца не съм видял нито 1.
Коментар
-
Без коментарmnpenchev написа:Към останалите колеги - можете ли по спомен да кажете колко колоездачи видяхте по велоалите извън Морската градина за последната седмица, месец, въобще ако се сещате ?Аз лично за последните 5 месеца не съм видял нито 1.
207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
mnpenchev -
Не, човек. Просто върни 5 месеца и ще видиш сам за кой период от годината говориш "Дек-Април". И тук са малко колоездачите в този периодmnpenchev написа:Форумния трол си е на работно място.
Яяяя, искам малко да отклоня темата към един вечен въпрос. Един познат ходил по работа до ВТ и му писали акт за изпреварване, при забранено такова.Действието се развива на бул.Н. Габровски, след разклона за ж.к. Бузлуджа (Пишмана) и Автогара Север. Та спрели са го патрул на спирката преди автогарата, понеже се е движил в лявата лента и е минал покерай автомобил в дясната лента.Сега странното нещо е, че там са две ленти, но няма нито маркировка, нито знак, че са две ленти, а и за капак има знак з азабранено изпреварването.https://www.google.bg/maps/@43.0731251,25.6050857,3a,75y,270h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sS5jHGlEJ2bAY2PPpeJJB1w!2e0!7i1 3312!8i6656ВТФ? не е ли малко тъпо това? Аз, там ако се мъкне автобус, пред мен винаги си карам в ляво.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар