ele написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Данък на кола.
Collapse
X
-
Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???
Коментар
-
Газовата и примата са бъзик.Демек,имаш пари за скъпото,а после се циганиш.sasho_n2 написа:Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
-
Re: Данък на кола.
Било е, ама в София... в Майнистан е малко по-висок данъка...pavyan написа:Ааааа,миналата година беше 482,а първата година може и аз да съм бил като теб.Airfan написа:1-годишна, 147 коня - 595 лв. Дерзай.pavyan написа:Имам следния въпрос-3год.кола,1600куб,120коня.-323лева???

Коментар
-
Ясно ми е, че е бъзик , но не е уместенpavyan написа:Газовата и примата са бъзик.Демек,имаш пари за скъпото,а после се циганиш.sasho_n2 написа:Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???
До кога ще я караме с тази теория - след като можеш да си позволиш по-нов автомобил, значи ще си плащаш десеторно по-скъп данък от този, който кара 25 годишен дарак, замърсяващ десетки пъти повече околната среда.... Няма логика, размера на данъка да се определя от платежоспособността на собственика
Коментар
-
E какво се чудиш? Това да не е единствената аномалия в Бг. А пък и няма на каква база да ни сравняваш с развитите страни. Ей ти примера: Ако предположим, че по улиците се движат около 5млн дътри коли с данъци в диапазона 30-150лв и 2млн нови коли с данъци 300-500лв. Сам ще сметнеш колко отиват в държавата. И сега ако го направим като в белите страни. На мен данъка да ми стане 400лв. Директно Бравата я карам в Надин и си щъкам пеша. Това мн хора ще го направят и какво ще стане: 3млн нови коли с данъци 30-150лв(предполагам, че се вдига бройката, все някой ще си купи нова кола, когато се смени схемата) и 1-2млн курници с данъци по 400-500лв. Нали се сещаш, че няма как да е приложимо това при нас. Ако искаш да направим и ГО, както е в чужбина и съвсем ще намалеят колитеsasho_n2 написа:Ясно ми е, че е бъзик , но не е уместенpavyan написа:Газовата и примата са бъзик.Демек,имаш пари за скъпото,а после се циганиш.sasho_n2 написа:Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???
До кога ще я караме с тази теория - след като можеш да си позволиш по-нов автомобил, значи ще си плащаш десеторно по-скъп данък от този, който кара 25 годишен дарак, замърсяващ десетки пъти повече околната среда.... Няма логика, размера на данъка да се определя от платежоспособността на собственика

ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
ама 90 коня. те не гледат големината на мотора, той е 0,9, не 1 литър.vgeorgiev написа:и е с един литър мотор :Dele написа:Моята е нова и е с 47 лева данъкsasho_n2 написа:Лично за мен е малоумно разбирането, че по-нова кола трябва да бъде с много по-висок данък, при всички еко норми, директиви и пр. Но за съжаление, такава е ситуацията в БГ, пък после, ходи стимулирай продажбата на по-нови автомобили....
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Защо да няма, наскоро сложиха плосък данък. Преди това беше прогресивно облагане- колкото повече изкарваш, толкова повече плащаш. Същото е и тукsasho_n2 написа:Ясно ми е, че е бъзик , но не е уместенpavyan написа:Газовата и примата са бъзик.Демек,имаш пари за скъпото,а после се циганиш.sasho_n2 написа:Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???
До кога ще я караме с тази теория - след като можеш да си позволиш по-нов автомобил, значи ще си плащаш десеторно по-скъп данък от този, който кара 25 годишен дарак, замърсяващ десетки пъти повече околната среда.... Няма логика, размера на данъка да се определя от платежоспособността на собственика

Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Защо да няма как да стане??? Има как, стига дали ни стиска??? Аз лично не виждам нищо лошо в това да намалеят колите по улиците, като ползите, които мога да изредя от това ще бъдат доста - по-чист въздух, по-малко задръствания, по-ниски разходи за гориво, по-здравословен начин на живот ( напр. с ходене пеш или каране на велосипед) ... или това е някаква утопия???Kay_ написа:E какво се чудиш? Това да не е единствената аномалия в Бг. А пък и няма на каква база да ни сравняваш с развитите страни. Ей ти примера: Ако предположим, че по улиците се движат около 5млн дътри коли с данъци в диапазона 30-150лв и 2млн нови коли с данъци 300-500лв. Сам ще сметнеш колко отиват в държавата. И сега ако го направим като в белите страни. На мен данъка да ми стане 400лв. Директно Бравата я карам в Надин и си щъкам пеша. Това мн хора ще го направят и какво ще стане: 3млн нови коли с данъци 30-150лв(предполагам, че се вдига бройката, все някой ще си купи нова кола, когато се смени схемата) и 1-2млн курници с данъци по 400-500лв. Нали се сещаш, че няма как да е приложимо това при нас. Ако искаш да направим и ГО, както е в чужбина и съвсем ще намалеят колитеsasho_n2 написа:Ясно ми е, че е бъзик , но не е уместенpavyan написа:Газовата и примата са бъзик.Демек,имаш пари за скъпото,а после се циганиш.sasho_n2 написа:Логиката е следната (или поне така е в белите държави):- по-стар автомобил = по-високо ниво на замърсяване на околната среда => по-висок данък- по-нов автомобил = повече системи, катализатори, допълнителни филтри, ЕВРО норми и пр. => по-ниски вредни емисии => по-нисък данъкЗа какви газови уредби и пр. глупости говорите?И един последен въпрос - защо мислите електромобилите са освободени от данъци???
До кога ще я караме с тази теория - след като можеш да си позволиш по-нов автомобил, значи ще си плащаш десеторно по-скъп данък от този, който кара 25 годишен дарак, замърсяващ десетки пъти повече околната среда.... Няма логика, размера на данъка да се определя от платежоспособността на собственика


Коментар
-
А какво е, ако не е екологията???Защо автомобилите с по-малко к.с. в такъв случай е по-нисък? Това с данъка смет за апартаментите също е сбъркано, според мен - не споря.vgeorgiev написа:От къде идва заблудата, че целта на МПС данъка е екологията ?!?Искате ли да си поговорим за такса смет ? Защо за една и съща квадратура на два апартамента, но в различни квартали се плаща различно ?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар