Инженерна специалност.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
кандидат-студентски неволи.
Collapse
X
-
В България има един тюрлюк икономисти. Всеки праща мързеливия си син или дъщеря да учи нещо икономическо защото там е суха информация и не ти е нужна логическа мисъл за да назубриш нещо. Давам пример. В Свищов. .. този университет трябва да бъде затворен. Там изпит се дава след като закупиш учебника издаден от професора и след като се подпише на него. Отговорите на всички въпроси ги има във учебниците и след като си го купиш и той се разпише тогава те допускат на изпита и можеш да ползваш учебника. Така си приписваш отговорите и си с 6. Изкарах висше образование в технически университет със специалност отоплителна вентилационна климатична и газова техника и магистратура възобновяеми енергийни източници. Всичко там е логическо мислене математика физика закони сметки и наистина е адски трудно. След това записах още една магистратура индустриален мениджмънт и работата беше като в 7 ми клас. Само суха информация. Зубриш-пишеш. Това е. Та точно поради тази причина че инженерните специалности са трудни за това има глад за инженери. Всеки втори е икономист.това е мое мнение. Ако те мързи учиш за кмет на село. Ако не ставаш енергетик или айти специалист.
Коментар
-
Твърдо - НЕevgeni85 написа:В България има един тюрлюк икономисти. Всеки праща мързеливия си син или дъщеря да учи нещо икономическо защото там е суха информация и не ти е нужна логическа мисъл за да назубриш нещо. Давам пример. В Свищов. .. този университет трябва да бъде затворен. Там изпит се дава след като закупиш учебника издаден от професора и след като се подпише на него. Отговорите на всички въпроси ги има във учебниците и след като си го купиш и той се разпише тогава те допускат на изпита и можеш да ползваш учебника. Така си приписваш отговорите и си с 6. Изкарах висше образование в технически университет със специалност отоплителна вентилационна климатична и газова техника и магистратура възобновяеми енергийни източници. Всичко там е логическо мислене математика физика закони сметки и наистина е адски трудно. След това записах още една магистратура индустриален мениджмънт и работата беше като в 7 ми клас. Само суха информация. Зубриш-пишеш. Това е. Та точно поради тази причина че инженерните специалности са трудни за това има глад за инженери. Всеки втори е икономист.това е мое мнение. Ако те мързи учиш за кмет на село. Ако не ставаш енергетик или айти специалист.
Аз когато кандидатствах, за моята специално приемаха 100 души за целия випуск. Борбата беше 10ма за една позиция и се кандидатстваше с изпит по математика. Като уточнявам - няма предварителни изпити, няма 2 дати за изпити и тем подобни. Една дата, един изпит - насираш се и чак до година.Сега, заради акредитация (да гушкат парички ) приема за същата специалност е 400души. Можеш да кандидатстваш с оценки от редовен, пробен изпит или оценки от матури по Математика и забележи Български език.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
То винаги е плод на труда. В университетите не могат да ти налеят с фуния всички неща. Още повече инженерните специалности са много широкообхватни. Могат да те научат на основните неща и да ти дават насоки. Но без индивидуална работа и много четене, няма как да стане. Да малко по тегаво е спряло филология, но се научаваш на ред и рационално мислене. Но парите не са нищо особенноevgeni85 написа:Еми и аз влязох с математика. И въпреки че дипломата ми беше отлична и изпита също бях един от последните. Да. Може сега лесно да се влиза но от там нататък всичко е плод на труда ти.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
За буквата ли? хахах - да бъркамLane Staley написа:Тук много бъркаш :DKay_ написа:Да малко по тегаво е спряMо филология, но се научаваш на ред и рационално мислене. Но парите не са нищо особенно
Обоснови се. Понеже имах една студентска любов, която учеше Унгарски и много се оплакваше, че има една курсова работа за цяла година
По принцип Уесно нЕма - аз такова не мога да уча и да го завърша, но други неща ми се отдават
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Парите са относително понятие.. нооо да, заплатите на строителни инженери да речем, наистина не са нещо особено, но ако си достатъчно добър, смел и деенKay_ написа:То винаги е плод на труда. В университетите не могат да ти налеят с фуния всички неща. Още повече инженерните специалности са много широкообхватни. Могат да те научат на основните неща и да ти дават насоки. Но без индивидуална работа и много четене, няма как да стане. Да малко по тегаво е спряло филология, но се научаваш на ред и рационално мислене. Но парите не са нищо особенноevgeni85 написа:Еми и аз влязох с математика. И въпреки че дипломата ми беше отлична и изпита също бях един от последните. Да. Може сега лесно да се влиза но от там нататък всичко е плод на труда ти.
се изкарват пари. За съжаление масата инженери около мен само мрънкат, че за какво били учили и взимали малки заплати, а като им предложиш работа се започва едно мрънкане - ама то сега, ама то така... от 10 кладенеца вода как не си заслужава, как не било сигурно и т.н. Е няма как без да рискуваш и да си скъсаш гъза известно време... На мен лично последните 2-3 год. ми бяха много силни, но работа не отказвам, а и имам опита и знанията да я свърша както трябва - и хората с които работя продължават да ме търсят. Та така.....
Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Няма какво да ти се обосновавам, мацката ти може да не си е давала зор, но ако искаш да си добър в един език са необходими изключителни усилия и работа.Нещата са несравними - ти си чертаеш у вас с всички учебници на рафта до теб, филолозите отиват и правят преводи без нито един речник. Превеждаш всичко - от текстове писани през 18 век до специализиран текст от преди два дни.Нали се сещаш какво владеене на съответния език, каква обща култура и какви познания от различни сфери на живота са необходими?Няколко вида професионални дейности са официално обявени за най-стресиращи:-сферата на обслужването, където се налага да общуваш всеки ден с безкраен поток от диаметрично противоположни като характер и възпитание хора;-управленческата работа, при която трябва да се решават непрекъснато проблеми, да се намира общ език с подчинените, да се носи отговорност за качеството на работа, да се мислят стратегии за развитие и възход;-работата във фабрики и заводи, особено ако е на поточна линия;-симултантният превод (устен превод в реално време)Kay_ написа:За буквата ли? хахах - да бъркамLane Staley написа:Тук много бъркаш :DKay_ написа:Да малко по тегаво е спряMо филология, но се научаваш на ред и рационално мислене. Но парите не са нищо особенно
Обоснови се. Понеже имах една студентска любов, която учеше Унгарски и много се оплакваше, че има една курсова работа за цяла година
По принцип Уесно нЕма - аз такова не мога да уча и да го завърша, но други неща ми се отдават
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Ужас...направо ти съчувствам. При нас нищо кой знае какво - чертайка ме си там. Както и да е. Не си запознат със същноста на инженерната дейност, за да даваш сравнения и кардинални изводи. Но щом мислиш така - нямам намерение да дискутирам с теб. Бос си за инженерните науки.
Казах ти вече - всяка специалност изисква много труд.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Без значение какво ще си избереш като специалност:Ако не си добър - няма да прокопсаш.Избери което най-ти харесва и се УЧИ. Не чакай да те учат, а ТИ се учи.Излез от университета с диплома с ПОКРИТИЕ, и каквато и да ти е професията, ще бъдеш добре възнаграден.Какъвто и да излезеш, ако си като повечето сегашни "висшисти", необразован и незнаещ какво и защо си учил - и чеп за каца за кисело зеле няма да излезе от теб.Това е истината.
Коментар
-
напълно подкрепям...едно е да учиш за самочувствие, друго е да учиш щото искаш да видип кво е що е в областта която те влече...Но аз винаги съм си мислил едно...за 4 години съм пръснал над 30 000 лева за това образование...такси, учебници, пътувания, джобни....и после като завършиш ти казват "ама ти нямаш опит", "ама то такова е в България" , "ама то като за начало ще е така после евентуално ще се издигнеш" да ама тва евентуално не мисля, че топли младите...как се създава семейство като си под упеката на някой робовладетел на който едва ли трябва да си благодарен, че ти дава възможност да си покриваш сметките за комунални услуги и да ти остават пари за половин каса бира, 3 пакета ориз, 2 пакета брашно, 20 хляба и 5 кила меса микс от свинско и пилешко. А както повечето бягат към София, трябва да имат и по 500 лева за квартири, освен ако не жиевет по 3-4 човека накуп за да кретат някакси...и след всичко това което си дал като разходи по образование и мъките по оцеляването ти идва момент в който теглиш кредит за жилище, който връщаш около 30 години и накрая жената ти си хваща любовник, понеже не ти остава време да я онождаш, тя се развежда с теб, взима ти жилището и децата че даже и на фона на сички разходи плащаш и издръжка и като бонус виждаш наследника си 4 пъти месечно за по 2 часа....Immortal написа:Без значение какво ще си избереш като специалност:Ако не си добър - няма да прокопсаш.Избери което най-ти харесва и се УЧИ. Не чакай да те учат, а ТИ се учи.Излез от университета с диплома с ПОКРИТИЕ, и каквато и да ти е професията, ще бъдеш добре възнаграден.Какъвто и да излезеш, ако си като повечето сегашни "висшисти", необразован и незнаещ какво и защо си учил - и чеп за каца за кисело зеле няма да излезе от теб.Това е истината.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар