Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Истината за GOLF-2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Истината за GOLF-2

    Копирано от форума на AUDIVW Golf 2Голф 2 е аристократичен модел на шведската фирма Ауди, първоначално създаден да докаже или отхвърли Специалната Теория на Относителноста на Айнщайн или с други думи - да провери дали е възможно телата да се движат със скорост по голяма от тази на светлината.Съществуват и други мнения - например според известния учен-дисидент Александър Бойчев, Голф 2, не е автомобил, а е истинско социално явление (също като Дявола).Среща се предимно в провинцията и обратното.Конски силиВаденка Ремус на задното стъкло вдига мощността с 10 коня.Ето и една приблизителна схема на разделението на конските сили в тези прочути возила:1) 120 редови коня на обикновен Golf II GTI2) Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата... => станаха 1403) Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 1504) Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха... 1605) Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25 коня => сумарно станаха 185Тръба от тоалетна сложена на ауспуха дава още 15 коня. Двойна такава - 25. Произведено в Юнайтед Стейтс Роботс анд Меканикъл Мен6) Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка REMUS на задния джам... минимум още 25 => станаха 210..7) Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225 Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 2509) Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 27010) Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 15 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 29011) Само 1 конска сила отгоре, но много GuZaR-ско технологично подобрение са няколко червени светодиода хитро скатани в муфата на ауспух-а. Погледнат изотзадзе Голфот прави кюнците червени!12) Наличието на РК, КН или в най-краен случай ВН в номера качва съответно 15, 10 и 5 коня. Ако Голфът се кара в София, конете може да се удвоят. Ако шофьорът наистина е от някой от тия градове и кара в София, гореизброените коне се утрояват. Ако драйверът е от тия градове и си кара в града, конете падат наполовина.За североизточна България правилото важи и при номера от типа ТХ и Н, също така и от по-южните щати като У - Ямбол. Особеност на този тип състезатели е тяхното отношение към новите технологии - повечето в крак с времето си инсталират гъзосъбирателни устройства и наред с басите марка Neo - за 10 лв от Метро - много държат да притежават зловонни горива под 260 атмосфери налягане за т.нар. Jet Propulsion. Цялата установка добавя поне 10-20 коня.Важно е да се гледа страшно и да се кара със клаксон - това дава още 30-тина коня. А ако е през лятото пред баби Германки, се добавя 1 кон за сръчност и 4 за съобразителност.Седалките "Рекаро" са стандартно оборудване във всеки Голф 2. Те се ползват още и в във военните изтребители F-15 TomCat и F-16 Fighting Falcon. Опцията "катапулт" спасява при опасни гонки / ластици.13) И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лъкята му се е показал през прозорец, дясната е на скоростния лост , държи го 3 пъти по силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя за да може да гледа още по-страшно, телефон 3310 на колана и Сашка Васева от мощната аудио-система. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стриктни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 30014) Сините светлини на жигльорите на чистачките дават поне още 7-8 катъра, но само по здрач.15) Задължително за истинските притежатели на суперкар ГОЛФ-2 е изпреварването от дясно, в не-англоговорящи страни, с поне 40 км/ч над допустимата скорост. Идеята е че с всяко подобно изпреварване шоферите събират бонус точки които могат да заменят в специализирани магазини. Магазините членуват в клуб с мото: "Голф-2 аксесоари всичко от 1 до 2 лева" и раздават лепенки тип петно, тип капачка за бензин формула едно style и други. На по заслужилите членове им се дават топки за скоростен лост "зарче" , кит и вестници за визуален тунинг.16) Ако Голф 2 е с перничка регистрация, огледайте и за задължително висящите от предното стъкло играчки - кученце, зайче и слонче, закачливо полюшващи се между ЦеДе-та или за по-модно ДеВеДе-та в сложен синхрон. Видимостта между тях е нулева, но именно в това се крие майсторлъка на перничкия шофьор на гоУф. Ако можете да зърнете пък задната седалка през затъмнените с фолио за 2лв стъкла, ще откриете модерната завивка китеник, неразделна семейна ценност, без която ГоУфа просто не може да кара достатъчно бързо. Ако върху китеника има поставена кора с яйца, добавете още 5 коня.17) Обява, написана на РС и залепена от вътрешната страна на страничното стъкло (може да се дублира и от двете страни). Текстът е: с големи букви ПРОДАВА СЕ ЦЕНА 10 000лв (носи 10 т.) или 5 000еur (носи 15т.) Важно е да се знае цената на Голфу.1 Ако шофера е с ментекс кожено яке дизел (черно и бело) допълнително 25 коня.Най-бързият модел в СофияСлед дълго проучване на марката и собствениците по средно статистичестко изчисление, базирано на Неделното Гаусово разпределение и Съботното Шофиране в полутрезво състояние, се оказа, че най-бързият модел в София е Golf II 2.0 GTI 16V черен металик отговарящ на всички описани tuning points по-горе и със регистрация PK."Забелязва се отдалеч. За жалост аз не го видях и отблизо."- споделя Ахмед Мерчев след Катастрофата на светофара на МЕИ-то.Най-бързата кола в страните членки на ЕСПернички Голф 2, модел 2007-маСлед 2007 година Golf II с перничка регистрация ще бъде най-бързата кола в страните членки на Европейския Съюз.Разпознаване на членоветеСобственик на Голф 2 от Люлин на ежегодния голф-парад в Берлин.Тъй като Голфаджиите са много задружен народ помежду си и те се поздравяват по кръстовищата, магистралите, тесните улици, планинските пътеки и паланките по следния начин (степенуването на крясъците и виковете е задлъжително до момента в който колегата не реагира):1. Спиране на ръчна зад колегата.2. Светкане, свиркане и ръкомахане към предния.3. Отваряне на прозореца и усилване на музиката. Същевременно псуване на бакшиша отстрани.4. Потропване отгоре по покрива с лявата ръка.5. Жест "наздраве" - с празна ръка.6. Сваляне и вдигане на сенника - левия или десния.7. Среден пръст. За да се отличава от обидния жест - показва се с двете ръце едновременно през преден ляв прозорец. За да сме сигурни в съпричасността си може да се вика силно и продължително: "УУУУУУУУУ".8. Изкъртване на ръчната и махане с нея през левия прозорец на Голфарата.9. Вдигане на колата 4 пъти на крик. Два пъти бързо и два пъти бавно.10. Изваждане на помпата и надуване на презервативи.Известни личности с ГолфГолф 2 е престижна марка, която е привилегия, а не право.Известни хора, които притежават или ще притежават Голф 2:Светлин НаковШефът на САП Лабс (ще получи Голф 2 ако успее да наеме 1,000 човека до края на 2006-а година)Румен Гайтанов - Вълка, шеф на софийските фирми за извозване на боклук "Волф" и "Дитц", кара поръчков МакЛарън Голф 2 на стойност 450,000 евро. И двете фирми са пред фалит, поради липса на работна ръка - повечето работници се преместват в САП Лабс веднага след отварянето на офиса на германския гигант.Др. Александър Горанов - отявлен (вече ex-)собственик на Голф (или още `кенефа`). Виж Русенски Коцкари.Абдул ал Хазред - собственик на мощен PHI Golf.Любо Станиславов - главен редактор и близък до сърцето на издателя на драйФ-стайл списание MOTOR SHOW Мартин Захариев.Груюи АзНаправи си самГолф 2 самоделкаАко не разполагате с Голф, но много Ви се иска да имате, не се отчайвайте. Има изход от ситуацията. Винаги може да тунинговате вашия стар Форд. За целта са Ви необходими само парче картон, лак за нокти (сребрист) и българско инженерно влакно.ЪпгрейдЗа повече информация: Голф 3, Голф 4.Голф 3Генерален ъпгрейд на Голф 2. Новата версия на прословутото возило съчетава в себе си, освен 3-та космическа скорост, и миловиден дизайн тип "овца във вълча кожа".ОсобеностиНовият модел се отличава и с куп нови екстри: поставка за чаша пред CD плейъра, по-висок километраж, бели калъфчета за седалки с фирмената марка и атрактивна по-висока цена. Освен всички нововъведения, окачването остава все така твърдо, за да гарантира, че колата ще издържи на огромното натоварване от силата на аудио системата.КонспирациятаСъществува теория, според която Те са навсякъде.Golf-a не е модел на VW. За нашата действителност това определено си е диагноза.Golf III е модел на Pernik Heavy Industries, по-точно на секретния му отдел, който се занимава със слънчевото притегляне и отблъскване.Поради нуждата от повишаване на мощността на мотора по заявка на редовните потребители, от PHI са се отказали от двигателя със студен водороден синтез, заменяйки го с малко по-неикономичния, но значително по-мощен термоядрен micro point агрегат.Решението на инженерите на фирмата да махнат радиационната и биологична защита в спортния му вариант придава още повече агресивност на колата, естествено безопасността на водача не е тотално пренебрегната - за това са се погрижили специалистите от "Росатомекспортстрой", като са монтирали в седалките вложки от специален материал "C-arton", чиито технически данни за сега се пазят в тайна.Говори се само, че са използвани за конструктивен елемент в руските ракети "Столичная" и "Мягкая серебряная". И в двата модела - спортния и градския - има интегриран софтуер на фирмата за навигационни продукти "Hanzel und Grattel GMBH", с които моментално можете да си намерите километража, дори и да се е търкулнал под седалката.В градския модел е предвидено място за малка торбичка с покупки вдясно от голямата бас туба на задната седалка.За феновете вече е пуснат в продажба и новият модел Голф 4.А за още по-големите фенове, Голф 5 предлага груба сила от 850 коня - на практика се оказва най-бързата кола на планетата, дава ускорение от 0 до 100 км за рекордните 2.2 секунди. Разход на гориво 5-6 на 100. Цената й варира от 20000 Eur до 26000 Еur в зависимост от мястото на закупуванe. От 1-ви април официално ще се предлага и у нас.Голф 4Най-накрая новият модел е разсекретен!Както беше известно, немският концерн беше обединил усилията си с NASA за взаимопомощ в разработването на Голф 4. Налице е първото земно превозно средство, оптимизирано за пласмент и на други планети. Возилото е проектирано за изместване на класическия луноход на NASA в т.н. лунобег, който през следващите лунни мисии ще превърне повърхността на Луната в Голф игрище.Използвани технологииСамо малка част от разсекретените технологии:Отразителна дъбилна бояНовият модел Голф се доставя със сребриста отразяваща боя, която служи за предпазване от слънчевото лъчение, което на Луната не се филтрира от атмосфера.2F2F система за ускорение2 Fast 2 Furious системата за ускорение е специална разработка на БАН (патентен номер 22-7684-13), по-известна на български като Фифи. Тя служи за фокусиране на тягата на Бас тубите към пропелера.Армагедон краш тестингСпециален краш тестинг разработен от Ахмед Мерчев за Голф 4. Тестът е специален. На предните седалки се тества с 2 Кибертрон кукли, а на задната със секс кукли.GuZaR системаСпециална система за защита при катастрофа. В седалката има специални активни магнити "Д-р Ливайн", които придържат поцинкования ланец на шофьора при сблъсък и го предпазват от камшичен удар. Поставката за чаша пък се прибира, като така се елиминира риска за панталона на шофьора. На мястото на белите калъфки на седалките са монтирани специални ортопедични калъфки с NASA светлинни и звукови ефекти.Блиц-крик системаСпециална система за въртене на гуми. Скрито монтиран под колелата крик повдига колата за по-добро въртене на гумите на едно място.Дроп-стоп системаСпециална система са спиране, която намалява спирачния път под 1 метър за 100 км/ч. При активиране на системата колата автоматично се насочва към най-близкия водоем, река, дере или море, в което да падне колата.Поглед в бъдещетоЗа VW Голф Слънчевата система е тясна. Очаквайте скоро по главната в Перник, а след това и в други галактики още по-зашеметяващия модел Голф 5, базиран на съчетание от космически технологии с промишлен шпионаж в завода в Рюселсхайм (поточната линия на Опел Астра ІІІ GTV).
    Marea Weekend TD100 HLX
    Големия Кораб

    #2
    http://dreal.net/wiki/index.php/%D0%...%D1%84Нека не пренебрегваме и другите модификации - 1, 3 и 4
    Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
    Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

    Коментар


      #3
      Много добро!
      Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
      www.fiat-bg.org/forum

      Коментар


        #4
        Оригинала е от тук http://dreal.net/wiki/index.php/%D0%...%D0%BB%D1%84_2

        Коментар


          #5
          и българско инженерно влакно.
          това го знам - нарича се тел
          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

          Коментар


            #6
            ТЕЛ - Технически Еквивалент на Лепило

            Коментар


              #7
              Humppa написа:
              ТЕЛ - Технически Еквивалент на Лепило
              Колега, какво ти стана, че взе да вадиш теми на осем години и половина?

              Коментар


                #8
                naskobg написа:
                Humppa написа:
                ТЕЛ - Технически Еквивалент на Лепило
                Колега, какво ти стана, че взе да вадиш теми на осем години и половина?
                Каква е разликата между тема от преди 1 седмица и от преди 8 години?Тази специално ще е винаги актуална

                Коментар


                  #9
                  Immortal написа:
                  naskobg написа:
                  Humppa написа:
                  ТЕЛ - Технически Еквивалент на Лепило
                  Колега, какво ти стана, че взе да вадиш теми на осем години и половина?
                  Каква е разликата между тема от преди 1 седмица и от преди 8 години?Тази специално ще е винаги актуална
                  Няма разлика, но като му гледам последните два поста - доста назад в миналото се е ровил колегата. :D

                  Коментар


                    #10
                    Че какво му е на Голфа?Чат-пат хвърлят карета, на 3-4 смени на карета хвърля скоростна кутия....ама ако не се кара много...си е почти като нормална кола.

                    Коментар


                      #11
                      Golf двойки по пътищата има много, ама италианките от това поколение отдавна минаха през пресите...
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        Знаете ли колко е една милисекунда?Времевия интервал между светването на зелената светлина на светофара и звука от клаксона на пернишкия голф зад теб :D
                        Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                        Коментар

                        Working...
                        X