Един приател си търси комби дизел. Обаче и той не знае кво точно иска. Не иска немско и японско. Гледахме на Жак Ширак /френски разни/ неща ама не си хареса. Има около 4000-4300 мах. Та питането ми е знам, че комби май няма на Кромата ама може и да се навие да земе някоя. Какво представлява като двигател и кои са и най-честите проблеми. Търси дизел. Аз имам Темпра ама банзин. Сигурно Кромата ще е по комфортна. Все пак е по-голяма и се води по-висок клас мой.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крома дизел - що е то?
Collapse
X
-
Re: Крома дизел - що е то?
Мислили ли сте за вариант Ланча? Ланча Капа - комби е невероятно красив автомобил !Все пак дизайна както при FIAT Coupe е на Пинафарина.5 цилиндров 2,4 литров турбо-дизел, след ’98г го има във вариант Comon Rail, и със фабричен ксенон.Вътре е доста луксозно и широко.Цените... ами между 6 и 9 хилки. Естествено има и по-евтини. За автомобил от такъв клас цената е страхотна.Ето ти линк към тема за КАПА във форума на Ланча.Аз бях много навит точно за комби варианта обаче е сравнително рядък. Всичките които гледах бяха в много лош вид и моторите пушеха като оратнициFiat 127 написа:Един приател си търси комби дизел. Обаче и той не знае кво точно иска. Не иска немско и японско. Гледахме на Жак Ширак /френски разни/ неща ама не си хареса. Има около 4000-4300 мах. Та питането ми е знам, че комби май няма на Кромата ама може и да се навие да земе някоя. Какво представлява като двигател и кои са и най-честите проблеми. Търси дизел. Аз имам Темпра ама банзин. Сигурно Кромата ще е по комфортна. Все пак е по-голяма и се води по-висок клас мой.
"Всичките" значи 4 за около месец. Нямах късмет просто.П.С: Сори, не погледнах колко пари има за харчене... За Капа са малко. Но не се знае, апетита идва с яденето, препоръчвам ви горещо да се огледате за този вариант
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Re: Крома дизел - що е то?
2.5ТД на кромата си е най-обикновен дизел никви комън рейли няма...fiat_love написа:Много комфортна и надеждна кола. 2.5 турбо мотора е първия двигател с директно впръскване на дизела и дефакто поставя основите на common-rail. Ако държи на комби варианта е Lancia Themahttp://croma.hit.bg/Fiat 127 написа:Един приател си търси комби дизел. Обаче и той не знае кво точно иска. Не иска немско и японско. Гледахме на Жак Ширак /френски разни/ неща ама не си хареса. Има около 4000-4300 мах. Та питането ми е знам, че комби май няма на Кромата ама може и да се навие да земе някоя. Какво представлява като двигател и кои са и най-честите проблеми. Търси дизел. Аз имам Темпра ама банзин. Сигурно Кромата ще е по комфортна. Все пак е по-голяма и се води по-висок клас мой.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Re: Крома дизел - що е то?
Ти какво разбираш под "обикновен дизел"? И това което човека ти пише "двигател с директно впръскване на дизела"? Намираш ли някаква разликамежду тях? Щото точно в неговите изречения се крие много...., едно голямо развитие на дизела и то от Фиат.Ако не усещащ тези моменти, по-добре си затрай... ако ги усещаш обясни ги и на нас!Abarth. написа:2.5ТД на кромата си е най-обикновен дизел никви комън рейли няма...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар