По закон е забранено, а в действителност както ти дойде :D. Това дали е двойна, единична или прекъсната не е тежест дали ще има повече или по-малко катастрофи, смешно е това да е довод. Днес ми се случи следното: две пътни платна в една посока, един гъсок кара в дясна лента аз съм в лявата, изпреварвам го и той решава да завие наляво точно в този момент, е линията беше прекъсната, но ако не бях реагирал сакътлъка щеше да е пълен. Гледайте си в огледалата и внимавайте.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за непрекъснатата линия
Collapse
X
-
Той поне пуска аварийки, тоест разбира се, че поне спира, докато има индивиди, които нито мигачи подават, нито аварийки пускат при каквато и да е маневра, а това вярвайми е по опасно от всичко каквото се сетиш, защото лумпена пред теб незнаеш в кой момент на къде иска да тръгне или за какво се е сетил, такива ги гледам всеки ден по улицата и вече почвам да се кръстя, иначе двойно непрекъсната линия си я пресичам редовно на моста на бакърена фабрика, защото нямам нерви да чакам някой пред мен да кара с 30км/ч, знам че е нарушение и знам, че двойно непрекъсната линия е забранено да се пресича.nnikin_n написа:Аз предлагам да пускаме аварийки и да минаваме на червен светофар. Майната му на закона, важното е, че имаме аварийки.style34 написа:Като съм спирал на аварийки ако трябва, чакам да няма пукнато ппс и правя маневрата.
punto HGT
Коментар
-
Прав си, на всички ни се случва да нарушим правилата но си мисля, че това не е повод за гордост.didich написа:Той поне пуска аварийки, тоест разбира се, че поне спира, докато има индивиди, които нито мигачи подават, нито аварийки пускат при каквато и да е маневра, а това вярвайми е по опасно от всичко каквото се сетиш, защото лумпена пред теб незнаеш в кой момент на къде иска да тръгне или за какво се е сетил, такива ги гледам всеки ден по улицата и вече почвам да се кръстя, иначе двойно непрекъсната линия си я пресичам редовно на моста на бакърена фабрика, защото нямам нерви да чакам някой пред мен да кара с 30км/ч, знам че е нарушение и знам, че двойно непрекъсната линия е забранено да се пресича.nnikin_n написа:Аз предлагам да пускаме аварийки и да минаваме на червен светофар. Майната му на закона, важното е, че имаме аварийки.style34 написа:Като съм спирал на аварийки ако трябва, чакам да няма пукнато ппс и правя маневрата.
Не всичко което има две бузи ......... е лице.
Коментар
-
Колега, аз в града си карам с 40-50 и се движа с трафика. Не те знам къде вдигаш повече като изключем Цариградско или Околовръстното.За магистралата си карам със 110-120, а на междуградски с 80-90. Вярно е , че аз си карам като пенсия. Кой знае колко бърза работа нямам...ама път за скорости по-високи от тези, къде ги вдигаш незнам
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Не, не, не с колко караш по принцип, а дали си вдигал па макар и за 5 секунди. То и аз не карам на зиг-заг по непрекъснатите линии...Kay_ написа:Колега, аз в града си карам с 40-50 и се движа с трафика. Не те знам къде вдигаш повече като изключем Цариградско или Околовръстното.За магистралата си карам със 110-120, а на междуградски с 80-90. Вярно е , че аз си карам като пенсия. Кой знае колко бърза работа нямам...ама път за скорости по-високи от тези, къде ги вдигаш незнам
Айде да не се правим на 2 и половина.Я кажи трафикът по Симеоновско, Г.М. Димитров, Вапцаров и други големи булеварди с колко се движи и ще направя клип ако трябва ако има разминаване.
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Гледам по долните коментари стават леко агресивни. Нека не се караме. Дето се казва " От един отбор сме" хаха. Иначе сигурно вдигам над 50. Не гледам постоянно километража. Но когато го погледна все съм м/у 40-50. Още на 40 бия 5та и се тътря по пътя. Това го правя понеже изкачат деца, топки, баби и други подобни. Отделно предпочитам да имам повече време за реакция при "маневрите" на другите коли. А на симеоновско.. като слизаш от околовръстното сложиха легнал полицай, после има два светофара. След разклона на Студ в завоя има пешеходни пътеки. После още светофари и легнал полицай. Ако нямаш за цел да караш агресивно няма как потока да се движи с над 50style34 написа:Не, не, не с колко караш по принцип, а дали си вдигал па макар и за 5 секунди. То и аз не карам на зиг-заг по непрекъснатите линии...Kay_ написа:Колега, аз в града си карам с 40-50 и се движа с трафика. Не те знам къде вдигаш повече като изключем Цариградско или Околовръстното.За магистралата си карам със 110-120, а на междуградски с 80-90. Вярно е , че аз си карам като пенсия. Кой знае колко бърза работа нямам...ама път за скорости по-високи от тези, къде ги вдигаш незнам
Айде да не се правим на 2 и половина.Я кажи трафикът по Симеоновско, Г.М. Димитров, Вапцаров и други големи булеварди с колко се движи и ще направя клип ако трябва ако има разминаване.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Еми по принцип всяка сутрин и вечер до преди 6 месеца скоростта ми беше 160-180 по северната дъга на околовръстното, това нещо го правя всеки ден на трите ленти. От 6 месеца насам не е 160+ ами е 130+ до към 160 и то защото макс. скорост на автомобила който карам е 180 и не обичам да го вкарвам в лютеницата. Но си имам принципи и когато е забранено да изпредварвам не го правя, дори и да няма абсолютно никой срещу мен, като цяло само нарушавам ограничението на скоростта и то на места където е право, имаш добра видимост и няма вероятност някой да ти излезе от някъде. Сега доволен ли сиНе, не, не с колко караш по принцип, а дали си вдигал па макар и за 5 секунди
П.С. наскоро отново на бул. Рожен имаше два индивида. Единя тръгва да прави обратен завой а другия през това време изпредварва в насрешното и това при двойна непрекъсната. Натам ти е ясно какво се получава.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар