Като абсолютен фаворит в състезанието идва италианецът Джандоменико Басо - миналогодишния победител в ралито и вицеевропейски шампион за 2005. Басо ще бъде с новия ФИАТ Гранде Пунто Супер 2000. Той направи две победи от четирите кръга до момента - ФИАТ Рали в Турция и Рали Ипър в Белгия преди седмица и пристига като водач във временното класиране. Фирмата фаворит е ясна, остава шоуто!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рали "България 2006" и ФИАТ
Collapse
X
-
По 2.95-километровата отсечка в Боровец пред около 2000 зрители Басо очаквано демонстрира отличните качества на своя автомобил. ФИАТ Абарт S2000 за пръв път участва на състезание в България, а с него италианецът е лидер във временното подреждане на Европейския рали шампионат.Май се очертава новия звяр на Европейския рали шампиона!?
Коментар
-
А ето и последна информация за деня за рали България, понеже нито едно средство за информация не се занимава с този европейски форум в автомобилизма:Изказвания на първите трима пилоти във временното класиране след първия ден на Рали България 206, седем скоростни отсечки от общо 13:Радослав Козлеков, България, Мицубиши Лансър Ево 9, трети в класирането:
Коментар
-
Нещо Пунтото се е изпунтило!
http://www.bgnrc.info/index.php?opti...=1705&Itemid=1
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Много остарял проблем и малко неточно описано, но ето истината за звяра:Басо защити титлата си на Рали България, Димитър Илиев и Крум Дончев зад него Италианецът Джандоменико Басо с ФИАТ Пунто Абарт S2000 защити титлата си на Рали България като остави зад себе си българските пилоти Димитър Илиев с Мицубиши Лансър Ево 9 и Крум Дончев със Субару Импреза. Басо, лидер в Европейския рали шампионат, напълно оправда очакванията, че благодарение на несравнимо по-добрия си автомобил е твърд фаворит за победата и финишира с неофициално време от 2:31:58.9 часа. Димитър Илиев е на 1:28.5 минути зад него, а Дончев изостава на 1:53.6 минути. Радослав Козлеков с Мицубиши Лансър Ево 9 отпадна нещастно в последните километри на състезанието. Той се движеше четвърти в генералното подреждане след предпоследната 12-та скоростна отсечка, но получи повреда в двигателя по време на прехода към 13-тия специален етап. Козлеков се движеше трети от българите, зад Димитър Илиев и Крум Дончев. При това положение четвърти преди старта на последната отсечка излезе Георги Танев със Субару Импреза WRX. Младият пилот обаче беше изпреварен от поляка Михал Соловов с Мицубиши Лансър Ево 9 с 3.3 секунди и това беше достатъчно да отстъпи позицията си и да остане пети в крайното подреждане на едва 2.9 секунди зад съперника си. Козлеков не стартира в специалния етап "Белмекен", но получава класиране с времево наказание по системата суперрали. На последната отсечка за 37-то рали България Белмекен отпаднаха още два екипжа. Българите Мартин Стойчев/Александър Димитров с Пежо 306 S 16 не успяха да завършат, тъй като техният автомобил не издържа и 10 метра след старта се наложи да спрат участието си. В същата отсечка отпаднаха и Роман Одложник/Мирослав Фанта с Рено Клио S1600. Екипажът от Чехия загуби контрол върху управлението и излетя от трасето, но за радост пилотът и навигаторът са невредими.След завършването на SS13Nino написа:Нещо Пунтото се е изпунтило!
http://www.bgnrc.info/index.php?opti...=1705&Itemid=1Прикачени файлове
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар