Видяло се, че темата се разводни ама да питам какво стана с онова Палио ли какво беше червеното много върви взе ги с обиколка и накрая изчезна?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Никой ли не се пуска в ралита?
Collapse
X
-
Ами, колега все пак съм израснал в тия среди това ми е живота: бензин, скорост, ръмжене на двигатели(но не форсиране а благият звук от една истинска спортна кола). Иначе прав си, че са 3 стиловете: писта, рали, планинско. И отскоро струва ми се вече в България и автокрос - рали крос, на което не съм бил участник или зрител и не мога да кажа дали е като на запад както съм гледал по тв-то. Но за мен истината е в ралитата. Вярно по-дълги отсечки по скъпо е по-дълго е като време, но няма нищо общо като умения и възможности спрямо писта или Формула 1. Иска ми се и аз да започна да навлизам лека полека в тънкостите на този вид спорт, но засега нямам възможност все още.А това относно БШТА нещо не ми става много ясно. Еквивалент на европеиския WTCC ли е или е българското наименование вече на дисциплина пистово каране? Ти колега състезаваш ли се някъде с нещо или си само луд фен като мен, но засега?Да качите някоя и друга снимка от писта Варна.ivanko_rs написа:Колега,май само ти ми разбра въпроса
Аз също съм голлям фен на дисциплините Рали,Планинско и Писта(или сега БШТА) ,но нямам възможност да ходя навсякъде.То тука от пишман рацери не може една сериозна тема да се пусне,докато не научат разликата между горните три наименования ще минат векове.С каква кола се сътстезавате,просто ми е любопитно :P Утре отивам във Варна да гледам кръга от БШТА ,понеже ще има много да гледат така
това съкращение значи - Български Шампионат за Туристически Автомобили 
Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
Настояща: VW Polo 1.1i '92
Коментар
-
Колега "Alex_kk" ,за съжаление за сега съм само луд фен
Като човек от средите знаеш колко много се иска като финансова мощ за да бъде всичко както трябва.Мисля че с този отговор отговорих и на колегата "KrAs" ,все пак колата ми е ежедневка и въобще не подготвяна за състезания,само ще подхвърля че за да се докара до такова състояние сумата ще надхвърли 10000лв,а аз искам ако правя нещо да е като хората,а не да се чупи или да съм турист.По въпроса с Палиото,пак е счупило скоростна кутия,а за Пунтото на Пейчев просто нямам думи
Не мога да си представя как една кола в същия клас като Клиото на Дунев е затворена с обиколка и половина ,това само показва колко този пилот НЕ Е за тази кола.Бяхме под моста и разликата в минаванията беше огромна.Пейчев все едно се разхождаше пред Дунев.Иначе в този клас A и Н до 1600 кубика,най-якото каране направи малкия Божилов с Яриса като отупа няколко от по-големите.
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Аааааааа......... Как ми се иска и на мене писта, ама няма кола да му се не види.ivanko_rs написа:Колега "Alex_kk" ,за съжаление за сега съм само луд фен
Като човек от средите знаеш колко много се иска като финансова мощ за да бъде всичко както трябва.Мисля че с този отговор отговорих и на колегата "KrAs" ,все пак колата ми е ежедневка и въобще не подготвяна за състезания,само ще подхвърля че за да се докара до такова състояние сумата ще надхвърли 10000лв,а аз искам ако правя нещо да е като хората,а не да се чупи или да съм турист.По въпроса с Палиото,пак е счупило скоростна кутия,а за Пунтото на Пейчев просто нямам думи
Не мога да си представя как една кола в същия клас като Клиото на Дунев е затворена с обиколка и половина ,това само показва колко този пилот НЕ Е за тази кола.Бяхме под моста и разликата в минаванията беше огромна.Пейчев все едно се разхождаше пред Дунев.Иначе в този клас A и Н до 1600 кубика,най-якото каране направи малкия Божилов с Яриса като отупа няколко от по-големите.
Пежото няма да му издържат скоростите. Но иначе забелязвам, че повечето пробиващи в тоя спорт карат планинско и писта. Щом и Танев остана само на писта значи ралито наистина е едно от най-лудите неща и разбира се най-адреналинно. Иначе си прав. Колите са адски скъпи и дори да си купиш само кита ти трябват едно 50-60 000 Е за клас Н4. Не говорим за отделните компоненти, без които няма как да вървиш напред - скорости, окачване, главни предавания и т.н. Дори и да не пипаш мотора цената отива към 80к Е, което без стабилни спонсори зад гърба не става. Иначе за Н2 наприемр цените са малко по-поносими от рода на 15-20к Е готова разработена кола. Само консумативи ще трябва да си сменяш, които пак са бая пара и ще ти трябва спонсор.Пежо 106 клас А6 оранжев на цвят. Навсякъде по него има черни надписи Frizomat.ivanko_rs написа:С каква кола се сътстезавате,просто ми е любопитно
Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
Настояща: VW Polo 1.1i '92
Коментар
-
Ганьо няма необходимата култура да помогне на организаторите, некви пиендета се помъкнали с бира в ръка, пияни от обяд да минават през пистата, щеше ми се да им теглят един бой, за да разберат че за да си на такова събитие трябва да отговаряш на нивото му, поне малко. Иначе откъм реклама , никакво инфо за това събитие! Ама никъде. Така не виждам как ще се популяризира тоя спорт, е, освен гаменски изрязвания по светофарите.The_OutloW написа:много слаба организация на цялото мероприятие некви стиуарди от кол и въже ми пазят хората некви измислени кумисали бавят стартовете с по 20-30 минути щото не се е наспал снощи иначе имаше борба и интересни моменти в варна
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Малко информация за едно традиционно рали край нашия град:http://lovechpress.info/index.php?op...7219&Itemid=48Проведе се в неделя и между другото победителят Ивелин Йончев е най-отявленият фен на FIAT в града ни. Нищо, че в момента бяга с FORD, до скоро беше с LANCIA
FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
Рали крос. А иначе някакви снимки някой от вас да е правил на самото трасе и състезателите? Или ако има някъде повече снимки качени в някой сайт и ако някой от вас случайно знае нека да казва.stivst написа:Малко информация за едно традиционно рали край нашия град:http://lovechpress.info/index.php?op...7219&Itemid=48Проведе се в неделя и между другото победителят Ивелин Йончев е най-отявленият фен на FIAT в града ни. Нищо, че в момента бяга с FORD, до скоро беше с LANCIA
Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
Настояща: VW Polo 1.1i '92
Коментар
-
Имаш ли някакви впечатления от нея? До колко познаваш самата работа и доколко самият курс е на ниво? Това което съм чувал за тази школа е, че не е много надеждна. Лиценза не важи никъде и пред никого. Не съм се интересувал сериозно и не знам дали са само приказки или има и истина в това. Ако имаш наблюдения, моля сподели.Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
Настояща: VW Polo 1.1i '92
Коментар
-
за снимки незнам но имам записи на 50% от рали кроса тази година.Като стана дума за това искам да напомня на всички фенове че на 18-19.10 ( тоест другата събота и неделя) ще се проведе пред последния кръг от пистовия шампионат за тази година а именно " Писта Бургас" очертава се много интересно състезание
ще се радвам ако се видим с някой от вас там
FIAT uno 1.0Fire 45hp
Аск "Vromos"- Бургас
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар