Споко, бе! Самия патрон като е превъртян (на положение контакт или стартиране) и тогава блокира езичето, да не заключи волана, а не ключа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
да ти падне ключа от ключалката? Смях!
Collapse
X
-
Браво, тъкмо това щях да пиша///// написа:Споко, бе! Самия патрон като е превъртян (на положение контакт или стартиране) и тогава блокира езичето, да не заключи волана, а не ключа.

А това да се вади ключа се прави от сиромашия-когато започне да заяжда и да се върти трудно патронника се махат зъбчетата и пружинките и ключа се вади от всяко положение. Правил съм го два пъти на лада, но ако подбереш една пластина и я сложиш на подходящо място, например по-дълга но износена пластина на място за къса, се получава много добре, не пада ключа, върти се много леко и издържа с години..... Но в интерес на истината развален патронник на контактния ключ не съм виждал на друга кола, освен Москвич и Лада.
Коментар
-
На мой приятел на колата му (Мерцедес) така бяха направили - развалил се патрона, та не може да отключва дори и с оригиналния ключ. В сервиза му предложили да не го сменят, защото бил скъп, а да го направят "универсален", нашия се съгласил. Сега пича пали с ключа от апартамента си, а до ключа за колата не прибягва защото е с централно.По въпроса какво да сложиш на патрона - друг приятел беше поставил пет-степенен ключ от бойлер, защото му се беше прецакал контактния. Изглеждаше "перфектно" с тоя голям копчелък на кормилната колона. Та пробвай нещо такова - врътка от готварска печка например или подобен уред ... Ако я подбереш стилно, даже ще изглежда красиво ...
По темата за ваденето на ключовете от положение "контакт" - забелязал съм, че някои коли имат едно бутонче до патрона. Отначало се чудех за какво е, сега почвам да подозирам - на моето Уно има също такова копче. Ще пробвам да видя...
Digitally yours: Optron
Коментар
-
Пробвах на типото и става! По принцип ключа е доста стегнат, но като се натисне бутончето и си излиза във всяква позиция! :D||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Моето и на татко типотата са еднакви (дори по цветове). Разликата е само, че моето има люк на тавана, а неговото няма. Аз като запаля и мога да си изкарам ключа от контакта, а на неговото - не може. Не съм компетентен да кажа, но моя ключ не се вади в положение на габарити, а неговия се вади.
Коментар
-
Много ми липсва това! На старото ми Пунто 96 му се вадеше ключа съвсем лесно и си я оставях зимата да грее докато аз си купувам баничка. Всички много се смееха като запаля и извадя ключа но това беше една от най-обичаните от мен "екстри". При мен ключа се вадеше защото самият той беше износен т.е. зъбите му се бяха позаоблили. Другите два ключа не се вадеха защото не бяха ползвани.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар