Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Счупена полуоска

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Счупена полуоска

    Ето какво ми се случи днес: пътувах от Железница за Симеоново през Бистрица и на един завой реших да спра да се разходя по поляната.По едно време се чу зверско стържене, изчезна за малко и после пак се чу, след което видях една Шкода 120l да спира от другата страна на пътя.Докато пристигна, човекът вече си беше прибрал гумата, която беше отишла чак при колата ми от другата страна на пътя Оказа се, разбира се, счупена полуоска, заради която гумата продължи по собствен път, поизкривен калник и леко прецакан спирачен механизъм на задната гума, която идва задвижваща при тези машини.И така, човекът се оказа монтьор, оказа се, че си е приготвил у тях полуоска и беше решил на другия ден да си я смени и да продължи.Възможно ли е това??Аз исках да помогна с транспорта, но се намери още една шкода, с която да го закарат в неговата посока, и така ги оставих.Та, чудя се, възможно ли е да се смени полуоска насред пътя??

    #2
    Правил съм го на УАЗ - счупи се при карето.
    Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
    ----------------------------
    Ignorance is a bliss

    Коментар


      #3
      Няма причина да не може,стига да имаш инструмент.

      Коментар


        #4
        Както казва Пъгси - ако имаш иструменти и полуоска - никакви проблеми - сменя се и на пътя.

        Коментар


          #5
          кола

          да става да си ремонтираш колата особенно като няма пари или пък не мусе дават на човек иначе модерните шофьори се обаждат на пътна помощ и готово
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Ха вие сте царе по механиката значи.Аз не мисля, че съм много модерен, но бих викнал пътна помощ, абсурд да сменям полуоска на пътя без инструменти/знания Дано човекът да се е оправил.

            Коментар


              #7
              хехе като чета за човека със шкодата 120л (мн.страхотна кола за онова време) ,спомените ми се върнаха....защото имах такава шкода в продължение на 6-7 години и за това време ми се е случвало 2 пъти да ми хвръква гумата заради счупена полуоска обаче и двата пъти се движех много бавно и нямаше сериозни последици.....и двете полуоски си ги смених сам (задължително е да има още някой да помага) пред блока - не се изискват никакви специални инструменти - цялата процедура отнема около 3 часа.

              Коментар


                #8
                И аз имах такава шкода. В багажника (зад задните седалки) си носех едно сандъче с инструменти, сфещи, лампа и какво ли още не! Най-хубавото на тези машинки е, са просто направени + има много място за бърникане. Най-лошото е ръждата, която прави проблеми при смяна на чарколи Последното което си спомням, е че сменях жилото на газта в полеви условия на един язовир защото се скъса пущинката :DМного си я обичах, ама ПТП-то не прощава
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Не полуоска ами двигател съм сменял на паркинга пред нас.Не е проблем да се смени полуоската на Шкодичката на пътя,стига да имаш необходимите маншони и самата полуоска.Манипулацията е за около 2 часа,ако не се закучи нещо.
                  FIAT BRAVO 1.6
                  FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                  LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                  Коментар

                  Working...
                  X