Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стрийт рейсинг по американски...... и по нашенски

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стрийт рейсинг по американски...... и по нашенски

    Колеги, намерих 2 историйки по форумите които са писани от един човек , който ... оставям сами да си правите изводи какъв е... 1.Значи петък вечер е. Имам избора да седя пред телевизора, да ходя по клубовете или да ходя да проверя докъде е стигнала младежта със тунингованите си чудеса и на кви пари играят. Решавам последното. Отварям гаражите и гледам замислено- кво да взема? Решавам като ще е гарга да е рошава, мятам се във вайпъра, завъртам ключа на "включено", чакам маслената помпа да качи малко масло, бензиновата да напомпа гориво и решително давам контакт. Нищо. Има ток за аксесоарите, но няма за стартера. Така е. Търся кабели и подавам ток от една от другите коли. Мм даа. Трябва по-често да го разхождам. Поглеждам мотек-а - всичко е в час и нищо не е забравил- добре че си има собствено захранване. Да не говориме, че последния ми бек ъп е по-стар и от мене и ако трябва наново... лошо. Ма.. късмет. Излизам лекичко и се обаждам на един приятел, който ми свежда че тази вечер "нелегалните" ще са на една отдавна опустяла военна база със 1 миля писта във добро състояние. Знам я къде е, но имам други неща преди това да проверя. На един от светофарите надувам буста на 12 паунда (0.8 бара) и тръгвам на 1ва без газ, слагам лежерно на 2ра и настъпвам лееееекичко, като гледам зорко мотек-а - няма детонации. Добре. Спирам на следващия и надувам до 16 паунда (1 бар или нещо такова). Пак тръгвам бабешката (щото иначе става рачешката) и настъпвам плахо 2ра. Двете турбини въздъхват леко... пак няма детонации. явно бензина ми поне не е изветрял. Пък и е студено. Все ще се оправя. Решавам че вече мога сега да отида да се изложа.След 1 час съм на базата, а там лудница. Точно ,като в "бързи и яростни". Че повечето са бавни- знам. Остава въпроса колко са яростни. Има поне 50-60 коли.... неони, крилца, телевизори... пилят се гуми наляво и надясно. Занимава се младежта. оставям си колата по-встрани и отивам на пистата да видя ко стаа и как върви залагането. повечето са със разни турбинирани и азотирани хондички, има няколко американски чудовища, 2-3 ауди с4, 1 рс6, няколко амг-та и едно порше. Дърпат се на по $25, $50, мисля че видях и 2-3 $100 да разменят притежатели. Времена- всякакви- повечето са около 12те. Имаше няколко старта във 11те и една супра и един скайлайн, които са се карали и преди и тоя път пак си мериха инструментите- скайлайна даде 10.8 (и дръпна супрата на старта), но тя после го догони за 10.6 (преносимите хронометри са станали доста точни явно)... изобщо- интересно. А да, забравих- мадамите. Не знам що, но ми се струва че със всяко мероприятие стават все по-малки и по-малки.. така във тъмното не се вижда добре, ма давам им средна възраст 15... ма кво- част от пейзажа са...... по едно време гледам (по-скоро чувам) как иде нещо дето понятия като изходяща генерация са му много чужди. Звучи ми познато. Отивам и аз (как- нали е сеир) разбутвам тълпата и гледам любопитно. А то не е кат’ да няма ко да се гледа. Додж чарджър, ма не къв да е, а много много правен. Виждам суперчарджър (как няя го видя- стърчи 2 педи над предния капак), пълно тубирано купе, една седалка и нищо друго вътре, 4 ръчни скорости, 17 инчови сликове отзад (2 педя има между задните гуми- точно колкото за "дана" прасето), опашка на колелца да се подпира да не се обърне при старта... във багажника 2 бутилки... на блока отстрани пише 442, само дето не на мене тия щото това е донован блок а те са от 500 кубика нагоре общо взето... меря го така наиузст и решавам че е около 1500-1600 коня, тежи към 1500 кила и със тия сликове сигурно и ги слага на асфалта. Ниски 9. може високи 8. И гледа нагло. Ша гледа я. Тука няма кои да му се опъне. Ма кво- не съм комплексиран- шоу да има. Отивам и му припомням- "аз съм един от онези... дето преди време.. това онова".. (знаеме се от преди)... той вика- Ах. Да. Време беше. На колко искаш да се пуснеме? (лесно му е на него- аз да му мисля как ша го гоня на 400те метра)... после ми хрумва- "не ми харесват тука 400те метра.. неравно е" (глупости- мноо си хубаво ма аз може да съм по-бавен ма не съм по-глупав). Той вика- "Добре де, тогава кво?", викам му - "Хайде да ходиме тука една магистрала... и до 320"... поглеждам го изпитателно- "Ти нали може да вдигнеш 300"? Ония се ухилва- "Нямаш проблеми"... (бе имам, ма той не знае).Палиме и тръгваме. До там са 10 минути.. пускаме съгледвач напред- вика няма полиция- идвайте. По пътя натам той няколко пъти ми показва как се набира - страшно е... от 120 пали гуми и върви 200 метра настрани докато зацепи.. аз карам тихо и се чудя ко да му предложа за пари. Накрая решавам че $500 е добре и звъня по гсм-а да му кажа. Той не вдига. Как ша вдигне като не го чува сигурно. То аз не си чувам мисълта а съм на 100 метра след него... убау де...Отбиваме край пътя и се разбираме. Гледам назад- повлекли сме детската градина- поне 15тина автомобила. Трябва бързо да действаме преди някои сърцат гражданин да ни е обадил... решаваме да се дръпнеме 3 пъти - от 60 (края на първа и за двама ни), до 300 или докато има смисъл. Проверявам си налягането на азота- имам за 3 старта достатъчно.Излизаме на магистралата пак- няма никои.. строяваме се един до друг през една лента, слагаме първа... стартера излиза пред нас 15-20 метра във средната и почва да мига със аварийките- 1,2,3,4.... преди да светне 5тя път аз вече съм натиснал и тряснал 2ра а бууста сочи 1 бар, разбира се веднага почвам да се пързалям, но гледам че и онзи си има подобни проблеми и се мята наляво надясно и за момент влиза във банкета и едвам спасява кожата... аз междувременно си имам свой проблеми а имено средната мантинела, която ме зове... Избягвам я някак си и едвам овладявам колата. Отказваме се и решаваме да опитаме пак. Спираме, въртиме малко гуми на място да затоплиме и пак се строяваме. 1,2,3,4, тоз път съм на 2ра и леко тръгвам... онзи също е по-внимателен и го виждам как нахранва педала на газта... слагам 3та на около 150 и настъпвам докрай. Доджа до мене го гледам как настъпва и той до край- ако не друго се чува тътена примесен със воя на суперчаджъра. От друга страна мойте т88h турбини са направо безшумни на този фон, което не значи че не духат здраво, но проблема е че чарджъра започва леко да ми показва стоповете си... пръсвам леко азота на края на 3та, но не го усещам - явно още се пързалям- поне се пързалям направо. Слагам 4та и натискам докрай газта като едновремено пръскам 200 коня азот. около 240 колата накрая се залепва за асфалта и пускам прогресията на азота, която плавно вдига от 200 до 400 коня. Минава ми през акъла ,че сега съм около 1400 коня на задните гуми и понеже имам по-добра аеродинамика е редно да почна да го настигам (онзи е един градски транспорт пред мене)... бавно скъсявам дистанцията, бавно и мъчително.. и по едно време му виждам аварийките - вече? Поглеждам километража - 320. Ясно. Загубих. Намаляваме, намираме първия надлез и обръщаме посоката... съгледвача докладва че напред е чисто.. изчакваме стартера със един корвет, който по телефона пелтечи от възбуда- "Ма аз, като дадох старта, натиснах докрай а вие ме подминахте, като че съм спрял". Ммдааа.Спирам за момент, закачам лаптопа и казвам на мотек-а на 2 да държи 0.8 бара, на 3 да качи 1 бар, на 4 и 5 да е 1.3, на 3 да пръска 100 коня, на 4 и 5та да пръска 400 директно. Той също гледам рови нещо под капака (при него няма мотек, мисля че дори няма нищо щото е карбураторен, но не питам- не ме интересува всъщност).Нареждаме се пак на магистралата и тръгваме. Тоз път 2ра ми е малко по-бавна, той дръпва 2 коли напред, но слагам на 3та и от там нататъка се развива както очаквах- до края на 4та го изравнявам и на 5та на около 320 му взимам един капак. 1:1Третия път спираме и двамата и той така рови под капака че само маратонките му се виждат- чак жал ми стана. Гледам го, че и е леко уплашен. От скороста или от внезапната съпротива- не знам. Аз за всеки случай задавам на мотека 500 коня на 5та... прехвърлям параметрите във главата си- сигурно съм към 1500 коня. Поглеждам брояча за детонации и виждам, че има, но са малко. Трябва да внимавам обаче ,защото виждам също че входящата температура на въдуха също се е качила...Пускаме се 3тия път- аз пак почвам от 2ра, но той ми взима един автобус (икарус) и го усещам ,че е чувствително по-бърз. Явно е разбрал че след 240 няма шанс и затова каквото е пипал е било да вземе максимално аванс и да не мога да го догоня.. лошо... слагам 3та и там .. продължава да дърпа.. но усещам как започвам да го спирам и като слагам на 4та престава да пълзи напред. Проблема е ,че 20тина метра напред. Обхващта ме моментна паника и след това си дадох сметка ,че съм надул ръчно буста до 1.2 бара и съм ритнал мотека през терминала във режим "пълен цикъл на азота" - демек около 600 коня. Догоних го на около 340 където на практика около 300 той се беше ударил във стената наречена "american muscle car". Когато го настигах си помислих, че пак ще запали аварийките и пак ще загубя, но не ги запали и го подминах съвсем убедително.Спираме след това. излизаме.. той излиза де.. аз не мога щото колената ми са, като гумени и целия треперя. Не ми е за $500- губил съм и печелил по доста повече, но тръпката... неописуемо. Той се хили, като тиква, аз подскачам наоколо и гледам да не падна някъде. Викам му- ,,Беше 20 метра напред- що не прключи
    Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

    Къде отиваш ти, може би?

    #2
    Ето още една побългарена или е изцяло булгаришен, незнам Петък вечер е-вънка мор, жега, пътната маркировка се изпарява от асфалта.Имам избор-да седим пред телевизора, докато некой политик бръмчи на микрофона и фърля слюнки по водещия, да се забия в рейсинк.бг/форум и да се заяждам с лапетата, или да запазя бегачката и да отида на пистата в Мочурище да видя докъде са стигнали бат Гугу и Ръчкатора с таблата.Реших да се поразоода малко, белким ми се развидели мъглата от сношното мошното...Влезох в гаража, па се зачудих...Коя ръчкавица да взема-ладата ли, ма тя па и изтекъл антифризо нощеска, че кучето огладняло и прегризало водните съединения.Викам-мохера, ма той пък му паднало гърнето че телта се олабила от многото коне.Метнах се на Запорожеца и отпраших.На първия светофар отворих жабката и почнах да бъзикам кранчетата за горивната смес, турих 50% газ, 50% бензин и 50% водка за да ми мерише на убаво, па и за да се отпотят уредите...Светна зеленото и настъпих педала-тамън да спре да върти гуми и да почне да потегля се сетих че трябваше на втора да тръгна, щото гумите са се поразплеле и ще изкифат всеки момент.Де толко акъл, кантрирах опитите да занася наляво надясно, не защото не ми е кеф да го прави, ми щото немам дръжки и вратите се отварят...Вече към 150 на трета вдигнах гюрука че почна да ми се откъртва облегалката за главата, пууу дееба как не я заварих бе.Пристигам аз на пистата, имаше некви косуърти, некви фиати се мотаха, само хабяха настилката с 10 секундните си времена.Оставих колата на паркинга, щото не ме пуснаха на пистата с нея и взех да зяпам.По едно време се ослушвам така към входа с едното око, чувам нещо бучи, трещи, мамата си бало...Тоя знае май какво е ауспуф от пожарогасител...Аз моя от коф помпа съм го правил и пак не вади такъв звук дееа.Насъбраа се народа, чаветата, циганки и парашутисти и взеха да зяпат, надзърнах и аз-ивъй.Един джуган осмак, от капака му стърчат директно колекторите, няма карбуратори, а бензина е заврян през един маркуч на щуцера за сервото.Баах, а изходящите направо през таблото, предната и задната седалка, през багажника отзаде на четири фунии и огин фърчи от тях.Викам си на акъла-тоя е от онея...Отивам на джама, тропам оня сваля-викам тии, от онея ли си?Той вика да бе, аз викам ааа, а пък аз съм от тея...Еййй вика, що не каза бе пич, аз мислех че не сме останале...А убава работа викам, айде един ластик да направим.Пича отзивчив, готово вика, извади си ластика от гащите и ми го подава.-Не бе бате, дай да разкършим гумите малко, да поначешем зверовете...-Ааа, ма тука мноо тесно бе, пък и хората пижамите са си облекли, ще заспиват вече, дай да не ги будиме.Пратихме некъв Ламбургин да съгледва пътя-връща се, чисто било.Като отидохме щех да го бия, кво чисто, едни ми ти кофички от кисело млеко се валят, празни бирени бутилки "Славена"...Пътя беше 8 километра права отсечка, само с два три обратни завоя и един участък в ремонт.Екстра.Наредихме се на старта, и гледам в огледалото за задно виждане-едни ми се облакътили на задния капак и плякат карти, люпат семки...Натиснах копчето за отваряне на капака, а те не знаят че отвътре съм подпъхнал две-три задни пружини от волга и една задна от трабант...За свежест...Застана един с едно яка да вее отпреде, ем старта да ни отброява, ем да вее да не прегреят колите.Махна два три пъти и тръгнахме...Аз съм ръгнал на пръва, гумите въртат, колата се носи а налево, а надясно, еми някой е подложил тухли под предните гуми...Он и той така, само дето не тухли са му подложили, ми една тревичка е защипал с вратата и пили гуми, пушеци се вдигат, ей-1500 коня е тва, не е шега работа.Заставаме пак, пак на чисто, турихме и един бас-който пръв мине звуковата бариера, ще оближе масления филтър на другия...Дадоха старт и тръгваме, тоя път и двамата на втора-моторите ръмжат, на него отзаде фъргат пламъци три метра, можеш кърначета да си опечеш, аз нямах, но една цигара си запалих, докато настъпвах педала с двата крака, по едно време включихме на трета, аз нерво ритнах бууст бутона за нитрото, колата се изстреля напреде, клапаните назаде през ауспуха, ма нема да спирам да ги събирам, гааааз, гааааааааз, настигам го, ибъй, кви са па тея зелени човечета на пистата...На него му написаха само фиш, на мене акт, не е честно.Фърлихме талоните и се върнахме обратно на старта, там народа пуснал Дискотека БООМ, и си денси...Той вдигна капака и скочи вътре да си настройва колата, аз отворих отзаде и налях още малко водка, белким проходи коня му с кон.Застнахме пак на старта, гаааз, втора трета, по едно време гледам със педала съм дръпнал и жицата на кампютера, откачила се е буксата за ограничителя на скорост и колата вияяяуууу... спирах, спирах, па спрях...Изпуших една цигара, оня идва отзаде-кво стана бе, помислих че си излетял за берлин...Викам не бе, ритнах смукача без да искам....1:1 (предния път го броиме за негова победа, щото се оттърва само с фиш)Заставаме трети път, набичил съм всичко на макс, екуто му трака аванса, уредите подскачат от силната радиация, печката е пусната, джамците са тръзнати доле за да ме виждат всички...Осмака форсира, хвърчат огньове и осемамперови бушончета, пауър братяя, блескат светкавиците на фотоапаратите, аз си изчоплих остатъците от таратора от зъбите и се нахилих...Гаааз, втора, трета, пета, няма време за четвърта, задния джам се откъртва и пада, фаровете от силната струя се извъртат и почват да светят настрани, некъв овчар сере край пътя...Абе обстановката си е мамата бало, напекъл съм се на газта, пот се лее, пускам волана да си запаля цигара....Бавно задминавам мускала, на него въздуха му се процежда през решетката и пада нарязан на кубчета и зашеметен зад колата, той от зор завалията си отваря кенче загорка и отпива, открехва люка да влезе свеж въздух в купето.... и това му беше грешката.Внезапното отваряне на капачето за въздух нарушава груба аеродинамиката му, от треста и петдесет километра в час, скороста му рязко започва да пада, бордовия му компютър блокира и се налага да започне да спира, аз победоносно отхвърчавам с триисе метра преднина, и спираме край пътя-хвърлям един поглед към монитора на бордовия компютър,кво да видя-уиндоуса забил, за една броика да си разруша двигателя, а що водка съм му налял...Викам му-евалата братчето ми, са поне съм пич, нема да ми лижеш филтъра, ми дай да си сръбна от бирата, да полюпим малко семки, и да ставаме да се прибираме вкъщи, че ми се схвана задника от толкова зор.А той се хили-е мое ли да ми го сравниш с нещо тва бе...И карането по парапета на цариградско с мотопед с кош не е толкова забавно.
    Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

    Къде отиваш ти, може би?

    Коментар


      #3
      Яко...особенно BG варианта
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #4
        Е за това си го има израза БЪЛГАРСКА РАБОТА!!!

        Коментар


          #5
          Хахаха, трябва да напишеш книга бе човек, максимално ме изкефиха историите ти. :D

          Коментар


            #6
            ReLeFNIQ написа:
            Хахаха, трябва да напишеш книга бе човек, максимално ме изкефиха историите ти. :D
            Мерси бро, ама за жалост нямам този талант (или поне не съм го открил в себе си :P ) да напиша тези истории, просто ги събрах от други форуми :D Ако някой види някаде подобни, веднага да ги поства тук!
            Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

            Къде отиваш ти, може би?

            Коментар


              #7
              Много яка история,само че изпих две бири докато ги прочета,не че чета бавно просто пия бързо бира.Стават за книжка с историите на стриит рацера.
              FIAT BRAVO 1.6
              FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
              LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

              Коментар


                #8
                хахахах трябваше да има Гоулф в гонката
                ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
                Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
                Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!

                Коментар


                  #9
                  Бг историята яко радва - много е забавна
                  Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
                  Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
                  Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!

                  Коментар

                  Working...
                  X