Ето малко снимчици на типото след пипване на още някои неща:решетка от Sedici,спортни пружини от Alfa 145QV,емблеми Abarth на калниците и някво спортно гърненце Ето и снимките:
Не са от най-ниските,но са доста твърди и стабилни
ахмкъв цвят са
Жълто-червено-сини(или зелени) не помня,предпоследните по твърдост (сериини),имах и от седичи(бяло и червено мисля,че бяха),но немогат да се сравняват по нищо с тия от QV-то
За пружините ли става въпрос да се режат. Незнам но какъв е ефекта от рязането им.Не трябва ли като се сменят пружини и амортесьори. Като са спортни всичко да е еднакво. Има разлика.Аз също се чудя дали да не си сменя пружините но обратно от спортни на обикновенни.Не може да се кара по тези лоши пътища с такива пружини .Иначе са идеални за завой ,не носи колата и се държи много стабилно .
Много е добра ... Браво ! А между другото cinqecento-то също май е със спортни пружини ... доста е твърдо предното окачване, а пружините са червени... +това предницата е малко нисичка ... Сега е с нови амортисьори и чакаме нормални пружини (не-спортни), които скоро пристигат от италия + Fiat Coupe + Alfa Romeo 145 ...Когато ги докарат ще пусна теми и за колите ...мисля, че като не е със спортни пружини ще е много добре за нашите пътища, понеже сега много друса и на някои места е опирало вече ... добре че отдолу е ~~~ и няма как да опре нещо важно ...
Чинкуечентото е много леко и за това ти се струва че е твърдо.Няма как на лек автомобил да сложиш меко окачване... на първия завой ще избяга в банкета.Мекото окачване е екстра, която е възможна само при тежките автомобили.Наистина мекото окачване е страшно приятно и возенето не се усеща, обаче такова наистина меко окачване може да се изпълни на автомобил с маса над 1500 кг.Моята Брава а и други, в които съм се возил са с твърдичко окачване по същата причина - леки автомобили са.Виж това че е ниско в предницата - това може да е проблем по нашите пътища.
Чинкуечентото е много леко и за това ти се струва че е твърдо.Няма как на лек автомобил да сложиш меко окачване... на първия завой ще избяга в банкета.Мекото окачване е екстра, която е възможна само при тежките автомобили.Наистина мекото окачване е страшно приятно и возенето не се усеща, обаче такова наистина меко окачване може да се изпълни на автомобил с маса над 1500 кг.Моята Брава а и други, в които съм се возил са с твърдичко окачване по същата причина - леки автомобили са.Виж това че е ниско в предницата - това може да е проблем по нашите пътища.
Имах предвид, че окачването е ПРЕКАЛЕНО твърдо... а не само твърдо ... като сменихме амортисьорите (едната пружина се счупи при завой и амортисьора изтърва) заварихме пружината докато докарат от италия но сега се усеща огромна разлика ... пък и нали ти казвам ... предницата е по-ниска от задницата ... вярно, че изглежда по-готино от всички други чинкуечентота, които съм виждал на живо, но пък не става за тук ...П.С. Наистина съм забелязал, че нашето чч изглежда много по-готино от другите и се чудя защо ... може би заради ниската предница и летите джанти ?
Чинкуечентото е много леко и за това ти се струва че е твърдо.Няма как на лек автомобил да сложиш меко окачване... на първия завой ще избяга в банкета.Мекото окачване е екстра, която е възможна само при тежките автомобили.Наистина мекото окачване е страшно приятно и возенето не се усеща, обаче такова наистина меко окачване може да се изпълни на автомобил с маса над 1500 кг.Моята Брава а и други, в които съм се возил са с твърдичко окачване по същата причина - леки автомобили са.Виж това че е ниско в предницата - това може да е проблем по нашите пътища.
Имах предвид, че окачването е ПРЕКАЛЕНО твърдо... а не само твърдо ... като сменихме амортисьорите (едната пружина се счупи при завой и амортисьора изтърва) заварихме пружината докато докарат от италия но сега се усеща огромна разлика ... пък и нали ти казвам ... предницата е по-ниска от задницата ... вярно, че изглежда по-готино от всички други чинкуечентота, които съм виждал на живо, но пък не става за тук ...П.С. Наистина съм забелязал, че нашето чч изглежда много по-готино от другите и се чудя защо ... може би заради ниската предница и летите джанти ?
Коментар