Най накрая намерих време да драсна няколко реда за екскурзията която си направихме с injekciona по случай рождения ден на любимите ни и (буквално) скъпи коли - Фиат Купе.Идеята за пътуването се роди в началото на тази година и в последният момент капарирахме престоя си макар колите изобщо да не бяха готови за дълъг път.Типично по български всичко ставаше в последния момент и поне по моята кола се работеше до последната вечер.И така на 28.05. към 05:30ч. потеглихме за Венеция:
с доста чести спирания:
и последно спиране в Сърбия:
След това започна отегчителното пътуване през Хърватия.Никакво движение и почти никакви завои..........По някое време се появява странното желание да си прережеш вените от скука
Тук някъде се сетих, че имам и 6та скорост
Някъде около 17:00 вече бяхме пред хотела в Quarto D’Altino (малко преди Венеция):
Венеция я ненавиждам и няма да слагам снимки (т.е. има снимки в общия линк който ще сложа най долу в темата).Тук е редно да уточня, че се оказахме и "големи късметлии"За да не ходим с колите до самата Венеция решихме да ползваме ж.п. транспорта.Купихме си билети от автомат и зачакахме влак който нямаше да дойде
Оказа се, че точно в този ден има стачка и влакове до Венеция няма да има........"Децата" настояха все пак да видим "клоаката" и решихме да е с колите.Който е ходил в самата Венеция предполагам знае как се спира там - никак.Платихме си за паркинг(около 30Евро на кола май беше) на който седиш и чакаш(незнайно колко време) да се освободи място:
На 30.05. рано сутринта тръгнахме и за самото събитие:
Докато седяхме на бензиностанцията видяхме за първи път и Купе което се оказа, че отива на срещата.Около 11:00 вече бяхме пред фабриката на Пининфарина:
И като започнаха да прииждат Купета.......
Последва раздаване на номера, баджове, благинки.........
Напълнихме алеите към музея само с Купета.....
На снимката по долу е човека виновен за вътрешният дизайн на Купе(някои хора ще имат и конкретно лице което да псуват докато ремонтират нещо по салона на Купетата):
Това обаче е един изключителен човек (и като излъчване и като отношение и като професионализъм).Същото в пълна степен може да се каже и за момчето на долната снимка:
Той е дизайнера на това изключително нещо:
За тези които се интересуват повече от SERGIO слагам и линк - http://www.pininfarina.com/en/sergio .След края на обиколката в Пининфарина бяхме съпроводени (доста атрактивно за случайните минувачи) до хотела с полицейски ескорт, нахраниха ни и по леглата, защото........на 31.05 ни очакваше поредното незабравимо място - старата фабрика на Фиат. Това е едно място за което илитерат като мен трудно би намерил думи да опише :D https://www.youtube.com/watch?v=adscUe0wK6U#t=55 http://www.bgautoblog.com/2011/02/27...овечето мои снимки още не са готови и затова ще сложа само наличното:
А за това
и за личната снимка с дизайнера(която няма да сложа) съвсем нямам думи.....Скоро ще се постарая да допълня темата с програмата за останалите няколко дни. Мисля, че за хората стигнали чак до това изречение ще е интересно да изгледат и този клип - https://www.youtube.com/watch?v=KL-f...ature=youtu.be На този линк http://s929.photobucket.com/user/kac...w/Italy%202014 пък има слайдшоу на целия албум.Както се казва - приятно гледане
с доста чести спирания:
и последно спиране в Сърбия:
След това започна отегчителното пътуване през Хърватия.Никакво движение и почти никакви завои..........По някое време се появява странното желание да си прережеш вените от скука
Някъде около 17:00 вече бяхме пред хотела в Quarto D’Altino (малко преди Венеция):
Венеция я ненавиждам и няма да слагам снимки (т.е. има снимки в общия линк който ще сложа най долу в темата).Тук е редно да уточня, че се оказахме и "големи късметлии"За да не ходим с колите до самата Венеция решихме да ползваме ж.п. транспорта.Купихме си билети от автомат и зачакахме влак който нямаше да дойде
На 30.05. рано сутринта тръгнахме и за самото събитие:
Докато седяхме на бензиностанцията видяхме за първи път и Купе което се оказа, че отива на срещата.Около 11:00 вече бяхме пред фабриката на Пининфарина:
И като започнаха да прииждат Купета.......
Последва раздаване на номера, баджове, благинки.........
На снимката по долу е човека виновен за вътрешният дизайн на Купе(някои хора ще имат и конкретно лице което да псуват докато ремонтират нещо по салона на Купетата):
Това обаче е един изключителен човек (и като излъчване и като отношение и като професионализъм).Същото в пълна степен може да се каже и за момчето на долната снимка:
Той е дизайнера на това изключително нещо:
За тези които се интересуват повече от SERGIO слагам и линк - http://www.pininfarina.com/en/sergio .След края на обиколката в Пининфарина бяхме съпроводени (доста атрактивно за случайните минувачи) до хотела с полицейски ескорт, нахраниха ни и по леглата, защото........на 31.05 ни очакваше поредното незабравимо място - старата фабрика на Фиат. Това е едно място за което илитерат като мен трудно би намерил думи да опише :D https://www.youtube.com/watch?v=adscUe0wK6U#t=55 http://www.bgautoblog.com/2011/02/27...овечето мои снимки още не са готови и затова ще сложа само наличното:
А за това
и за личната снимка с дизайнера(която няма да сложа) съвсем нямам думи.....Скоро ще се постарая да допълня темата с програмата за останалите няколко дни. Мисля, че за хората стигнали чак до това изречение ще е интересно да изгледат и този клип - https://www.youtube.com/watch?v=KL-f...ature=youtu.be На този линк http://s929.photobucket.com/user/kac...w/Italy%202014 пък има слайдшоу на целия албум.Както се казва - приятно гледане 




И както каза kaci, малко дестилирана вода за акумулатори, която в интерес на истината доста ни спаси на места...
Ден 1. След 1-2 часа дремуцане(то спи ли се от вълнение), натъпкахме жълтура с багаж и се отправихме към Лукойла на Метро. Целта за деня беше Quatro D’altino(малко преди Венеция) и се очертаваше доста дълго пътуване. За наше щастие, с 2 купета в пакет доста лесно и бързо се минават границите, особено като попаднеш и на симпатичнит граничарки. В Белград хванахме сутрешния час пик и беше малко тегаво, но като цяло се движехме добре.

Бензиностаснциите бяха културни, докато излезнахме от Сърбия. В Хърватска е доста голяма цигания по крайпътните паркинги...
Освен това е и голяма скука, няма дупки, едни прави магистрали, без трафик можеш да заспиш...И така лека-полека влезнахме в Словения, където вече имаше някаква динамика... Колкото повече наближавахме Италия, толко повече се засилваше трафика 

И така към 4 следобед вече бяхме прекосили италианската граница и ни оставаха последни километри за деня. Естесвено след като пристигнахме, първото нещо което направихме беше да влезнеме в автокъщата срещу хотела:
Ден 2. Беше посветен на Венеция и след неуспеха ни с обществения транспорт, за който kaci спомена, се отправихме с колите към Венеция.
Никога няма да забравя изражението на kaci, след като видя паркинга за 27 euro, на който трябваше да си остави прясно боядисаното купе 


За Венеция какво да кажа, място което всеки трябва да посети поне веднъж в живота си...


В края на поста ще сложа линк към албума със всички снимки от сапунерката. Ден 3. Станахме рано и се отправихме към същинската цел на пътуването - Торино. Тук е мястото да изкажа благодарностите си пред организаторите на събитието, за нещата които бяха направили. Първия ден беше посещение на музея на Pininfarina. Беше ни изнесена една доста интересна презентация, както за дизайна на Coupe-то, така и за някои от другите им интересни модели. Докоснахме се до прототипи, които на дали ще видим отново: 








След като разгледахме музея, бяхме ескортирани до хотела с полиция. Или по-точно казано - първия ден, в който хората по улиците се чудеха какво се случва при вида на толкова много купета
Какво повече да иска човек от гараж на 3 нива, пълен с купета...


Ден 4: Посещение на емблематичната Lingotto rooftop test track и обиколка на центъра на Торино. След като през първия ден полицята видя, че с 2-3 патрулки няма да стане ескортирането на колона от 150+ купета, бяха осигурили 10-тина моториста, които затваряха кръстовищата и колоната преминаваше буквално без да създава почти никакъв хаос в движението... Нещо, което на дали ще видим някога по нашите географски широчини...

Like a boss
Част от полската група, може би едни от най-болните и задружни фенове
Организаторите бяха поканили и Крис Бенгъл(екстериорния дизайнер на Coupe-то), който удостои с внимание почти всички.
След посещението на пистата и центъра на Торино, отново се отправихме в колона за обиколка на града. На дали ще ви учуди, че всеки втори вадеше телефон да снима 
Жълти купета да иска човек..

Горе долу това е в допълнение от мен към поста на kaci за първите 4 дни от пътуването ни, останалата част утре
но да не се отклоняваме от темата, а да я продължим...Бях решил датата 31.05. и Lingotto като място да са изчерпани като инфо, но си промених решението и продължавам от там откъдето спрях вчера....След двете обиколки на пистата, организаторите започнаха да подреждат някак Купетата, а във въздуха се усещаше, че предстои нещо "по така"За мен отговорът дойде когато видях(снимах) това:
Предстоеше ни среща с Mr. Christopher Edward (Chris Bangle).....Това за повечето хора е една доста спорна личност(в професионално отношение), а за BMW феновете - предполагам и омразна такава
На следващите две снимки е с човека работили по Купе( доколкото си спомням е ръководел техническият екип отговарящ за "механиката" в Купе):
Организаторите представиха официално и моделите които ще се произведат в ограничена серия(май поръчките вече са спрени поради изчерпване на първоначално предвидените бройки) и които Mr.Bangle одобри(май първите бройки щяха да бъдат подписани от него):
а на тази снимка организаторите му подариха " нещо" от всички нас:
За тази снимка направо не знам какво да обясня:
По спомен го питаха какво мисли за италианските автомобили 






Утре ще се постарая да има поредната серия снимки и разкази.....
Последва едно доста продължително изнизване на всички коли и тръгнахме отново в колона към центъра на Торино. Предстоеше най-продължителната обиколка. Малко след входа на града, спряхме за да се съберат всички коли, че колоната се накъса от останалия трафик.

Идеята на организаторите беше да обиколим ключовите места на Торино и колите да бъдат паркирани за известно време на един от централните площади на града. Поради провеждането на някакво спортно мероприятие по същото време, от общината бяха отказали в последния момент да се използва площада. И така си останахме само с обиколката на града, която продължи ~ 1 час и събра погледите на всички минувачи 

Беше доста горещ ден и останах доста учуден как нито едно купе не хвърли кърпите, след това пълзене из центъра 
И една тениска за спомен, изработена от полската група:
Малко вечерни забавления 

нека слагаме малко по така снимки
Коментар