Италианският производител на автомобили Fiat подготвя кола, която ще струва по-малко от 10 000 евро, за пазарите на развиващите се страни и Западна Европа. Моделът ще се произвежда в Турция от 2008 г., според източник от компанията, цитиран от вестник Трибюн.Моделът, който е изцяло нов, ще се произвежда на платформата на сегашния Grande Punto.Кодовото му название е D 200. Той ще бъде с четири врати и отделен багажник. По-ниската цена е възможна благодарение на намаляването на производствените разходи, уточнява същият източник.Автомобилът, предназначен за развиващите се страни, ще се продава и в Западна Европа. От компанията предвиждат на по-късен етап да произвеждат превозното средство и в държави като Бразилия, Индия или Китай.Става дума за компактна семейна кола, чиято базова версия ще бъде пусната в продажба на цена, по-ниска от 10 000 евро.Моделът ще се произвежда на платформата на сегашния Grande PuntoИзточник:Dnes.bg
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat пуска евтин автомобил за развиващите се пазари
Collapse
X
-
Много се радвам за новия модел, но лично аз ако си купувах нова кола бих си взел тойота корола, модификацията която се рекламира в момента 26 000лв с доста екстри, а този фиат със същите екстри сигурно ще е по скъп. Странна работа са фиатите, много скъпи като нови и много евтини като втора ръка
FIAT Bravo 1.6 16V '97
-
Абсолютно правилно, даже и на новия Ярис съм навит!Особено D-4Dblader написа:Много се радвам за новия модел, но лично аз ако си купувах нова кола бих си взел тойота корола, модификацията която се рекламира в момента 26 000лв с доста екстри, а този фиат със същите екстри сигурно ще е по скъп. Странна работа са фиатите, много скъпи като нови и много евтини като втора ръка
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
изменници :DNino написа:Абсолютно правилно, даже и на новия Ярис съм навит!Особено D-4Dblader написа:Много се радвам за новия модел, но лично аз ако си купувах нова кола бих си взел тойота корола, модификацията която се рекламира в момента 26 000лв с доста екстри, а този фиат със същите екстри сигурно ще е по скъп. Странна работа са фиатите, много скъпи като нови и много евтини като втора ръка

Коментар
-
Я си помислете още малкоNino написа:Абсолютно правилно, даже и на новия Ярис съм навит!Особено D-4Dblader написа:Много се радвам за новия модел, но лично аз ако си купувах нова кола бих си взел тойота корола, модификацията която се рекламира в момента 26 000лв с доста екстри, а този фиат със същите екстри сигурно ще е по скъп. Странна работа са фиатите, много скъпи като нови и много евтини като втора ръка

Вижте каква новина има по въпроса: Тойота изтегля 565 000 коли от 9 модела30 май 2006 / БТАЯпонската компания Тойота ще изтегли за поправка 565 756 автомобила заради дефект в електронната система за управление, предаде ДПА.Мярката ще засегне девет модела на Тойота, произведени между септември 2002 г. и ноември 2005 г., включително хибридния Приус, седана Уиш и компактния модел Корола. Цитирани от ДПА експерти предупреждават, че това доста масово изтегляне на коли за ремонт може да се отрази негативно на репутацията на Тойота по отношение на качеството. През миналата година японската фирма изтегли за поправки над 1,8 млн. автомобила.
FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
Ами, изменници - малко са се объркали простоsev написа:изменници :DNino написа:Абсолютно правилно, даже и на новия Ярис съм навит!Особено D-4Dblader написа:Много се радвам за новия модел, но лично аз ако си купувах нова кола бих си взел тойота корола, модификацията която се рекламира в момента 26 000лв с доста екстри, а този фиат със същите екстри сигурно ще е по скъп. Странна работа са фиатите, много скъпи като нови и много евтини като втора ръка

работете с калкулатор, когато говорите за цифри
Най-най-най-евтината "Corolla" за която говорите, а именно "Corolla Xellence" при това на промоция, струва 27500лв.
"Grande Punto" със същите екстри, НО с по-слаб двигател (77к.с.) струва с над 2000лв. по-малко
А "Yaris", за да е лачен, струва повече от "Corolla"-та на промоция
Единственото предимство, за мен, при "Toyota" е по-дългата гаранция
Коментар
-
Логан
На мен логанчето ми излезе 15 000 със застраховки, КАТ и прочеее......А що се отнася до изтеглянето на автомобили.....когато зададох въпроса в Рено защо първите логани са били изтеглени за ремонт, освен че ми обясниха как имали проблем в ск. кутия, ме светнаха че " видите ли как компанията мисли за качеството си на продукта, която произвежда"........а после мой близък, който се занимава с продажби на автомобили ми обясни как това едва ли не било рекламен трик....изтеглянето на автомобилите за ремонт.....и като пример ще ви дам факта, че миналата година са изтеглили септемврииските логани, продадени в Германия за това, че.........заварката на шоферската седалка не била качествена от едната страна...........и видите ли колко трябва да сме сигурни в този автомобил, щом чак се мисли и се изтегля автомобил дори за незабележимото изместване на седалката с 2 милиметра..........към това като сложим и факта, че логана в Германия, Франция и Русия се продава под марката Рено.......смятайте за какви мениджърски и рекламни трикове става дума..........Поздрави и безавариино!!!
Коментар
-
и на мен Logan ми допадано в Германия си е Dacia, както и във Францияwww.dacia.de www.dacia.frа на мен това за изтеглянето на бройки изобщо не ми звучи като рекламаЛоган написа:На мен логанчето ми излезе 15 000 със застраховки, КАТ и прочеее......А що се отнася до изтеглянето на автомобили.....когато зададох въпроса в Рено защо първите логани са били изтеглени за ремонт, освен че ми обясниха как имали проблем в ск. кутия, ме светнаха че " видите ли как компанията мисли за качеството си на продукта, която произвежда"........а после мой близък, който се занимава с продажби на автомобили ми обясни как това едва ли не било рекламен трик....изтеглянето на автомобилите за ремонт.....и като пример ще ви дам факта, че миналата година са изтеглили септемврииските логани, продадени в Германия за това, че.........заварката на шоферската седалка не била качествена от едната страна...........и видите ли колко трябва да сме сигурни в този автомобил, щом чак се мисли и се изтегля автомобил дори за незабележимото изместване на седалката с 2 милиметра..........към това като сложим и факта, че логана в Германия, Франция и Русия се продава под марката Рено.......смятайте за какви мениджърски и рекламни трикове става дума..........Поздрави и безавариино!!!
Коментар
-
Логан
Е тук ме озадачи.....в интерес на истината, когато за пръв път видях логана на снимка, беше в един немски сайт и си стоеше с емблемата на Рено.....а това, че в Германия и Франция се продава под марката Рено, го знам от представителя на Рено в Монтана.......незнам, от както я купих, не следя вече разните сайтове и т.н....важното е че съм доволен за сега / 18 000 клм/... :Dsev написа:и на мен Logan ми допадано в Германия си е Dacia, както и във Францияwww.dacia.de www.dacia.frа на мен това за изтеглянето на бройки изобщо не ми звучи като реклама
Коментар
-
Гранде Пунто не е ли все пак по-нисък клас от Тойота Корола или бъркамKuku написа:Ами, изменници - малко са се объркали простоsev написа:изменници :DNino написа:Абсолютно правилно, даже и на новия Ярис съм навит!Особено D-4Dblader написа:Много се радвам за новия модел, но лично аз ако си купувах нова кола бих си взел тойота корола, модификацията която се рекламира в момента 26 000лв с доста екстри, а този фиат със същите екстри сигурно ще е по скъп. Странна работа са фиатите, много скъпи като нови и много евтини като втора ръка

работете с калкулатор, когато говорите за цифри
Най-най-най-евтината "Corolla" за която говорите, а именно "Corolla Xellence" при това на промоция, струва 27500лв.
"Grande Punto" със същите екстри, НО с по-слаб двигател (77к.с.) струва с над 2000лв. по-малко
А "Yaris", за да е лачен, струва повече от "Corolla"-та на промоция
Единственото предимство, за мен, при "Toyota" е по-дългата гаранция 
. В тоя ред от мисли според мен Стилото е в класа на королата и за 27500 какво Стило може да си купиш
FIAT Bravo 1.6 16V '97
Коментар
-
даCorolla 5 Door - 28 500Stilo 5 Door - 27 500Corolla има богато оборудване и е на по-добра цена ако ги сложим 1:1blader написа:Гранде Пунто не е ли все пак по-нисък клас от Тойота Корола или бъркам
. В тоя ред от мисли според мен Стилото е в класа на королата и за 27500 какво Стило може да си купиш 
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар