Немските тунинг специалисти от Hamann и специалистите по окачвания от H&R са подготвили съвместна доработка на италианския компактен автомобил Fiat 500. Очаква се новата версия на колата да дебютира на автомобилното изложение в Есен (Германия), което ще се проведе в периода от 27 ноември до 5 декември. Инженерите от Hamann са заменили стандартните бутала с ковани, подсилили са мотовилките, дали са изцяло нови разпределителни валове и са модернизирали турбината. Така бензиновият агрегат с обем 1.4 литра вече предлага впечатляващите 275 к.с., като това означава, че са постигнали 196.4 к.с. от един литър работен обем на двигателя. Максималният въртящ момент е 380 Nm, който се изпраща към предната ос чрез механична скоростна кутия с пет степени и състезателен съединител. Монтиран е и диференциал с ограничено приплъзване. За да се справи безпроблемно с допълнителната мощ, инженерите на Hamann са монтирали на Fiat 500 Abarth нови спирачки, а колегите им от H&R - регулируеми амортисьори и дистанционни фланци, като с последните е увеличена следата. Освен това моделът получава нова система за отделяне на отработените газове, нова предна и задна броня, странични прагове, двуцветни джанти Hamann, както и оптимизирана спирачна система. Auto.dir.bg - 24 Ноември 2010, 12:09
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500 с 275 к.с.
Collapse
X
-
какъв и е проблема на мощността? Над 90% от рали колите, които не са 4х4 са с предно и повярвай са над 200 к.с.Kuku написа:За какво им е тая мощност само на предно предаване
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Е, какво общо има този автомобил с рали автомобилите?Най-просто казано, за какво ти е толкова мощност, като не можеш да я сложиш на пътя и да я ползваш?charlie написа:какъв и е проблема на мощността? Над 90% от рали колите, които не са 4х4 са с предно и повярвай са над 200 к.с.Kuku написа:За какво им е тая мощност само на предно предаване
Коментар
-
не че е по темата, ама като сме го захванали - как рали автомобилите слагат тяхната мощност на пътя и какво па на това фиатче му е толкова коренно различното, че да не може да сложи на пътя 280 коня...? още нещо има много коли над 160 коня с предно и с обикновен диф. тази е 280 с ЛСД!Kuku написа:Е, какво общо има този автомобил с рали автомобилите?Най-просто казано, за какво ти е толкова мощност, като не можеш да я сложиш на пътя и да я ползваш?charlie написа:какъв и е проблема на мощността? Над 90% от рали колите, които не са 4х4 са с предно и повярвай са над 200 к.с.Kuku написа:За какво им е тая мощност само на предно предаване
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар