и аз мисля, че от практична гледна точка е по-добре картите да са пластмасови. Иначе при постоянно носене ще станат на мекица. И още - картите да не са безсрочни! Щото съм сигурен че ще има тарикати които ще си купят карта само заради отстъпка и повече няма да платят членски внос, а ще искат да ползват привилегии вечно. Дано не съм прав!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предложение за дизайн на членска карта на КФБ
Collapse
X
-
В такъв случай хубаво щеше да е още отначало да бяха посочени задължителните атрибути и изисвания към картата...Нейсе, щом вече има вариант, който се харесва - поне да отговаря на общоприетите правила.Mitko написа:...Темата е именно за това. Да се проектира и избере идеалният вариант за клубна карта.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
лимковете за картите...http://www.bankware.bg/app7.htmlhttp://www.comitex.net/bg/card/technology.htmhttp://www.directservices.bg/plastic_cards.htmlhttp://www.maxcard.bg/bg/index.php?s...=41&int_menu=4http://www.ves.bg/ - тези са единствените с цени мисля че и холограми правятето малко и за холограмите ... http://www.cores.bg/services/service...at1=12&cat2=13http://www.demax-bg.com/Mazgarev написа:На картончето няма да стане водния знак...с Митко обсъждахме идеята за холограмен стикер...Ако има някой който се занимава с такива неща нека пише и да каже цени!Mindzu написа:Картата е много добре направена.Съгласна съм и с колегата hit-ko да се махне това "сдружение". А за баркод не знам, много е сложно с един воден знак не е ли по-лесно?
lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
-
Респект !!!!Pecho написа:В такъв случай хубаво щеше да е още отначало да бяха посочени задължителните атрибути и изисвания към картата...Нейсе, щом вече има вариант, който се харесва - поне да отговаря на общоприетите правила.Mitko написа:...Темата е именно за това. Да се проектира и избере идеалният вариант за клубна карта.
един да каже нещо смислено ! от 8 години се занимавам с предпечат и т.н. .. и до сега не съм видял някой да обърне внимание или да се вслуша в това, че има някакви правила и канони по които се прави дизайна и препресса!
lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
-
От постовете ти по-горе разбирам че съм навлязал в "чужда територия"...Тъй като си специалист в областта оставям на теб и спирам да се занимавам.Прав си - незнам правилата и каноните... Предложих някакъв примерен дизайн - въобще не държа да е мойто... ама хич даже!x 1/9 написа:Респект !!!!Pecho написа:В такъв случай хубаво щеше да е още отначало да бяха посочени задължителните атрибути и изисвания към картата...Нейсе, щом вече има вариант, който се харесва - поне да отговаря на общоприетите правила.Mitko написа:...Темата е именно за това. Да се проектира и избере идеалният вариант за клубна карта.
един да каже нещо смислено ! от 8 години се занимавам с предпечат и т.н. .. и до сега не съм видял някой да обърне внимание или да се вслуша в това, че има някакви правила и канони по които се прави дизайна и препресса!
Искаше ми се всъщност да се развият нещата... Кофтито е когато обаче предложиш нещо и веднага срещу теб скочат хора с думите че нищо не разбираш и тръгнат да се засягат все едно си ги нагрубил лично... НЕ СЕ ВПРЯГАЙТЕ ТОЛКОВА БЕ ХОРА!П.П.: Написаното по-горе да се чете със спокойна и леко шеговита интонация!!!
FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

Коментар
-
Споко Колега ! не си навлезал никадеДерзаи смело и не се отказвай. Просто има правила и това е положението. Иначе нещата пак ще се получат ама ще седят малко "сдеални". А аз съм малко пернат и държа да става по макс. добрия начин. Това не значи че така трябва да стане. Действай си по картите и ако имаш въпроси - насреща съм и аз и останалите от форума дето с това си вадят хляба.Mazgarev написа:От постовете ти по-горе разбирам че съм навлязал в "чужда територия"...Тъй като си специалист в областта оставям на теб и спирам да се занимавам.Прав си - незнам правилата и каноните... Предложих някакъв примерен дизайн - въобще не държа да е мойто... ама хич даже!
Искаше ми се всъщност да се развият нещата... Кофтито е когато обаче предложиш нещо и веднага срещу теб скочат хора с думите че нищо не разбираш и тръгнат да се засягат все едно си ги нагрубил лично... НЕ СЕ ВПРЯГАЙТЕ ТОЛКОВА БЕ ХОРА!П.П.: Написаното по-горе да се чете със спокойна и леко шеговита интонация!!!
lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
-
Ако искаш да ти дам .cdr файла и да го погледнеш и пооправиш... Аз наистина не ги знам правилата... Ако ти се занимава - драсни ми едно Л.С. с някои наставления...x 1/9 написа:Споко Колега ! не си навлезал никаде Дерзаи смело и не се отказвай. Просто има правила и това е положението. Иначе нещата пак ще се получат ама ще седят малко "сдеални". А аз съм малко пернат и държа да става по макс. добрия начин. Това не значи че така трябва да стане. Действай си по картите и ако имаш въпроси - насреща съм и аз и останалите от форума дето с това си вадят хляба.
FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

Коментар
-
става и така. само да не е днес, че ми е много зор.... след малко ще ти "кача" изискванията на една от фирмите за самите карти .. как да са подготвени файловете и т.н. а ти ако имаш време се порови в нета и погледай "дезигни" на такива неща, сигурен съм че ще ти дойдат нови идейMazgarev написа:Ако искаш да ти дам .cdr файла и да го погледнеш и пооправиш... Аз наистина не ги знам правилата... Ако ти се занимава - драсни ми едно Л.С. с някои наставления...
lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар