последнй новйнй от вътре:*bosch tr* пройзведе 100 комплекта спйрачнй сйстемй за *d-200* много са здравй й технологйчнй, гарантйрам вй
пък колегата от *фйат тофаш* каза че 99% колата ще йма 6/7 вйда двг от който едйнйя ще е* 1,4 турбо 120 коня* както й 1,6 мултйжет...през август месец йзлйза на тест драйв по пътйщата на турцйя все още маскйрана разбйрасе...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
GRANDE PUNTO ???*строго секретно*
Collapse
X
-
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
-
Даже много бих казал.Вече година и половина карам МК2 и съм доста запознат с качествата на модела... според мен няма равна в сегмента, е изключвам Гранде и New Yaris.... НО!!!Как ли ще стои въпроса с митата... мисля, че с YU имаме МИТА... без да съм запознат в подробности!Според мен ще превъзхожда Логан! Вие какво мислите? Пък и комшиите имат доста добри традиции.Според мен не може и сравнение да става със старите Застави и старите Дачии.sev написа:интересно
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
много йнтересноsev написа:интересно
та й в момента в турцйя*пунто * най ефтйната версйя е над 22 000 бг лева ако падне с 10 бона щесй купя две една за жената една за мен
логан не е мой вкус...
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Ето още малко инфо по тематаhttp://www.standartnews.com/bg/artic...article=152745Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Незнам,но лично аз съм изключително разочарован от турската сглобка и производство на други автомобилиNino написа:Даже много бих казал.Вече година и половина карам МК2 и съм доста запознат с качествата на модела... според мен няма равна в сегмента, е изключвам Гранде и New Yaris.... НО!!!Как ли ще стои въпроса с митата... мисля, че с YU имаме МИТА... без да съм запознат в подробности!Според мен ще превъзхожда Логан! Вие какво мислите? Пък и комшиите имат доста добри традиции.Според мен не може и сравнение да става със старите Застави и старите Дачии.sev написа:интересно
Новите модели на Тоyota,които идват внос от Турция са толкова да не кажа направо некадърно сглобени,а пък за менте частите просто няма да коментирам.Неможе примерно да си купиш кола за 90 000 и да има имитация на махагон от някаква пластмаса.Това е едно от многото неща,които ми направиха впечатление.Личното ми мнение за тези автомобили до скоро беше много по-различно.Японците се прецизни хора и правят качествени неща,но именно от такива "чужди намеси" си развалят имиджа.Конкренто по темата смятам,че не е удачно за която и да е марка,още по-малко италианска да се доверява на югоизточната ни съседка.Ефтиното винаги излиза по-скъпо!
Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
Коментар
-
Не знам, може и да си прав....НО! Всички Тойоти продавани в България са неяпонско производство...made in England,made in Turkey.Същото важи и за SUZUKI само, че май ги сглобяват в Унгария и Полша..за другите японски марки не знам.Ако се начисли и МИТО за внос от Япония, колата ще стане непродаваема.Това е съвременния свят.Само Фиат имат сравнително по-малко изнесени производства на вън и това което се предлага на пазара с изключение на "Албеа" си е произведено в Италия.gogata написа:Незнам,но лично аз съм изключително разочарован от турската сглобка и производство на други автомобили
Новите модели на Тоyota,които идват внос от Турция са толкова да не кажа направо некадърно сглобени,а пък за менте частите просто няма да коментирам.Неможе примерно да си купиш кола за 90 000 и да има имитация на махагон от някаква пластмаса.Това е едно от многото неща,които ми направиха впечатление.Личното ми мнение за тези автомобили до скоро беше много по-различно.Японците се прецизни хора и правят качествени неща,но именно от такива "чужди намеси" си развалят имиджа.Конкренто по темата смятам,че не е удачно за която и да е марка,още по-малко италианска да се доверява на югоизточната ни съседка.Ефтиното винаги излиза по-скъпо! 
Не,че тя не е уважаван от мен автомобил.Чел съм,че е доста здрава кола!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
мое мнение, е че една кола, която е произведена в англия ще е ако не е супер качество то поне малко над средното / ако маже да се класифицира по този начин/ . едно време правеха форд транзит и караше много за разлика от полската зглобка. както и воксхол е опел само че май е по добро. завода на субаро е в англия и не случайно е една от най надежните коли според някои класации. ако е турска згобка и имам парите бих се замислил. виждал съм симбол на 7 хил. километра с истарвал заден амортисьор и хлопащи кори.
Коментар
-
за изтърваването на амортисьора, едва ли е виновна турската сглобка. не забравяйте, че колите все повече заприличват на компютрите - те са съвкупност от някакви детайли от различни производители. например в една кола може да има детайли произведени от Bosh, Fiat, Valeo, Boge, Magneti Marelli и т. нт. просто може би франсетата са избрали прекалено евтин вариант за амортисьори...а относно качеството на сглобяването, аз мисля че при добро желание от фирмата майка, качество на сглобяването може да се постигне навсякъде.everton написа:.... виждал съм симбол на 7 хил. километра с истарвал заден амортисьор..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
колега, като и сложиш "боге" на тази кола и цената ще и стане като на френска, а няма да е 15 000 лв. за какво качество говорим за 15 000 лв. то така или иначе рядко има кола която да е произведена след 95 г. и да става.charlie написа:за изтърваването на амортисьора, едва ли е виновна турската сглобка. не забравяйте, че колите все повече заприличват на компютрите - те са съвкупност от някакви детайли от различни производители. например в една кола може да има детайли произведени от Bosh, Fiat, Valeo, Boge, Magneti Marelli и т. нт. просто може би франсетата са избрали прекалено евтин вариант за амортисьори...а относно качеството на сглобяването, аз мисля че при добро желание от фирмата майка, качество на сглобяването може да се постигне навсякъде.everton написа:.... виждал съм симбол на 7 хил. километра с истарвал заден амортисьор...
Коментар
-
Ха-ха... прави сте и двамата,ама за 10 /десет/ средноевропейски заплати...10 Х 1500EUR= 15 000 EUR какво искате да имате бе пичове?! Качествата на самолетите, танковете, валяците,корабите и не знам още какво...обобщени в един автомобил??!! Е,няма да стане.Идеалният автомобил още не е създаден.Вижте в какви мащаби е "настъпва" електрониката.Преди няколко години един телевизор струваше няколко ПЪТИ по скъпо.Електрониката замества механиката и за съжаление ИЗМЕСТВА НАДЕЖНОСТТА! А знаете 90 % от електрониката къде се прави сега.Така,че няма смисъл да се хабиме!Който иска да кара здрав и евтин автомобил да си купува ЛАДА 21074.....двигател 1600 с 5 скорости произведен 1991-1994г.Да, ама не щетеееееее!
Коментар
-
гога гогааа прйятелю много добре познавам братята българй й българскйя манталйтет в много областй на жйвота...прйзнай че сй предварйтелно отрйцателно настроен в това отношенйе към съседйте...аз от 16 годйнй работя в сърцето на автойндустрйята на турцйя...й хйч не е както сй представят някой колегй за* йзостаналйя анадол* тъкмо в тазй област...това е много дълга й шйрока работа няма данй стйгне време да тй обяснявам някой неща...накратко:за едйнйчнй случай на некачественй колй не може да се каже нйщо все пак не е божйя работа...но японецът,йталйянецът,германецът,французйнът,амерйк анецът не са лудй да сй харчат време й парй с *йзостаналйте анадолцй*...sorry обаче ймаш грешканяколко прймера:2002 *ford transit* van of the year,2003*ford transit connect* van of the year,2006 *fiat doblo* van of the year с около 100 000 бройкй годйшен export за европа й др. ...*renault megane 2 *sedan само в тр , *тоyота corolla verso* ,*toyota corolla sedan*,*honda civic*,*honda city*,*hyundai accent era* й мн.другй колй камйонй,автобусй мйкробусй тракторй й тн......мен пък ме йнтересува д_200 около 70 000 щесе пройзвежда годйшно, скоро...й да тй кажа нещо друго много от елементйте йлй компонентйте на западнйте колй като мерцедес ,фолксваген,опел,смарт ,фйат се пройзвеждат тук в бурса...gogata написа:Незнам,но лично аз съм изключително разочарован от турската сглобка и производство на други автомобилиNino написа:Даже много бих казал.Вече година и половина карам МК2 и съм доста запознат с качествата на модела... според мен няма равна в сегмента, е изключвам Гранде и New Yaris.... НО!!!Как ли ще стои въпроса с митата... мисля, че с YU имаме МИТА... без да съм запознат в подробности!Според мен ще превъзхожда Логан! Вие какво мислите? Пък и комшиите имат доста добри традиции.Според мен не може и сравнение да става със старите Застави и старите Дачии.sev написа:интересно
Новите модели на Тоyota,които идват внос от Турция са толкова да не кажа направо некадърно сглобени,а пък за менте частите просто няма да коментирам.Неможе примерно да си купиш кола за 90 000 и да има имитация на махагон от някаква пластмаса.Това е едно от многото неща,които ми направиха впечатление.Личното ми мнение за тези автомобили до скоро беше много по-различно.Японците се прецизни хора и правят качествени неща,но именно от такива "чужди намеси" си развалят имиджа.Конкренто по темата смятам,че не е удачно за която и да е марка,още по-малко италианска да се доверява на югоизточната ни съседка.Ефтиното винаги излиза по-скъпо! 
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
радвам се че се намесизащото доста хора са далеч от истинатаспоред мен големите компании нямаше да се доверят на Турция, ако от това ще пострада реномето имbahricin написа:sorry обаче ймаш грешканяколко прймера:2002 *ford transit* van of the year,2003*ford transit connect* van of the year,2006 *fiat doblo* van of the year с около 100 000 бройкй годйшен export за европа й др. ...*renault megane 2 *sedan само в тр , *тоyота corolla verso* ,*toyota corolla sedan*,*honda civic*,*honda city*,*hyundai accent era* й мн.другй колй камйонй,автобусй мйкробусй тракторй й тн......мен пък ме йнтересува д_200 около 70 000 щесе пройзвежда годйшно, скоро...й да тй кажа нещо друго много от елементйте йлй компонентйте на западнйте колй като мерцедес ,фолксваген,опел,смарт ,фйат се пройзвеждат тук в бурса...
Коментар
-
Всеки си има право на мнение!Аз просто споделих това което ми е направило впечатление от турското автомобилостроене.Въпреки това което каза,аз съм на мнение че по-добре да си купиш кола от която е да друга страна,но не и от Турция и Балканитеbahricin написа:гога гогааа прйятелю много добре познавам братята българй й българскйя манталйтет в много областй на жйвота...прйзнай че сй предварйтелно отрйцателно настроен в това отношенйе към съседйте...аз от 16 годйнй работя в сърцето на автойндустрйята на турцйя...й хйч не е както сй представят някой колегй за* йзостаналйя анадол* тъкмо в тазй област...това е много дълга й шйрока работа няма данй стйгне време да тй обяснявам някой неща...накратко:за едйнйчнй случай на некачественй колй не може да се каже нйщо все пак не е божйя работа...но японецът,йталйянецът,германецът,французйнът,амерйк анецът не са лудй да сй харчат време й парй с *йзостаналйте анадолцй*...sorry обаче ймаш грешканяколко прймера:2002 *ford transit* van of the year,2003*ford transit connect* van of the year,2006 *fiat doblo* van of the year с около 100 000 бройкй годйшен export за европа й др. ...*renault megane 2 *sedan само в тр , *тоyота corolla verso* ,*toyota corolla sedan*,*honda civic*,*honda city*,*hyundai accent era* й мн.другй колй камйонй,автобусй мйкробусй тракторй й тн......мен пък ме йнтересува д_200 около 70 000 щесе пройзвежда годйшно, скоро...й да тй кажа нещо друго много от елементйте йлй компонентйте на западнйте колй като мерцедес ,фолксваген,опел,смарт ,фйат се пройзвеждат тук в бурса...gogata написа:Незнам,но лично аз съм изключително разочарован от турската сглобка и производство на други автомобилиNino написа:Даже много бих казал.Вече година и половина карам МК2 и съм доста запознат с качествата на модела... според мен няма равна в сегмента, е изключвам Гранде и New Yaris.... НО!!!Как ли ще стои въпроса с митата... мисля, че с YU имаме МИТА... без да съм запознат в подробности!Според мен ще превъзхожда Логан! Вие какво мислите? Пък и комшиите имат доста добри традиции.Според мен не може и сравнение да става със старите Застави и старите Дачии.sev написа:интересно
Новите модели на Тоyota,които идват внос от Турция са толкова да не кажа направо некадърно сглобени,а пък за менте частите просто няма да коментирам.Неможе примерно да си купиш кола за 90 000 и да има имитация на махагон от някаква пластмаса.Това е едно от многото неща,които ми направиха впечатление.Личното ми мнение за тези автомобили до скоро беше много по-различно.Японците се прецизни хора и правят качествени неща,но именно от такива "чужди намеси" си развалят имиджа.Конкренто по темата смятам,че не е удачно за която и да е марка,още по-малко италианска да се доверява на югоизточната ни съседка.Ефтиното винаги излиза по-скъпо! 

Просто хората тук и там са със съвсем различни представи за качество!Балканския манталитет някак си се различа с този на западно-европейските страни и не само тях.
Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар