Японците създадоха автомобил, който се движи с водаЯпонската компания Genepax презентира електромобил, които вместо познатите горива, използва за задвижване обикновена вода. Според разрабточиците само с един литър вода машината може се движи един час със скорост 80 колиметра. Интересно е да се отблежи, че може да се използва произволен тип вода - питейна, дъждовна или морска. Главната особеност на системата на Genepax е, че използва електроден колектор от мембранен тип. Той включва специален материал, способен чрез химични реакции напълно да раздели водата на водород и кислород. Силовата система в новия електромобил може да получава водород от вода за много продължителен период от време. При това, освен липсата на вредни газове при тази ситема, тя има и по-дълъг живот, коментират от Genepax.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Японците създадоха автомобил, който се движи с вода
Collapse
X
-
Тва май е най-малкия проблем според мен :> Ако наистина са измислили такава кола въпроа е колко ще им излезне изработката на всяка кола :>ПП: И докато подобните системи с горивни клетки, в момента използвани в електромобилите с водородно задвижване струват около $19-20 000, то според конструкторите цената на новата система е под $5000.В момента производствената цена на автомобила е около 2 милиона йени или 19 000 долара, но от компанията се надяват да смъкнат производствените разходи.Обаче това е от преди няколко месеца някво развитие има ли или се е провалило?SHB написа:Сичко хубаво,ама у мен се породи въпроса какво правим в онази част от годината,в която температурите са минусови?Не я караме и ли може да се возим и на антифриз
http://www.youtube.com/watch?v=Jivb7lupDNU&e
Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
Е решението е много лесно! Просто ти е избягало от ума предполагам - термос (онова нещо дето ако си налееш горещо кафе в него след 2 дена все още ще е горещоSHB написа:Сичко хубаво,ама у мен се породи въпроса какво правим в онази част от годината,в която температурите са минусови?Не я караме и ли може да се возим и на антифриз
)
Fiat Bravo 1.6 16v 1999г
Коментар
-
Ами то има кръговрат на водата,но се заинтересувах от това изобретение и се информирах малко. Доколкото разбрах новия метод отделя водорода от кислорода и.. каква вода остава?SHB написа:Защо?има кръговрат на водата.колата не иска да върви с питейна вода.Водата в резервоара би трябвало повече от два дена да седи.Аз поне не зареждам на всеки два дена гориво.d1sp0sabl3 написа:Водата не е безкрайнаkiro_of_the_day написа:Поредното перпетум мобиле...

Представи си сега целия свят да използва този тип двигател. Окей океаните са огромни,но все някога ще свършат.. може да отнеме десетки хиляди години,но ще се случи. И доколкото знам перпетум мобиле означава нещо,което само произвежда енергия без да ползва никакви консумативи
Fiat Bravo 1.6 16v 1999г
Коментар
-
Би трябвало да свърши доста след петрола така че :Dd1sp0sabl3 написа:Ами то има кръговрат на водата,но се заинтересувах от това изобретение и се информирах малко. Доколкото разбрах новия метод отделя водорода от кислорода и.. каква вода остава?SHB написа:Защо?има кръговрат на водата.колата не иска да върви с питейна вода.Водата в резервоара би трябвало повече от два дена да седи.Аз поне не зареждам на всеки два дена гориво.d1sp0sabl3 написа:Водата не е безкрайнаkiro_of_the_day написа:Поредното перпетум мобиле...

Представи си сега целия свят да използва този тип двигател. Окей океаните са огромни,но все някога ще свършат.. може да отнеме десетки хиляди години,но ще се случи. И доколкото знам перпетум мобиле означава нещо,което само произвежда енергия без да ползва никакви консумативиFiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
Абе Вие учили ли сте химия бре хора!?!?!?Н2О - като се разпадне водата се отделят две молекули водорад и една кислород (това в идеалния вариант като няма примеси в нея).След това водорода се използва като гориво и за горенето е нужен същият този кислород.В резултат на химичната реакция, която се нарича окисляване (като всяко друго горене) отново се получава вода и следвайки един от основните закони - нищо не се създава или унищожава - а само преминава от една форма в друга. Т.е. водата няма да изчезне - дори и една молекула от нея.Проблема досегя беше, че за да се разделят водорода и кислорада е нужна (тука може и да сбъркам малко и затова предлагам и трите варианта ) или повече или равно или поне пренебрежимо по-малко енергия от тази,която се получава при горенето на водорода и окисляването му до вода.Ако са решили този проблем (а на мене хич ама хич не ми се вярва) значи е възможен и този двегател.Но работата ми намирисва на поредното перпетум мобиле.А перпетум мобиле означава в буквален превод - вечен двигател.Или такъв, който след първоначалнато си задвижване с определен вид и количество енергия след това не му е нужна допълнително такава за да продължава да работи, защото КПД е 100%. Ако бъркам някъде - нека некой инженер, химик или физик да ме поправи. Но не бъркам. Това ми е останало като обща култура от даскалото и се чудя, че не с всички е така явно...d1sp0sabl3 написа:Ами то има кръговрат на водата,но се заинтересувах от това изобретение и се информирах малко. Доколкото разбрах новия метод отделя водорода от кислорода и.. каква вода остава?SHB написа:Защо?има кръговрат на водата.колата не иска да върви с питейна вода.Водата в резервоара би трябвало повече от два дена да седи.Аз поне не зареждам на всеки два дена гориво.d1sp0sabl3 написа:Водата не е безкрайнаkiro_of_the_day написа:Поредното перпетум мобиле...

Представи си сега целия свят да използва този тип двигател. Окей океаните са огромни,но все някога ще свършат.. може да отнеме десетки хиляди години,но ще се случи. И доколкото знам перпетум мобиле означава нещо,което само произвежда енергия без да ползва никакви консумативиVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Добре бе човек сам си противоречиш.. дори не знаеш какво пишеш!"След това водорода се използва като гориво...""В резултат на химичната реакция, която се нарича окисляване (като всяко друго горене) отново се получава вода" Е как така този водород се използва за гориво и след това мистериозно пак се появява? Нали ако беше така нямаше да има нужда отново да наливаш вода в този новоизмисления двигател?? Следвайки твоя закон стигам до извода,че и бензина в колата ми пак става на бензин след като изгори...kiro_of_the_day написа:Абе Вие учили ли сте химия бре хора!?!?!?Н2О - като се разпадне водата се отделят две молекули водорад и една кислород (това в идеалния вариант като няма примеси в нея).След това водорода се използва като гориво и за горенето е нужен същият този кислород.В резултат на химичната реакция, която се нарича окисляване (като всяко друго горене) отново се получава вода и следвайки един от основните закони - нищо не се създава или унищожава - а само преминава от една форма в друга. Т.е. водата няма да изчезне - дори и една молекула от нея.Проблема досегя беше, че за да се разделят водорода и кислорада е нужна (тука може и да сбъркам малко и затова предлагам и трите варианта ) или повече или равно или поне пренебрежимо по-малко енергия от тази,която се получава при горенето на водорода и окисляването му до вода.Ако са решили този проблем (а на мене хич ама хич не ми се вярва) значи е възможен и този двегател.Но работата ми намирисва на поредното перпетум мобиле.А перпетум мобиле означава в буквален превод - вечен двигател.Или такъв, който след първоначалнато си задвижване с определен вид и количество енергия след това не му е нужна допълнително такава за да продължава да работи, защото КПД е 100%. Ако бъркам някъде - нека некой инженер, химик или физик да ме поправи. Но не бъркам. Това ми е останало като обща култура от даскалото и се чудя, че не с всички е така явно...d1sp0sabl3 написа:Ами то има кръговрат на водата,но се заинтересувах от това изобретение и се информирах малко. Доколкото разбрах новия метод отделя водорода от кислорода и.. каква вода остава?SHB написа:Защо?има кръговрат на водата.колата не иска да върви с питейна вода.Водата в резервоара би трябвало повече от два дена да седи.Аз поне не зареждам на всеки два дена гориво.d1sp0sabl3 написа:Водата не е безкрайнаkiro_of_the_day написа:Поредното перпетум мобиле...

Представи си сега целия свят да използва този тип двигател. Окей океаните са огромни,но все някога ще свършат.. може да отнеме десетки хиляди години,но ще се случи. И доколкото знам перпетум мобиле означава нещо,което само произвежда енергия без да ползва никакви консумативиFiat Bravo 1.6 16v 1999г
Коментар
-
kiro_of_the_dayВ статията си пише че е нужно да се добавя вода за да вървиНо работата ми намирисва на поредното перпетум мобиле.А перпетум мобиле означава в буквален превод - вечен двигател.Или такъв, който след първоначалнато си задвижване с определен вид и количество енергия след това не му е нужна допълнително такава за да продължава да работи, защото КПД е 100%.Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар