Здравейте скоро си купихме с баща ми Пунто 95-та година (края).Много съм доволен от автомобила вози стегнато хубаво много ми харесва.Искам да попитам къде са му слабостите тоест кое му се разваля най-много и кое трябва да се пази адски много.Благодаря ви предварително,ако темата ми не е за тук се извинявам нов съм още.
Пунтото е черен металик има чупещ волан ел.стъкла няма хидравлика на волана и няма ел.огледала.Счупения стоп е сменен както и всички консумативи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Още едно ново пунто
Collapse
X
-
Re: Още едно ново пунто
Честито, много е красиво със тази предна броняPunto_1.2_75_HP написа:Здравейте скоро си купихме с баща ми Пунто 95-та година (края).Много съм доволен от автомобила вози стегнато хубаво много ми харесва.Искам да попитам къде са му слабостите тоест кое му се разваля най-много и кое трябва да се пази адски много.Благодаря ви предварително,ако темата ми не е за тук се извинявам нов съм още.
Пунтото е черен металик има чупещ волан ел.стъкла няма хидравлика на волана и няма ел.огледала.Счупения стоп е сменен както и всички консумативи. 
Сигурно дърпа яко, аай
Аз, лично, не съм чувал за големи слабости, внимавай със дупките само!
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
-
Гаджето има същото от около година и половина. Ако не е с климатик, и е с клапа за въртене на въздуха със жило - слабости няма! Ако искаш да ти харчи малко - настъпвай го до 2000 оборота.Е, твърдата возия може би, но то си е спортно!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Колега незнам колко харчи Пунто под 2000 оборота щото моето на толкова никога не е вървяло. Но с тоя двигател 1,2 и под 2 оборота значи 4-5 скорост с 50-60 км/ч максимум. То вярно малка кола ама не е скутерче.GTipo написа:Гаджето има същото от около година и половина. Ако не е с климатик, и е с клапа за въртене на въздуха със жило - слабости няма! Ако искаш да ти харчи малко - настъпвай го до 2000 оборота.Е, твърдата возия може би, но то си е спортно!
Punto SX 1.1 55
Коментар
-
Re: Още едно ново пунто
Колега, ето ти тех. данни на колата.Безаварийно пътуване по "хубавите" ни пътища. Легковые автомобили / Fiat / Punto I (176) / 75 1.2 (74 Hp)Еще фотографии КУЗОВ Тип кузова Хэтчбек Количество дверей 3/5 Количество мест 5 Длина 3760 мм Ширина 1625 мм Высота 1460 мм Колесная база 2450 мм Колея передняя 1395 мм Колея задняя 1377 мм Дорожный просвет 0 мм Объем багажника максимальный 1080 л Объем багажника минимальный 275 л ДВИГАТЕЛЬ Расположение двигателя Спереди, поперечно Объем двигателя 1242 см3 Мощность 74 л.с. При оборотах 6000 Крутящий момент 106/4000 н*м Система питания Распределенный впрыск Наличие турбонадува - Газораспределительный механизм ohc Расположение цилиндров Рядный Количество цилиндров 4 Диаметр цилиндра 70.8 мм Ход поршня 78.9 мм Cтепень сжатия 9.8 Количество клапанов на цилиндр 2 Топливо АИ-95 ТРАНСМИССИЯ Привод Передний Кол-во передач (мех коробка ) 5 Кол-во передач (автомат коробка) - ПОДВЕСКА Тип передней подвески Поперечный рычаг Тип задней подвески Продольный рычаг ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМА Передние тормоза Дисковые Задние тормоза Барабанные АБС есть Наличие Brake Assist есть РУЛЕВОЕ УПРАВЛЕНИЕ Тип рулевого управления Шестерня-рейка Усилитель руля + ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ Объем топливного бака 47 л Время разгона (0-100 км/ч) 12 c Максимальная скорость 172 км/ч Расход топлива Смешанный цикл 6.7 л/100км Снаряженная масса автомобиля 882 кг Допустимая полная масса 1360 кг Размер шин 165/65 R14Punto_1.2_75_HP написа:Здравейте скоро си купихме с баща ми Пунто 95-та година (края).Много съм доволен от автомобила вози стегнато хубаво много ми харесва.Искам да попитам къде са му слабостите тоест кое му се разваля най-много и кое трябва да се пази адски много.Благодаря ви предварително,ако темата ми не е за тук се извинявам нов съм още.
Пунтото е черен металик има чупещ волан ел.стъкла няма хидравлика на волана и няма ел.огледала.Счупения стоп е сменен както и всички консумативи. 
Коментар
-
Има нещо което ми направи впечатление.Когато ония ден пуснах радиоаторчето да го видя как топли рано сутрин беше и започна да смърди като на антифриз та чак ми лютеше на очите.И забелязах че от едната страна на пластмасата където са врътките за парното е отваряна.Какъв може да е проблема?Да не би да му е било отишло радиаторчето или пък да е късано жило на някоя от врътките?Мерси предварително.
Фиатчето вози малко твърдичко да и си дърпа бая много ми харесва избора ми на автомобил е добър.
Коментар
-
Искам да се обърна към всички колеги с Пунто, което е най-много до 99-та година. Та откриха ми теч, то даже не е и теч, а е по-слабо, но все пак губя масло заради семеринга на коляновия вал. Някой друг имал ли е такъв проблем. Казаха ми, че трябва да се махне скоростната кутия и работата става дебела. Та някой знае ли колко му е губела масло на 1000км. Тъй като аз за сега съм минал 220 и имам още бая до хиляда. Но има възможност заради това и още някой дребни неща, които изкарват извън контрол баща ми да сменя италианката за някоя немкиня. Не ми се иска, но........сами си го правят хората с учудващите си инженерни решения
Коментар
-
Странно, не бях забелязал, че колите с "НЕучудващи инженерни" решения като немски, френски, американски,японски нямат семеринги на коляновия вал, не харчат масло, особено TOYOTA,HONDA, повечето дизелови произведения на VW и са без "дребни неща"!!!VIVA_FERRARI_1 написа:Искам да се обърна към всички колеги с Пунто, което е най-много до 99-та година. Та откриха ми теч, то даже не е и теч, а е по-слабо, но все пак губя масло заради семеринга на коляновия вал. Някой друг имал ли е такъв проблем. Казаха ми, че трябва да се махне скоростната кутия и работата става дебела. Та някой знае ли колко му е губела масло на 1000км. Тъй като аз за сега съм минал 220 и имам още бая до хиляда. Но има възможност заради това и още някой дребни неща, които изкарват извън контрол баща ми да сменя италианката за някоя немкиня. Не ми се иска, но........сами си го правят хората с учудващите си инженерни решения
Колко мъка има божеее!
ПП...а, забравих да кажа, също на въпросните изброени от мен марки като се сменя семеринг на КВ, в зависимост от страната, не трябва да се сваля ангренаж или скорости.... САМО ПРИ ИТАЛИАНСКИТЕ СЕ СВАЛЯ!
При другите излиза сам, по метода на Кашпировски... питай баща си кой е, може би го помни!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
пунто
безаварийно каране за смянятя не го сменяй веднага ако не тече много иначе само за един семеринг да правиш ремонт сменясе лесно но който го може зависи от коя страна е внимавай по дупките че в София колкото щеш иначе двигатела е здрав поне при мен е така ако ти трябва нещо по еректрониките и въобще обади се и аз съм в Люлин и идвай на срещи да се запознаем
Коментар
-
С толкова слиза до 7 градско лятос :D И да, до толково км/ч имах в предвид, щото колегата после ще пита що харчи 9-10/100 градско. И при мен на толкова не върви, но и не харчи.Punto SX написа:Колега незнам колко харчи Пунто под 2000 оборота щото моето на толкова никога не е вървяло. Но с тоя двигател 1,2 и под 2 оборота значи 4-5 скорост с 50-60 км/ч максимум. То вярно малка кола ама не е скутерче.GTipo написа:Гаджето има същото от около година и половина. Ако не е с климатик, и е с клапа за въртене на въздуха със жило - слабости няма! Ако искаш да ти харчи малко - настъпвай го до 2000 оборота.Е, твърдата возия може би, но то си е спортно!
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар