ЗдравейРешил съм да сменям Стилото с Браво 2007, но се чудя дали да бъде 1.4 Т-ДЖЕТ 150 к.с.? Или 1.9 16 клапана дизел? Помогнете ми да взема правилното решение! Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?
Collapse
X
-
Re: Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?
Определено дизел е най-доброто. Като включиш 5-та и ще видиш какво ускорение ще ти даде само в рамките на 1000 оборота и изпреварването ще е супер лесно без да сменя скоростта. В турбината и дизела е истината.П.С.Посъветвай се в Ауто ИталияValentin Simeonov написа:ЗдравейРешил съм да сменям Стилото с Браво 2007, но се чудя дали да бъде 1.4 Т-ДЖЕТ 150 к.с.? Или 1.9 16 клапана дизел? Помогнете ми да взема правилното решение! Благодаря предварително!
Коментар
-
Re: Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?
Викаш върви повече от турбо бензин,по хубаво ускорение има аdoofiat написа:Определено дизел е най-доброто. Като включиш 5-та и ще видиш какво ускорение ще ти даде само в рамките на 1000 оборота и изпреварването ще е супер лесно без да сменя скоростта. В турбината и дизела е истината.П.С.Посъветвай се в Ауто ИталияValentin Simeonov написа:ЗдравейРешил съм да сменям Стилото с Браво 2007, но се чудя дали да бъде 1.4 Т-ДЖЕТ 150 к.с.? Или 1.9 16 клапана дизел? Помогнете ми да взема правилното решение! Благодаря предварително!

ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
най-малкото ще е по-непретенциозно(дизелът от бензина)защото по предписание, турбо бензин се кара минимум на 98, е разбира се предпочитанията на колегата са си лични, ако е рейсър - бензина е по-добре, ако пък иска компромис - по-икономично и вървеж, който ще е доста приличен - дизел, много е просто
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Ако става дума за пари се прави една проста сметка - кога дизеловия мотор ще избие по високата си цена с икономията спрямо бензиновия. Зависи и какви километри се въртят - ако са малко - по-добре е бензиновия, ако са много - дизеловия ще дава съществена икономия. Наистина новите дизели са съвсем различни ит старите.ХУбаво е да се видят първо цените на различните версии, за да се направи внимателно най-добрия избор.Определено дизелите дърпат повече от бензинките - това е свързано с относително по-големия въртящ момент и то в по-никски обороти, което прави дизеловия мотор по ’еластичен’ и лесен за каране, колкото и странно да звучи това на всички рацери. Спомнете си дизеловото ГрандеПунто какво правеше с турбинираните бензинки на Италфеста... Въпреки че конете му са доста по-малко - якото дърпане след завоя компенсираше изоставянето на правите.Викаш върви повече от турбо бензин,по хубаво ускорение има аAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Човек,който си купува кола за 40000лв не мисля,че ще го интерсуват 2л отгоре за турбо бензин срещу печкаYavor написа:Ако става дума за пари се прави една проста сметка - кога дизеловия мотор ще избие по високата си цена с икономията спрямо бензиновия. Зависи и какви километри се въртят - ако са малко - по-добре е бензиновия, ако са много - дизеловия ще дава съществена икономия. Наистина новите дизели са съвсем различни ит старите.ХУбаво е да се видят първо цените на различните версии, за да се направи внимателно най-добрия избор.
Абе вие с тия дизели се побъркахте... Цял живот ли все ще икономисвате..Карал ли си турбо бензинова италианка? Ако си карал просто немога да проумея как турбо дизел ти харесва повече като ускорение,темперамент и обороти,ако кажеш,че печката повече те кефи да ти пуши,да ти трака и в 4500rpm да влиза в червеното....Yavor написа:Определено дизелите дърпат повече от бензинките - това е свързано с относително по-големия въртящ момент и то в по-никски обороти, което прави дизеловия мотор по ’еластичен’ и лесен за каране, колкото и странно да звучи това на всички рацери. Спомнете си дизеловото ГрандеПунто какво правеше с турбинираните бензинки на Италфеста... Въпреки че конете му са доста по-малко - якото дърпане след завоя компенсираше изоставянето на правите.Викаш върви повече от турбо бензин,по хубаво ускорение има аex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
А, ТИ турбо печка от новите мотори КАРАЛ ЛИ СИ???Аз лично съм карал и турбо бензинка, и турбо печка....А че човека ще дава 40бона за кола, не означава че не си прави сметката. Освен това разликата между двата мотора в консумация вероятно ще бъде доста повече от 2 литра. Особено на градско - печката едва ли ще качи над 7, хайде 8л/100, а още не съм виждал голяма турбинирана бензинка да хапва по-малко от 11, 12,13 та до 15/100 градско с пиленето (а даже и без него). Тия фантастики за икономичните турбинирани бенизинови двигатели, наричани още ’расови’, са си само в сферата на митовете и легендите. 1,1 FIRE моторчето на малкото Пунто, със скромните си 50к.с хапва 7-8 бензинец градско, а представи си некви 160-170 магаренца колко искат...Аз предлагам всички рацери да слязат малко от колите, да седнат на бордюра и с едно тебеширче да посмятат на асфалта, белким разберат за какво говорим.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Ми карал съм брава 1.9JTDYavor написа:А, ТИ турбо печка от новите мотори КАРАЛ ЛИ СИ???Аз лично съм карал и турбо бензинка, и турбо печка....А че човека ще дава 40бона за кола, не означава че не си прави сметката. Освен това разликата между двата мотора в консумация вероятно ще бъде доста повече от 2 литра. Особено на градско - печката едва ли ще качи над 7, хайде 8л/100, а още не съм виждал голяма турбинирана бензинка да хапва по-малко от 11, 12,13 та до 15/100 градско с пиленето (а даже и без него). Тия фантастики за икономичните турбинирани бенизинови двигатели, наричани още ’расови’, са си само в сферата на митовете и легендите. 1,1 FIRE моторчето на малкото Пунто, със скромните си 50к.с хапва 7-8 бензинец градско, а представи си некви 160-170 магаренца колко искат...Аз предлагам всички рацери да слязат малко от колите, да седнат на бордюра и с едно тебеширче да посмятат на асфалта, белким разберат за какво говорим.
Незнам какво толкова им се впечатлявате...върви си,но и дума неможе да става да се сравнява с турбо бензин.Имам приятел с крома 2 2.0 Турбо,като я кара до 2000rpm градско му дава 10
Можеби стилът ти на каране е такъв,че говориш за такъв разход :D
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Ами за какво има тоя твоя приятел турбо безинка - за да я кара до 2000 оборота ли???А то до 2000 оборота за бензинов мотор си е мъчение за всички - от колата до шофьора....Аз моята си я карам между 1500 и 3500 оборота, там мотора е най-гъвкав и еластичен.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар