Ни в клин, ни в ръкав, отново да подсетя ВО за 1.9 ТвинТурбо от 2008г., който не е чак 204 конье, но все пак и 190 не са малко
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мечо очиларка Е300тд вс фиат купе 1.8
Collapse
X
-
Прекрасно знаеш, че абсолютно всеки от големите производители може да надуе много над мощността с която се продават автомобилите, стига да иска. Въпроса е дали има смисъл. Освен че BMW е супер велико, и фиат е супер боклук, друго не успях да разбера от коментарите ви. Бимеро, цитираш някакви статистики, които какъв смисъл имат в случая. Хубаво е, че BMW печели награди, но това по какъв начин показва, че jtd на фиат е с 4 години зад другите. Кажете и двамата нещо конкретно като технология, което е 4 години назад при фиат. Какво точно се опитвате да напишете и двамата.BO написа:Ако следваме пътя на темата до сега Фиат изостават 5 години в изваждането на такъв агрегат от своите 1.9/2 литрови дизели.
Коментар
-
От София ли си?Ако си казвай кога да те кача на едно пробито 320д Е90 163к.с,ще ти дам КАМЕРА да снимаш каквото си поискаш(пушек,ускорение,зареждане на гориво,разход,звук в купето),после КАЧВАШ тук във форума клипа и всеки си прави изводите!Имам и един МЛ 270цди 2005г,качваш се,виждаш колко е пробит,как чади пРАВИШ задължително клип и пак го качваш тук!Бмв 740д 2011г,качваш виждаш и пак коментираш с КЛИП...........................................кол и БОЛ,кои ЛИЧНИ,кои на ПОЗНАТИ,кои на ПРИЯТЕЛИ и т.н....................не ме познаваш и затова мисля не е нужно да ми изкарваш ИМЕ........ОК?Карам,карал съм доста коли,дори сегашната кола на жената е дизел 2004г и то ФРЕНСКИ,и на него ще те кача пак ще коментираш.Да не кажа голяма дума,обаче 90% от хората ходещи по гонки,събори,драгове,мероприятия и т.н от Алфа форума са ми ПРИЯТЕЛИ,недей да ме убеждаваш кое какво е и как е става ли!Ако си от София пишеш ми лично съобщение,водя те на Горубляне на ОМВ-то избираш си дизел(от немски произход),който присъства и си правиш впечатленията!Ако искаш по молба на мой много добър приятел може да присъства и Николай Минков(дано знаеш кой е)в момента кара едно "скапано" 330д и пак ти ЩЕ СИ ИЗГРАДИШ САМ мнение,кое какво предлага!Алфи предполагам мога да помоля да присъстват няколко страхотни екземпляра(Jtd-та,МултиДжет)!Аз не те нападам,просто ти показвам какво се случва в света,в МОМЕНТА!МИсля,че не е нужно и ти да ме нападаш!Не ме нападай по този начин(все едно не знам за какво говоря)и се правя на интересен!Не ме познаваш,не знаеш с какво се занимавам,нито пък ти е ясно имам или нямам представа за какво говоря!Затова ти предлагам един НОРМАЛЕН начин да ти покажа нещата каквито са,а ИМЕННО на живо да те кача в няколко коли и САМ да добиеш представа за какво ти говоря!А,и ако си пичага ще те повозя в на брадчеда на жената колата,която ще е изненада(и ще е БМВ с дизелов мотор)!majarina написа:Братле ясен си ми само като ти вида поста.... Ни лук ял,ни мирисал и с некви данни от нета ми излизаш нема смисъл да си говориме... Покарай малко дизелчета и тогава седни да приказваш,кво си видял в нета слаббо ме интересува,също така спести си определения за коне и за капаци,аз не си отварям устата за неща който не са ми ясни,бих те посъветвал да направиш същото. Щото като си се качиш в пробития немски дизел и почне да чади като за финал и показанията на борд компютъра са всичко друго но не и близки дори до тия в книжката и тия в нета,нема да минеш със разни данни от интернет в сервиза,капиш?
Коментар
-
Я виж този клип http://www.vbox7.com/play:abe1df60и пак ми кажи, че БМВ е номер 1Bimero написа:Сега ще дам малко сектантски пример,но това ми прилича на Ауди vs БМВ(относно 4х4 задвижването),Ауди си помислиха,че са открили НАЙ-доброто при задвижването 4х4 и задържаха на едно ниво,което позволи на БМВ да произведат(измислят и сътворят) НАЙ-интилигентната ситема за задвижване на 4-те колела в СВЕТА...............!!!!!!
БМВ може да е само номер 1 по звук.
Коментар
-
Виж АЗ НЕ КАЗВАМ,че Фиат са БОКЛУК(покажи ми къде дори и малко съм намекнал за това)!Просто в момента Фиат не обръщат внимание толкова на развиването на дизеловите си мотори!Ако трябва да съм обективен,покажи ми какво ново са изкарали(като дизелов мотор),което същевременно да е показало и нещо революционно????Това имах в предвид,като изоставне(и то не БУКВАЛНО),дори смея да твърдя,че съм и прекалил малко с изказването си и не СЪМ баш,баш МНОГО ПРАВ!!!!!!!!!Но факт е,че има изоставне, и Фиат в МОМЕНТА гонят съвсем други пазарни ниши(особено с революционния бензинов мотор при 500)!Хора четете ми постовете ВНИМАТЕЛНО не ви нападам,опитвам се да комуникира ме,а вие все едно не приемате ВИДНОТО!Фиат е страхотна марка с ХАРАКТЕР,но по ред причини в МОМЕНТА не е на нивото на повечето "Премиум" производители!А и как може да нарека Фиат груп "Боклук" при положение,че под "вашата" шапка се намира Ферари?????????????Стига аз не нападам,камо ли да обиждам,не виждам защо вие да го правите!?vsd написа:Прекрасно знаеш, че абсолютно всеки от големите производители може да надуе много над мощността с която се продават автомобилите, стига да иска. Въпроса е дали има смисъл. Освен че BMW е супер велико, и фиат е супер боклук, друго не успях да разбера от коментарите ви. Бимеро, цитираш някакви статистики, които какъв смисъл имат в случая. Хубаво е, че BMW печели награди, но това по какъв начин показва, че jtd на фиат е с 4 години зад другите. Кажете и двамата нещо конкретно като технология, което е 4 години назад при фиат. Какво точно се опитвате да напишете и двамата.BO написа:Ако следваме пътя на темата до сега Фиат изостават 5 години в изваждането на такъв агрегат от своите 1.9/2 литрови дизели.
Коментар
-
Ти сериозно ли???????????И къде видя X-drive система в този тест????????????????????????Само се заяждате,тъпо е и не мисля,че някой ви предизвиква!chaveto написа:Я виж този клип http://www.vbox7.com/play:abe1df60и пак ми кажи, че БМВ е номер 1Bimero написа:Сега ще дам малко сектантски пример,но това ми прилича на Ауди vs БМВ(относно 4х4 задвижването),Ауди си помислиха,че са открили НАЙ-доброто при задвижването 4х4 и задържаха на едно ниво,което позволи на БМВ да произведат(измислят и сътворят) НАЙ-интилигентната ситема за задвижване на 4-те колела в СВЕТА...............!!!!!!
БМВ може да е само номер 1 по звук.
Коментар
-
Бимеро,пичага не рабираш кво ти казвам.Говорех предимно за коли 2002-2004 там за мене jtd-to e номер 1,под чадилка визирам най-вече тди все пак и тва е немски дизел,нали така? Бмв в тия години са слаби в малкия клас,на тях силата им е в 3те литра. Карал съм всичките изброени от тебе автомобили,колкото и да ти е чудно,та не е нужно да ми показваш нищо и да ме возиш в квото и да било. Подразни ме изказването ти за изоставането с некви години,което все още твърдя,че е нелепо,а това,че Бмв имат най-силния 3литров мотор никога не съм го отричал,напротив евала за Mpower дизела тая кола си е космос. От софия съм,ще следя темата и ако имам възможност,което рядко се случва,ще взема Алфата и ще дойда на горубляне да се реши въпроса на място и всичко ще е 6 точки. Не те нападам по никакъв начин,за мене тва е лаф и нищо др. Та така ако се случи така,че да се видиме задължително ще премериме силите и с немския,и с френския дизел.
Коментар
-
Bimero написа:Виж АЗ НЕ КАЗВАМ,че Фиат са БОКЛУК(покажи ми къде дори и малко съм намекнал за това)!Това звучи доста обидно за всеки фен на jtd.Между другото, абсолютно никой от сегашните дизелови двигатели не предлага нищо ново и революционно както е бил например дизела с директно пръскане или комън рейла или помпа дюзата или мулти еър или променливото газоразпределение или пълната инжекция при бензина и т.н.Bimero написа:И според теб,МултиДжет(кото дизелов мотор) може да се мери по качества/разход с преките си конкуренти от Форд,Нисан/Рено,Бмв,Мерцедес,Ауди??????Няма начин,да ги стигнат и след ПОНЕ 3-4 години!
Коментар
-
Не мисля, че не ме познаваш. Просто има един колега, който чел, недочел и говори някакви неща, които и той не ги разбира, ама дава мнение.А и аз не съм казал, че Фиат били боклук, а БМВ е номер едно. Просто технологично Фиат не развива никакви дизели в по-големия сегмент, които да са последен модел, хай-тек чудеса. Просто не е там силата. Силата, която си дават е в малките двигатели. За това при малките двигатели са в технологична надпревара с другите си конкуренти. Големите двигатели са в разработка в другите автомобили от концерна - я Ферари, я Мазерати. Но това няма нищо общо с пазарния сегмент на масовите Фиат автомобили - Ланча ги оставяме, защото там вече работата потъва.Я се замисли 2.4 двигателя кога излезна последно - 2005 година. От тогава няма развитие. Стои си там и това е. Просто няма интерес. 2 години по-късно се заговори за 4.8жтд, което трябваше да е В10 или демек 2 двигателя 2.4 залепени. И какво? На кой модел щеше да го сложат? На Жулиета? Или пък на Бравото?За това е неуместно да ги съпоставяме един срещу друг.vsd написа:Прекрасно знаеш, че абсолютно всеки от големите производители може да надуе много над мощността с която се продават автомобилите, стига да иска. Въпроса е дали има смисъл. Освен че BMW е супер велико, и фиат е супер боклук, друго не успях да разбера от коментарите ви. Бимеро, цитираш някакви статистики, които какъв смисъл имат в случая. Хубаво е, че BMW печели награди, но това по какъв начин показва, че jtd на фиат е с 4 години зад другите. Кажете и двамата нещо конкретно като технология, което е 4 години назад при фиат. Какво точно се опитвате да напишете и двамата.BO написа:Ако следваме пътя на темата до сега Фиат изостават 5 години в изваждането на такъв агрегат от своите 1.9/2 литрови дизели.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Какво разитие да има като за съжаление няма модел кола на който да се сложи по-голям двигател, но това си е съвсем друг проблем на концерна. Като цяло скоро едва ли ще видим нещо революзионно при който и да е производител на дизели. Поне още 10-тина години всички ще експлоатират парите наляти в развитието на сегашните технологии.
Коментар
-
верно трудно се хваща логикаivailo rachev написа:Следя темата без да пускам мнения,защото нямам наблюдение над този кораб(мерцедеса),ама колега къде изкопа това 1.6 в тая тема въобще не ми стана ясноivanko_rs написа:Хахахахахаха,поредния смях в раздела с участие на "ино и шес",честно не се бях смял скоро така във форума
П.П.Съжалявам ама не можах да се сдържа да не коментирам 

fiat coupe 1.8 16V
Коментар
-
Е как да не видяхме. Ей на, изкараха вече 381к.с. от 3 литров дизел. Според мен това не е просто ей така, защото някой си решил да го направи от нищото, без никаква развойна дейност или без наляти париvsd написа:Какво разитие да има като за съжаление няма модел кола на който да се сложи по-голям двигател, но това си е съвсем друг проблем на концерна. Като цяло скоро едва ли ще видим нещо революзионно при който и да е производител на дизели. Поне още 10-тина години всички ще експлоатират парите наляти в развитието на сегашните технологии.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Верно май не е... не мога да видя точно какво става под смукателните..ма ми се виждат доста тръбички от помпата...демек не еjimi69 написа:охо той и ако не е ком рейл начи по добре да ходи да си мутрее на първа и втора, кви гонки тая кола я ползват за катафалка, тва е лукс номер 1 какви гонки, се едно дизел и гонки...BO написа:Две еднакви коли на хартия. Въпрос на чест е кой ще бие.А и мерото не е комън рейл.
а в 2 сайта го засекох...пише че е ...се 1 ще го разучавам
fiat coupe 1.8 16V
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар