jimi69 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мечо очиларка Е300тд вс фиат купе 1.8
Collapse
X
-
Следя темата без да пускам мнения,защото нямам наблюдение над този кораб(мерцедеса),ама колега къде изкопа това 1.6 в тая тема въобще не ми стана ясноivanko_rs написа:Хахахахахаха,поредния смях в раздела с участие на "ино и шес",честно не се бях смял скоро така във форума
П.П.Съжалявам ама не можах да се сдържа да не коментирам 
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Гледам ги чаткаш Мерцедесите, можеш ли да дадеш малко повече инфо за тоя двигател, нямаше ли да му лепнат CDI, ако беше CR???ivailo rachev написа:Ако е 3000 кубика турбо дизел,който е 177 коня и се разработва от 1996,той е комън рейл(ако модела е w210),а ако е 3000 турбо дизел 147 коня е обикновен дизелов двигател.FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps
Коментар
-
Само да поясня!!!!!!!!!!!!!!!След научноизследователска и развойна дейност на Fiat-Груп/Магнет Марели, ЗА ТЯХНО ГОЛЯМО РАЗОЧАРОВАНИЕ ПРОДАВАТ патента(Common rail) на Robert Bosch GmbH за завършване и развитие за ползването му в масово производство.Като погледнат назад, продажбата се оказва тактическа грешка за Fiat, тъй като новата технология се оказва много печеливш,ОБАЧЕ.............никой не им е виновен(въпреки,че са били в такова положение,че не са имали избор)!През 1997 г. Бош развили/разширили използването на системата и в леки автомобили. Първата кола(пътническа), която използва Common rail-системата е Alfa Romeo 156 2.4 JTD(1997г.).А първият Мерцедес с Common rail е 220цди...........................!Само пояснявам,не се ЗАЯЖАМ,но не е сериозно да се влиза във "Филми" дето не са баш така!ivailo rachev написа:Ако е 3000 кубика турбо дизел,който е 177 коня и се разработва от 1996,той е комън рейл(ако модела е w210),а ако е 3000 турбо дизел 147 коня е обикновен дизелов двигател.
Коментар
-
Не, не е вярна информацията в каталога - чист турбо-дизел си е този Мерджан. Никакви КомънРейл системи
Същия двигател 300ТД 177к.с. се монтира и на "W140", където замества 350ТД след ’95г.Аз лично бих си купил такъв параход да си возя гъзарето до морето, но не и за да се надбягвам....Не е ли именно тактически ход тази продажба на патента, с цел въвеждане на второто поколение КомънРейл и един вид отърваване от остарелите първоначални разработки, но с печалбаBimero написа:Само да поясня!!!!!!!!!!!!!!!След научноизследователска и развойна дейност на Fiat-Груп/Магнет Марели, ЗА ТЯХНО ГОЛЯМО РАЗОЧАРОВАНИЕ ПРОДАВАТ патента(Common rail) на Robert Bosch GmbH за завършване и развитие за ползването му в масово производство.Като погледнат назад, продажбата се оказва тактическа грешка за Fiat, тъй като новата технология се оказва много печеливш,ОБАЧЕ.............ivailo rachev написа:Ако е 3000 кубика турбо дизел,който е 177 коня и се разработва от 1996,той е комън рейл(ако модела е w210),а ако е 3000 турбо дизел 147 коня е обикновен дизелов двигател.
Коментар
-
Аз мисля,че е било грешка,а и в момента щеше да е друго,ако "ВИЕ" обирахте лаврите за тази система.Не мислиш ли?Kuku написа:Не, не е вярна информацията в каталога - чист турбо-дизел си е този Мерджан. Никакви КомънРейл системи
Същия двигател 300ТД 177к.с. се монтира и на "W140", където замества 350ТД след ’95г.Аз лично бих си купил такъв параход да си возя гъзарето до морето, но не и за да се надбягвам....Не е ли именно тактически ход тази продажба на патента, с цел въвеждане на второто поколение КомънРейл и един вид отърваване от остарелите първоначални разработки, но с печалбаBimero написа:Само да поясня!!!!!!!!!!!!!!!След научноизследователска и развойна дейност на Fiat-Груп/Магнет Марели, ЗА ТЯХНО ГОЛЯМО РАЗОЧАРОВАНИЕ ПРОДАВАТ патента(Common rail) на Robert Bosch GmbH за завършване и развитие за ползването му в масово производство.Като погледнат назад, продажбата се оказва тактическа грешка за Fiat, тъй като новата технология се оказва много печеливш,ОБАЧЕ.............ivailo rachev написа:Ако е 3000 кубика турбо дизел,който е 177 коня и се разработва от 1996,той е комън рейл(ако модела е w210),а ако е 3000 турбо дизел 147 коня е обикновен дизелов двигател.
Коментар
-
Дам само дето,Фиат НИКОГА не са били "Защото ние вече имаме по-нова,а после ще пуснем и още по-нова........" и според мен причината е точно в тази продажба!Друго е да си едно 2-3 години пред конкурентите ти,и съвсем друго е да се "прецакаш"!Сега ще дам малко сектантски пример,но това ми прилича на Ауди vs БМВ(относно 4х4 задвижването),Ауди си помислиха,че са открили НАЙ-доброто при задвижването 4х4 и задържаха на едно ниво,което позволи на БМВ да произведат(измислят и сътворят) НАЙ-интилигентната ситема за задвижване на 4-те колела в СВЕТА...............!!!!!!Моето окончателно мнение(за да приключим спама) е,че ТРЯБВАШЕ Фиат да си развие Common rail системата и да си я развиват само те(разбира се докато другите не почнат да се учат/взаимстват от тях)!Kuku написа:Ако питаш мен, лично, аз също съм на мнение, че не е трябвало да я продават.ОБАЧЕ възприемам продажбата, като един вид залъгване на конкуренцията - "ето ви тая технология, защото ние вече имаме по-нова, а после ще пуснем и още по-нова".....
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар