$ abarth $ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От 1-ва до 5(6)-та максимална скорост
Collapse
X
-
Aз няма да пиша скорости и времена,ами направо поствам клипчето дето заснех оня ден на магистралата.Колата е FIAT Tipo 1.6me 8.2/3hp по последни данни.От 0 до 100 1.5 M.bКоментарите са добре дошли-защото по каталог я дават 12.4сек пък на клипчето се вижда че добре се вклюва в това време,при положение че сменям в началото на червеното, и по принцип можеше и по добре.Ако не друго на звук го докарвам поне
Коментар
-
Оператора ма разсея сериозно като почнах за максимална скорост да пробвам какво ще стане :D !!!Ама бременен в 5,5м и нямаше как да не го взема под внимание!То и за това така рязко прекъсва клипчето,че това което се чува после не е много за пред хора :DPecho написа:Сигурно можеш и още по-добре - ако не те разсейва операторът! Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
Коментар
-
Wartburg 353 WS combi (1000cc двутактов двигател, 50кс, 165/13/70 гуми)1ва около 40-452ра към 803та към 110-1204та около 145задна - нямам никаква представа
Fiat Cinquecento (899cc четиритактов двигател, моно инжекция, 39кс, 145/13/60 гуми)1ва - към 402ра 60-703та 1204та и 5та не съм го пробвал много, но като караше баща ми вдигна към 140 и му сякоха пътя ... BMW 7 от пред последния модел ...Колите не са изпъвани до край и това са само стойности, които са вдигани ...
Коментар
-
Тая тема е малко безсмислена, защото скоростите от 1-ва до пред-последна (примерно 4-та) зависят само от максималните обороти на двигателя и от коефициентите на предаване на скоростната кутия и диференциала. Скоростта на последната скорост (5-та) зависи само от максималната мощност на двигателя и отново от коефициентите на скоростната кутия + диференциал. Ако колата не е със сменяна скоростна кутия, максималните обороти на последната скорост не трябва да могат да се достигнат на равен път.Примерно на моето Ритмо, до 6500об/мин:1-ва - 55км/ч2-ра - 90км/ч3-та - 128км/ч4-та - 170км/ч5-та - примерно 185км/ч (на 6000об) - повече не може.На пета на газ, направи примерно 175 (5500об/мин)
Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
хммм , не е точно такаjohnfound написа:Тая тема е малко безсмислена, защото скоростите от 1-ва до пред-последна (примерно 4-та) зависят само от максималните обороти на двигателя и от коефициентите на предаване на скоростната кутия и диференциала. Скоростта на последната скорост (5-та) зависи само от максималната мощност на двигателя и отново от коефициентите на скоростната кутия + диференциал. Ако колата не е със сменяна скоростна кутия, максималните обороти на последната скорост не трябва да могат да се достигнат на равен път.
...ако добавиш и да е със заводски мотор , може би ще бъдеш по-прав
Коментар
-
Е, прав си, разбира се. Но ако мотора може да достига максимални обороти на последната скорост, това определено означава, че нещо не е наред със сметките - тоест мотора може още, но трансмисията го ограничава.jorko написа:хммм , не е точно така
...ако добавиш и да е със заводски мотор , може би ще бъдеш по-прав
Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Пунтото на 5-та може да бие прекъсвач , но не ми се опитваjohnfound написа:Е, прав си, разбира се. Но ако мотора може да достига максимални обороти на последната скорост, това определено означава, че нещо не е наред със сметките - тоест мотора може още, но трансмисията го ограничава.jorko написа:хммм , не е точно така
...ако добавиш и да е със заводски мотор , може би ще бъдеш по-прав 
а е с нормални скорости и позасилен мотор
Коментар
-
Разбирам и именно това имам предвид. Като резултат, с тази скоростна кутия/диференциал, не можеш да постигнеш максималната скорост която колата би имала с позасиления мотор. Ако коефициента на предаване на 5-та скорост се направи малко по-малък, ще бъде по-добре. Тогава няма да удряш прекъсвача, но пък колата ще върви по-бързо (и по-икономично).jorko написа:Пунтото на 5-та може да бие прекъсвач , но не ми се опитва
а е с нормални скорости и позасилен мотор
Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
260 + са добра скорост ...не сме на Соленото езероjohnfound написа:Разбирам и именно това имам предвид. Като резултат, с тази скоростна кутия/диференциал, не можеш да постигнеш максималната скорост която колата би имала с позасиления мотор. Ако коефициента на предаване на 5-та скорост се направи малко по-малък, ще бъде по-добре. Тогава няма да удряш прекъсвача, но пък колата ще върви по-бързо (и по-икономично).jorko написа:Пунтото на 5-та може да бие прекъсвач , но не ми се опитва
а е с нормални скорости и позасилен мотор 
Коментар
-
Е мойте скорости са по къси и са от Уно/типоjohnfound написа:Разбирам и именно това имам предвид. Като резултат, с тази скоростна кутия/диференциал, не можеш да постигнеш максималната скорост която колата би имала с позасиления мотор. Ако коефициента на предаване на 5-та скорост се направи малко по-малък, ще бъде по-добре. Тогава няма да удряш прекъсвача, но пък колата ще върви по-бързо (и по-икономично).jorko написа:Пунтото на 5-та може да бие прекъсвач , но не ми се опитва
а е с нормални скорости и позасилен мотор 
и аз не знам от какво кат ги зимахме влезнахме у едно хале със старите и ги зехме по закрепването
В послеследсвие се оказаха по къси и на извънградско при натискане дава разход...11,5 от морето до софия по подбалкана
И колата не беше натоварена
Като правих софия-пазарджик веднъж даже беше дала разхот над 12
_______________________________________
0885261834
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар