Здравейте Колеги,
За много години, живи здрави и само добро през Новата година!
Отдавна не съм влизал във Форума, така ми се стекоха обстеателствата, но това не значи че съм се отказал от Бравото. Напротив, като напомпена баскетболна топка е, топкаш и отскача, хайде да не го хваля, чееее знае ли се, я си го похвалил, я ..... .
.
По същество:
Съвсем наскоро разбрах, че отоплението на шофьорската седалка не работи. Почистих бутоните, размених ги и ми стана ясно, че не е проблема в тях. Тръгнах да търся предпазителите, навсякъде в документацията ги намирам в багажно отделение в ляво. Гледах, гледах, но при мен там се набира бас-колоната на музикалната уретба. Не намирам прозорче на изолиращото киче, поради което не виждам защо трябва да свалям изолацията. Отварях всички бушониери, под волана, вън до акумулаторите и не открих или не видях предпазители F56, F67. Приготвил съм сондички за мерене и сравняване през буксите напрежение и съпротивление, но:
Ако някой се е занимавал и срещал с проблема, моля да сподели, ще му бъда благодаен.
 
							
						
					За много години, живи здрави и само добро през Новата година!
Отдавна не съм влизал във Форума, така ми се стекоха обстеателствата, но това не значи че съм се отказал от Бравото. Напротив, като напомпена баскетболна топка е, топкаш и отскача, хайде да не го хваля, чееее знае ли се, я си го похвалил, я .....
 .
.По същество:
Съвсем наскоро разбрах, че отоплението на шофьорската седалка не работи. Почистих бутоните, размених ги и ми стана ясно, че не е проблема в тях. Тръгнах да търся предпазителите, навсякъде в документацията ги намирам в багажно отделение в ляво. Гледах, гледах, но при мен там се набира бас-колоната на музикалната уретба. Не намирам прозорче на изолиращото киче, поради което не виждам защо трябва да свалям изолацията. Отварях всички бушониери, под волана, вън до акумулаторите и не открих или не видях предпазители F56, F67. Приготвил съм сондички за мерене и сравняване през буксите напрежение и съпротивление, но:
Ако някой се е занимавал и срещал с проблема, моля да сподели, ще му бъда благодаен.



 . При премерване на R-съпротивленията  на нагревателите, обаче забеляазах разлики - на щофьорската седалка единия нагревател е с 74 Ом съпротивление, а същия нагревател на пасажерската е 114 Ом. Дали има окъсяване на шофьорската и при дърпане на по-големия ток изключва регулатора, само мога да гадая. Нямам схема и решението е - така ще бъде. Това отопление го бях забравил, а работеше. Покрай по-студените последни дни се сетих и току виж - проблемче.
. При премерване на R-съпротивленията  на нагревателите, обаче забеляазах разлики - на щофьорската седалка единия нагревател е с 74 Ом съпротивление, а същия нагревател на пасажерската е 114 Ом. Дали има окъсяване на шофьорската и при дърпане на по-големия ток изключва регулатора, само мога да гадая. Нямам схема и решението е - така ще бъде. Това отопление го бях забравил, а работеше. Покрай по-студените последни дни се сетих и току виж - проблемче.
							
						 , възможно е.
, възможно е.
							
						
Коментар